Drømmen om en til i familien♡

Vet ikke helt hva jeg skal tro? Synes ikke testene er sterke nok, på morgenurin slo ikke +testen på 10mlu ut engang?!:rolleyes: men på 2.urin fikk jeg greie tester, da:love7:Heartpink Har mensenmurringer i magen og korsryggen som kommer å går... Temp gikk ned idag også! Magefølelsen min sier dette ikke går veien, men jeg vil så gjerne og håper den lille klorer seg fast❤️:smiley-angelic001
20250107_062145.jpg
20250107_075431.jpg
20250107_075434.jpg

Screenshot_20250107_081954_FF App.jpg

Syns det ser ut som veldig fine tester 10 dpo jeg :D Hadde dårlig utslag på morgenurin selv, men testene ble sterkere ut over dagen. Så krysser fingrene for at denne spiren sitter. Med forrige barnet mitt sank tempen og jeg ble veldig stressa, men det gikk bare fint. Anbefaler deg å ikke tempe mer nå :Heartpink Lykke til!! :D og gratulerer med de fine testene.

Vettuu, jeg håper, også får jeg ikke gjort så mye annet enn det :Heartpink :love7 :smiley-angelic001 Tror jeg skal tørre og sette meg på gravid nå:angelic: Og melde meg inn i terminforum:angelic::excited001:sad010 Jeg bruker Ladycomp'n, og den ber om temp helt til 5uker, før den da går i gravid-modus:p men er ikke så bekymret, den er godt over coverline❤️ Takk for gode ord, snille du❤️❤️❤️

Morgenurin hos meg er helt håpløst, så hadde ikke tenkt så mye på det. Synes testene så ganske mye sterkere ut enn i går? :love7

Er den?❤️ Har alltid følt jeg har fått okay tester på morgenurin, men ja, ser ikke sånn ut denne gangen:hilarious:

Jeg får ikke gjort så mye annet enn å håpe på at dette går veien:smiley-angelic001:love7:Heartpink Får hverken gjort fra eller til, så håper bare at den lille klorer seg fast:sad010:Heartpink:smiley-angelic001

Har begynt å spotte å blø litt, har først IKM på lørdag, men med alle de 3 siste guttene har jeg hatt lettblødende livmorhals(ble konisert i 2017) og hematom i livmoren. Så det har gitt blødninger til uke 9 med alle 3. Men testene stiger ennå, tok en test nå før dusjen :Heartred :smiley-angelic001
20250107_165344.jpg

Har begynt å spotte å blø litt, har først IKM på lørdag, men med alle de 3 siste guttene har jeg hatt lettblødende livmorhals(ble konisert i 2017) og hematom i livmoren. Så det har gitt blødninger til uke 9 med alle 3. Men testene stiger ennå, tok en test nå før dusjen :Heartred :smiley-angelic001
Vis vedlegget 452103
Krysser fingrene, jeg er optimist! Veldig fin økning :Heartred :love017

Ser veldig fint ut spør du meg! Gratulerer med ny skatt på vei :Heartred

Takk, men nå blør jeg❤️ har gjort det med alle de 3 siste guttene av og på til uke 9, så har fortsatt et lite håp, siden testene stiger- enn så lenge :smiley-angelic001 :Heartpink

Jeg har begynt å teipe testene sammen, så ser jeg stigningen litt bedre:hilarious::p:joyful:
Fra igår 9dpo til idag 10dpo kl 17.00
20250107_181402.jpg

Ser den siste jeg la til, var en del sterkere:love017:smiley-angelic001

Synes testene ser veldig fine ut, Som du jo og sier. Håper det stopper å blø så du slipper den belastningen :Heartred når det er SA kommer jo ofte blødningen når hcg er "lavt nok", og den går jo ikke nedover hos deg :love7
Takk, gode du, for oppmuntring og støttende ord❤️
Jeg opplevde dessverre nettopp det i julen 2022, og mistet på selveste julekvelden. Testene fortsatte å stige, men ikke slik jeg er vant til, men steg til gravid 2-3 og 5+0. Fikk heldigvis foretatt hcg-måling hos min private gyn, så jeg var forberedt på at det ikke gikk veien. Håper enn så lenge at dette går veien :smiley-angelic001 :Heartpink

Back
Topp