Drømmen om en til i familien♡

Så spennende! Og så bra han leser seg opp på det! Så viktig å virkelig sette seg inn i alt av inngrep eller ting man gjør med/tilsetter kroppen! :Heartred

Veldig❤️ Absolutt, viktig å lese seg opp å sette seg grundig inn i slikt❤️ For alt en vet, så kan man ikke gjøre det om igjen.

Logger litt syklus her i dagboken for min egen del også:angelic:. 4 mnd til prøvingen begynner, og jeg er utålmodig allerede :eek: :dead::p Offisielt prøvere fra 1. April:hug003

Er på CD17 og Kjente på kraftige el-smerter igår, og litt murringer idag. Hadde sist sex lørdag, så ikke store faren for spire denne mnd iallfall:hilarious:

Hatt postive tester siden igår morges, men ikke sånn skikkelig positiv som jeg pleier å få. Lurer på om EL er idag, ut ifra tempen, vel vi får se. Vet ikke om jeg skal gå ut ifra første "vanlige" positive tester jeg fikk igår, eller om jeg skal gå ut ifra de første positive testene idag(der de er veldig sterke) som jo er vanlig for meg. Har lest meg opp og ned om el-tester. Og det sies at man skal gå ut ifra den første positive, men hvilken er min første positive lissom? Den fra igår eller den fra idag som er veldig sterk?:think005:whacky011 Mye en skal lure på:laughing025
..
Fikk positive tester på morgenurin på maksen, men babyplan var neesten positive. Testet igjen etter 20.min og da var babyplan testene tydelig positive også.

Fikk maks på monitor før testene på babyplan var positive denne gang:think005

Logger temp med Ladycomp'n min som jeg fører inn i FF, også logger klokka mi temperatur i health. Så får vi se hva de viser imorgen:joyful:

Fikk positiv på monitor når jeg fikk disse på babyplan:
20241126_071254.jpg
20241126_071329.jpg
20241126_071337.jpg
Screenshot_20241126_084957_Premom.jpg

Screenshot_20241126_090337_FF App.jpg

Screenshot_20241126_090539_Samsung Health.jpg

Last edited:
Back
Topp