Drømmen om en til i familien♡

Komme i julastemning berre av deg eg :santa men har faktisk trykka julekuler i ei veke allerede, så kjent ein del på det og spurt på lokalbutikken ka tid julebrusen kommer inn :woot: kommer om 8 dagar!!!

Ellers reise me jo til Kenya 04.desember, så har egentlig tenkt at jula utgår. MEN så tenkte eg at me kan jo feira jul i november og, så blir at me pynte hus til 1.november og har julastemning då. Skal ha kalendere som teller ned til me reise istedenfor julaften:D:santa blir fint ❤️ skal jo pakke ein heil koffert berre med julamat, så me ska nå feira jul der nede og då sånn sett, men det blir jo heeeeilt annerledes:love017

Spent på ooopsen din❤️❤️ ei i forrige termingruppa fant nett ut hu er gravid med trillinger, just saying ;)

Heeeei, kjære duuu:smiley-angelic003:Heartred Koselig å se deg her inne❤️ Hææ? Reiser dere til Kenya og feirer julen der?:excited001 Det er jo såå kult- hva, hvem og historien bak?( om du vil dele det, da)❤️ Ble veldig nysgjerrig iallefall:cool14 Jeg synes det høres helt fantastisk ut å pynte til jul og julekose dere i November:greet008 Hvorfor ikke?:rendeer Det gjør jo vi og:thumright:hello2

Håper ærlig talt på at det ikke er noen spire nå, da det er hektisk fram mot jul og har mini hjemme, så fælt å ligge med hyperemesis da:smiley-angelic001:smiley-ashamed005 men er jeg gravid, så får vi det til, på et vis:angelic: Oh holy shit:couchpotato::oops::eek: Trillinger du, vel, min mormor er tvilling, så:hilarious:
 
Back
Topp