Drømmen om en til i familien♡

Joo, men så fikk han lest seg opp litt og var visst opp mot 15% som fikk problemer etter sterilisering!? Såpass at mange ikke ble seg selv igjen, og som må leve med alvorlige/invalidiserende smerter(hjalp ikke med refertilisering heller mht smertene. Noe som ikke snakkes så mye om. Så den sjansen ville han da ikke ta likevel... også trives vi jo med livet vårt med mange barn❤️ Vi kommer nå til å prøve, men ingenting er jo sikkert her i livet og jeg er ikke akkurat ei ungfole lenger:laughing002 Blir 40 år i mars, så eh:p
Ho ho, julepynten er oppe vettuu:cool14:greet008
Akkurat samme grunn til at jeg ikke tørr at mannen gjør det! Det er mange mørketall sier de, og når man ikke kan «angre» det, så er det skummelt!

Nei, også hjelper det på at disse ikke er fosterskadelige osv, i tilfelle man skulle plutselig bli gravide :p Leste det sånn at man kanskje burde seponere noen uker før termin så ikke ungen får abstinenser, men ikke skadelig for foster ellers. Er litt mer betryggende. Disse merkes jo ikke, har ingen betydelige bivirkninger.

Høres mye bedre ut enn de forrige du fikk:) Greit det er mindre bivirkninger og ikke er farlige for en framtidig bebis i magen❤️

Synes det er greit, da blir i alle fall gardinene vasket minst årlig :p haha. Skal pynte litt mer, men blir ikke nå.
Men ja, julepynt er koselig!
Oi. Må pakke inn julekalender i morgen, ser jeg. :p

Hehe, mine gardiner blir kun vasket én gang i året, og det er før Julepynten kommer opp:p

Hurra!!

Våre er SÅ like i alder altså, haha. Mi ble 15 for 3 døgn siden :hilarious:

Gratulerer til 15-åringen! :love017

Yes, de er det:cool:❤️

Tusen takk for det, og gratulerer til snuppa di også:talk017:blob9:Heartpink:love7

Akkurat samme grunn til at jeg ikke tørr at mannen gjør det! Det er mange mørketall sier de, og når man ikke kan «angre» det, så er det skummelt!

Dessverre mange som har fått varige skader av det, ja. Og en blir ikke informert om risken før operasjonen heller:bag: Så den sjansen ville mannen rett og slett ikke ta:smiley-ashamed004:happy118

Hehe, mine gardiner blir kun vasket én gang i året, og det er før Julepynten kommer opp:p
Haha, jaja, blir vel det samme da:p
Nei altså, hvis jeg ikke hadde hatt noe rutine på det og bare sagt "en gang i året", så hadde det blitt gjort veldig uregelmessig :p Hjernen min greier ikke å gjøre sånt selv, jeg må helst ha det skriftlig :p også er det jo koselig med julete gardiner også, da :p

Oh, har glemt å bytte tallerkener, husker jeg nå..

Logger litt syklus her i dagboken for min egen del også:angelic:. 4 mnd til prøvingen begynner, og jeg er utålmodig allerede :eek: :dead::p Offisielt prøvere fra 1. April:hug003

Er på CD17 og Kjente på kraftige el-smerter igår, og litt murringer idag. Hadde sist sex lørdag, så ikke store faren for spire denne mnd iallfall:hilarious:

Hatt postive tester siden igår morges, men ikke sånn skikkelig positiv som jeg pleier å få. Lurer på om EL er idag, ut ifra tempen, vel vi får se. Vet ikke om jeg skal gå ut ifra første "vanlige" positive tester jeg fikk igår, eller om jeg skal gå ut ifra de første positive testene idag(der de er veldig sterke) som jo er vanlig for meg. Har lest meg opp og ned om el-tester. Og det sies at man skal gå ut ifra den første positive, men hvilken er min første positive lissom? Den fra igår eller den fra idag som er veldig sterk?:think005:whacky011 Mye en skal lure på:laughing025
..
Fikk positive tester på morgenurin på maksen, men babyplan var neesten positive. Testet igjen etter 20.min og da var babyplan testene tydelig positive også.

Fikk maks på monitor før testene på babyplan var positive denne gang:think005

Logger temp med Ladycomp'n min som jeg fører inn i FF, også logger klokka mi temperatur i health. Så får vi se hva de viser imorgen:joyful:

Fikk positiv på monitor når jeg fikk disse på babyplan:
Vis vedlegget 449192Vis vedlegget 449193Vis vedlegget 449194Vis vedlegget 449195
Vis vedlegget 449196
Vis vedlegget 449197
Tittet innom her og så dagboken din i freeden, planlegger dere ett barn til? Så spennende :D jeg håper på å begynne prøvingen på nr 3 sommer/høst 2025 :D

Haha, jaja, blir vel det samme da:p
Nei altså, hvis jeg ikke hadde hatt noe rutine på det og bare sagt "en gang i året", så hadde det blitt gjort veldig uregelmessig :p Hjernen min greier ikke å gjøre sånt selv, jeg må helst ha det skriftlig :p også er det jo koselig med julete gardiner også, da :p

Oh, har glemt å bytte tallerkener, husker jeg nå..
Hahah, har en tendens til å være sånn selv og, utrolig vimsete og glemsk er jeg:smiley-ashamed004 :p Alt må skrives inn i kalenderen og noteres ned:hilarious:

Veldig koselig med julegardiner- det gjør sitt for julestemningen:santa

Nice med juleservise:rendeer:thumleft

Her har vi:
Alveserviset fra Wik & Walsøe symboliserer drømmer, håp og troen på å gjøre det umulige mulig. Alven er glad, nobel og mestrer avansert håndverk. De er naturens engler, smarte og sterke hjelpere for menneskeheten og jorden.
Elsker symbolikken det står for:Heartpink
Screenshot_20241204_112133_Samsung Internet.jpg

Gøyy. Vgs neste år da :dead: :bag:
Førstevalget til mi blir i et annet fylke, (så er jo ikke sikkert hun kommer inn engang da). :dead:

Håper snuppa di kommer inn på skolen hun ønsker❤️
Her søkes hun inn på vgs 5 min med bil fra hjemmet, så lettvint sånn:Heartred Bare her hun ønsker å gå, så håper hun kommer inn:angelic:

Tittet innom her og så dagboken din i freeden, planlegger dere ett barn til? Så spennende :D jeg håper på å begynne prøvingen på nr 3 sommer/høst 2025 :D

Så koselig å se deg igjen her inne også:smiley-angelic003 Blir spennende å se om vi blir prøvere samtidig, siden jeg er blitt så gammel, så kan det ta sin tid:smiley-angelic006:smiley-ashamed004

Hahah, har en tendens til å være sånn selv og, utrolig vimsete og glemsk er jeg:smiley-ashamed004 :p Alt må skrives inn i kalenderen og noteres ned:hilarious:

Veldig koselig med julegardiner- det gjør sitt for julestemningen:santa

Nice med juleservise:rendeer:thumleft

Her har vi:
Alveserviset fra Wik & Walsøe symboliserer drømmer, håp og troen på å gjøre det umulige mulig. Alven er glad, nobel og mestrer avansert håndverk. De er naturens engler, smarte og sterke hjelpere for menneskeheten og jorden.
Elsker symbolikken det står for:Heartpink
Vis vedlegget 449918
Det er så fint ❤️ vi har "bare" god jul fra Nille. Har lyst på frokost sett til det også. Tenker det er lurt med relativt rimelig servise når barna våre er destruksjonseksperter (og jeg er passe klønete) :p

Håper snuppa di kommer inn på skolen hun ønsker❤️
Her søkes hun inn på vgs 5 min med bil fra hjemmet, så lettvint sånn:Heartred Bare her hun ønsker å gå, så håper hun kommer inn:angelic:
Veldig greit da! Har avtale med eks-svigermor at hun kan bo der om hun kommer inn. Da er hun 30 min unna :p men har linja i samme fylke. Bare.. 4-5 timer unna oss (like langt til begge skolene dog). Da må hun bo på hybel og det tror jeg vi venter med.. så håper hun kommer inn på førstevalget

Det er så fint ❤️ vi har "bare" god jul fra Nille. Har lyst på frokost sett til det også. Tenker det er lurt med relativt rimelig servise når barna våre er destruksjonseksperter (og jeg er passe klønete) :p

Veldig fornøyd med det❤️ Skulle gjerne hatt juleservise også, men ikke hatt plass til det før nå- får nytt, stort vitrineskap og matchende kommode med tilhørende overskaptil uka:)
Det trengs i en storfamilie med mye glassboller, servise, arvet servise+++ Lei for lite oppbevaring og mye ting:hilarious::bag: Så da ble det sånn. Men det jeg har gjort nå for å få det litt mer "julete" når jeg nå ikke har juleservise, er å lage en stor rød sløyfe av tøyserviett med en sølv-serviettring oppå, også en rød dekkterleken under alv serviset. Da får en lissom julefølelsen uansett:santa legger med bilde, så ser du.

Huff, ikke snakk a; eldstegutten kaller vi bare for "Emil", han er så uheldig og knuser det meste. Han er bare hjelpsom og god, men så går det gærli, da:happy119:smiley-ashamed005:hilarious::nailbiting: Han har ADHD, så det hjelper nok ikke på heller, og er nok mye av grunnen❤️ Så akkurat finserviset dekker jeg på selv, og skjer det et uhell, vel, så overlever vi det og, men ser absolutt relevansen og meningen bak et litt billigere servise med små barn:p:laughing002

20241206_093931.jpg
Screenshot_20241206_094105_Samsung Internet.jpg

Veldig greit da! Har avtale med eks-svigermor at hun kan bo der om hun kommer inn. Da er hun 30 min unna :p men har linja i samme fylke. Bare.. 4-5 timer unna oss (like langt til begge skolene dog). Da må hun bo på hybel og det tror jeg vi venter med.. så håper hun kommer inn på førstevalget
Åh, så bra hun kan bo der om hun kommer inn❤️ Er ikke alle som er klare for hybel i den alderen:smiley-angelic006:smiley-ashamed004 Også så langt unna de andre skolene er:nailbiting: Wæææh, hadde aldri gått her:happy118

Endelig var snøen her❄️☃️:greet008
20241206_100055.jpg

Så fint dere har det. Og så spennende at dere snakker om en til. :love7

Måtte inn og sjekke hvordan det sto til med både deg og Lillafrosk. Føles plutselig så lenge siden oktober 2021. :sorry:

Back
Topp