Drømmen om en til i familien♡

For å ikke snakke om barnesikringen som skulle tåle 20 kg.... den kom hun konstant med i hånda. Og hun åpner barnesikring raskere enn oss
 
Ja, jeg skjønner ikke helt hvordan de kommer PÅ at de skal gjøre så mye rart engang :hilarious: Altså. Mine to eldste var ikke så kreative som dette. Nå fikk de jo også mer oppmerksomhet, ettersom de ikke hadde yngre søsken enda da; så det er klart at kreativiteten får gro..! Men likevel.
Det er veldig greit når man er utendørs, og det er et stort område hvor hun kan holde på med prosjektene sine. Men innendørs, så er det til tider ikke holdbart :bag:
I tillegg er hun blitt meget trassig :hilarious: Liksom. Hun skal gjerne si "Neeei!!" kun for å krangle. Og hun som kunne bade hele dagen for noen uker siden, har sluttet å ville dusje/bade. Og siden hun ALLTID er klissete av et eller annet, så blir det en kamp hver dag.
Menmen. Det er bare en kort periode, regner med det går over. :p

Ja, det ble litt kutt der ja. Jeg var der og da mest overgitt over at vi måtte kjøre helt til byen for legevakt, men.. første jeg sa (vel, etter jeg bad om papir fra gubben for å stoppe blødningen), var "oi. Tror jeg må sy."; så jeg innså jo det var nødvendig.
Bare veldig kjedelig å dra helt til byen :p Får prøve få tak i noe suturkit for å ha hjemme, så man kan sy selv :p
Det gjorde visstnok min avdøde grandonkel. Dog med vanlig nål og tråd. Ble visst veldig flotte og fine sting :p Pyntelig brodering!

Altså... har vi samme ungen? :hilarious: Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å bli så kreativ på rampestreker selv, jeg?:knegg: Det uskyldige utseende med stooore øyne som ser uskyldig på en.... vel, skinnet bedrar, si:laughing021 og temperamentet er som en lemen, og så STA og skal iiiiikkeeee:smiley-ashamed005 Er mye grining i heimen når han ikke får viljen sin og hyyyyler i høy c... Er så jeg må telle til ti og har bestilt meg loops for å ikke få vondt i hodet:smiley-angelic006:smiley-ashamed004 Vi får bare trøste oss med at det går over igjen... om noen år:p

Nei usj, snupp, ser det for meg at du sitter å syr krysssting:hilarious::dead: Rett og slett så jeg blir kvalm av å tenke på det... når jeg ser blod så kjenner jeg at jeg blir svimmel, så blir jeg kvalm, så ustø også er det bare å legge seg ned:sorry::wtf: synes du er råtøff❤️
 
For å ikke snakke om barnesikringen som skulle tåle 20 kg.... den kom hun konstant med i hånda. Og hun åpner barnesikring raskere enn oss

Helt utrolig åssen de får det til?!:eek::p:D Her og får han opp barnesikringer og knekker dem i tillegg:confused004
 
Altså... har vi samme ungen? :hilarious: Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å bli så kreativ på rampestreker selv, jeg?:knegg: Det uskyldige utseende med stooore øyne som ser uskyldig på en.... vel, skinnet bedrar, si:laughing021 og temperamentet er som en lemen, og så STA og skal iiiiikkeeee:smiley-ashamed005 Er mye grining i heimen når han ikke får viljen sin og hyyyyler i høy c... Er så jeg må telle til ti og har bestilt meg loops for å ikke få vondt i hodet:smiley-angelic006:smiley-ashamed004 Vi får bare trøste oss med at det går over igjen... om noen år:p

Nei usj, snupp, ser det for meg at du sitter å syr krysssting:hilarious::dead: Rett og slett så jeg blir kvalm av å tenke på det... når jeg ser blod så kjenner jeg at jeg blir svimmel, så blir jeg kvalm, så ustø også er det bare å legge seg ned:sorry::wtf: synes du er råtøff❤️
jeeeppp... Toåringer altså..! :p

Uff ja :p
Jeg tåler se masse, men litt disgusting når det er din egen finger da. :p jeg blir ikke kvalm, men var litt sånn.. "uh.. æsj..?"
 
Fikk mensen igår:p Så lutealfasen er jo helt på bærtur, men TR er på plass iiallefall:smiley-bounce022
 
Back
Topp