Drømmen om en til i familien♡

Så fint dere har det. Og så spennende at dere snakker om en til. :love7

Måtte inn og sjekke hvordan det sto til med både deg og Lillafrosk. Føles plutselig så lenge siden oktober 2021. :sorry:

Åååh , kjære Chawa:smiley-angelic003 Så koselig å "se" deg her inne❤️ Er du preggy igjen?:love017 Mmmh, begynner å bli ei stund sia det nå:angelic: Helt utrolig å tenke på det alle nå er blitt 3 år:eek: Går så fort atte❤️

Har idag bakt sandnøtter med kidsa:greet008 Og tent 2 lys i adventsstaken✨
20241208_100401.jpg

20241208_193547.jpg

Ønsker dere alle sammen en riktig god førjulstid:santa

Logger syklus for min egen del:santa Tanta har dratt for denne gang og er nå på CD9. Begynte å teste med EL-tester og CBA-monitoren idag. Regner med positive tester om en ukes tid ish, tidligst.. Gleder meg så innmari til å sette igang med prøvingen:sign17:sign19:hello2:happy093:smiley-bounce015:smiley-bounce012 Såååå utålmodig:smiley-bounce022

"Alle" er syke med feber og forkjølelse i heimen, eller 6-åringen og 12-åringen er friske, ellers er alle vi andre syke... tipper Covid-19, sliter noe veldig med pusten og astmaen kicker sånn inn:rolleyes: Er så ekkelt å nesten ikke få puste. Og går omgangssyke i både skole og barnehage.. så ja, håper vi slipper unna det, i det minste:angelic:

Har bestilt meg en ny Babycomp 8, gleder meg til å få den i hus:smiley-bounce012 Har babycomp 6B ifra før, men mannen hadde et uhell og den gikk i gulvet, og etter det har den ikke vært helt seg selv( er og 3-4 år gammel, så kjøpte da likegjerne en ny)

5 dager igjen til julaften og alt er i grunn bænkers til det, heldigvis. Gjenstår bare å pakke inn ett par gaver:greet008

Ønsker dere alle en riktig gledelig jul, og et godt nytt år:santa:rendeer

Screenshot_20241219_214557_Premom.jpg

Back
Topp