mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Komme i julastemning berre av deg eg men har faktisk trykka julekuler i ei veke allerede, så kjent ein del på det og spurt på lokalbutikken ka tid julebrusen kommer inn kommer om 8 dagar!!!
Ellers reise me jo til Kenya 04.desember, så har egentlig tenkt at jula utgår. MEN så tenkte eg at me kan jo feira jul i november og, så blir at me pynte hus til 1.november og har julastemning då. Skal ha kalendere som teller ned til me reise istedenfor julaften blir fint skal jo pakke ein heil koffert berre med julamat, så me ska nå feira jul der nede og då sånn sett, men det blir jo heeeeilt annerledes
Spent på ooopsen din ei i forrige termingruppa fant nett ut hu er gravid med trillinger, just saying
Heeeei, kjære duuu Koselig å se deg her inne Hææ? Reiser dere til Kenya og feirer julen der? Det er jo såå kult- hva, hvem og historien bak?( om du vil dele det, da) Ble veldig nysgjerrig iallefall Jeg synes det høres helt fantastisk ut å pynte til jul og julekose dere i November Hvorfor ikke? Det gjør jo vi og
Håper ærlig talt på at det ikke er noen spire nå, da det er hektisk fram mot jul og har mini hjemme, så fælt å ligge med hyperemesis da men er jeg gravid, så får vi det til, på et vis Oh holy shit Trillinger du, vel, min mormor er tvilling, så