mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Oiii så spennende!! Gratulerer så mye
Takk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiii så spennende!! Gratulerer så mye
Så trist å høre om Krysser alt for dere nå Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann?Takk, gode du, for oppmuntring og støttende ord
Jeg opplevde dessverre nettopp det i julen 2022, og mistet på selveste julekvelden. Testene fortsatte å stige, men ikke slik jeg er vant til, men steg til gravid 2-3 og 5+0. Fikk heldigvis foretatt hcg-måling hos min private gyn, så jeg var forberedt på at det ikke gikk veien. Håper enn så lenge at dette går veien
Takker for all kryssingSå trist å høre om Krysser alt for dere nå Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann?
Åååå, gratulerer så mye!! Stor stas! Jeg vil ååå, men kan jo ikke det! Baby er bare 7 uker gammel
Haha, så sykt! Må være noe med ph'en sin endrer seg!?Takker for all kryssing
Han visste det før meg, han sa jeg var preggy allerede for 3 dager siden; vi hadde sex etter vi hadde lagt oss, og stakkaren måtte stå opp å dusje og tisse minst 5 ganger pga det svei sånn nedentil- når jeg er preggy blir jeg insane toxic nedentil, tydeligvis Skjer hver gang jeg er gravid! Jeg hevdet han innbilte seg ting.... vel
Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebaby Storesøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til detteÅååh, hei kjære du Hvordan går det med deg og lillemor? Haha, da blir de iallefall tette, om du setter igang nå
Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebaby Storesøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til dette
Ser god stigning på testene dine. Fantastisk
Det her ser så bra utTok nye tester i sta, og ville bare vise forskjell på strekene på strimmeltestene. Er forskjellig mengde fargestoff Beste måten å se om hcg stiger som det skal er å få foretatt en hcg-måling. Så får se om jeg gjør det og, etterhvert,som med de 3 siste pga blødninger
Vis vedlegget 452184
Det her ser så bra ut
Haha, så sykt! Må være noe med ph'en sin endrer seg!?