Drømmen om en til i familien♡

Takk, gode du, for oppmuntring og støttende ord❤️
Jeg opplevde dessverre nettopp det i julen 2022, og mistet på selveste julekvelden. Testene fortsatte å stige, men ikke slik jeg er vant til, men steg til gravid 2-3 og 5+0. Fikk heldigvis foretatt hcg-måling hos min private gyn, så jeg var forberedt på at det ikke gikk veien. Håper enn så lenge at dette går veien :smiley-angelic001 :Heartpink
Så trist å høre om :Heartred Krysser alt for dere nå :love7 Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann? :hilarious:

Så trist å høre om :Heartred Krysser alt for dere nå :love7 Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann? :hilarious:
Takker for all kryssing❤️ :smiley-angelic001

Han visste det før meg, han sa jeg var preggy allerede for 3 dager siden; vi hadde sex etter vi hadde lagt oss, og stakkaren måtte stå opp å dusje og tisse minst 5 ganger pga det svei sånn nedentil- når jeg er preggy blir jeg insane toxic nedentil, tydeligvis:laughing021:hilarious: Skjer hver gang jeg er gravid! Jeg hevdet han innbilte seg ting.... vel:love7:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004

Sov lenge idag, så har kun testet med morgenurin og skal teste snart igjen på 2.urin:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004:angelic: men testene er sterkere enn igår på morgenurin:sad010:smiley-angelic001:Heartpink ikke blødd mer heller, men det vet jeg kan komme å gå til uke 9❤️

20250107_062145.jpg

20250108_093558.jpg

Åååå, gratulerer så mye!! :love017 Stor stas! Jeg vil ååå, men kan jo ikke det! Baby er bare 7 uker gammel :dummy1:

Åååh, hei kjære du❤️:smiley-angelic003 Hvordan går det med deg og lillemor?:dummy1: Haha, da blir de iallefall tette, om du setter igang nå:hilarious:

Orket ikke å vente mer enn litt over en time, er så tørst:smiley-ashamed004:hilarious:
Men ser stigning uansett, jeg håper og satser på at dette går bra- får ikke gjort hverken fra eller til, uansett❤️:smiley-angelic001

20250107_075431.jpg

20250108_104610.jpg

Takker for all kryssing❤️ :smiley-angelic001

Han visste det før meg, han sa jeg var preggy allerede for 3 dager siden; vi hadde sex etter vi hadde lagt oss, og stakkaren måtte stå opp å dusje og tisse minst 5 ganger pga det svei sånn nedentil- når jeg er preggy blir jeg insane toxic nedentil, tydeligvis:laughing021:hilarious: Skjer hver gang jeg er gravid! Jeg hevdet han innbilte seg ting.... vel:love7:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004
Haha, så sykt! Må være noe med ph'en sin endrer seg!?

Åååh, hei kjære du❤️:smiley-angelic003 Hvordan går det med deg og lillemor?:dummy1: Haha, da blir de iallefall tette, om du setter igang nå:hilarious:
Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebaby :Heartpink Storesøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint :love017 Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til dette :hilarious:

Ser god stigning på testene dine. Fantastisk :Heartred

Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebaby :Heartpink Storesøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint :love017 Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til dette :hilarious:

Ser god stigning på testene dine. Fantastisk :Heartred

Åååh, så herlig med ei lita sovefrøken :dummy1: :Heartpink :love7 Såååå misunnelig:hilarious: Kun førstesnupp som var sovebaby her i huset:p
Håper den lille klorer seg fast, får jo ikke gjort så mye mer annet enn det:smiley-angelic001:love7

Tok nye tester i sta, og ville bare vise forskjell på strekene på strimmeltestene. Er forskjellig mengde fargestoff:angelic: Beste måten å se om hcg stiger som det skal er å få foretatt en hcg-måling. Så får se om jeg gjør det og, etterhvert,som med de 3 siste pga blødninger❤️ men tester for å sjekke om hcg synker, så jeg evt er forberedt på kjemisk/SA. Har mistet en del ganger før, og det setter en redsel/støkk i en- og er lettere når en er forberedt på hva som skjer❤️
20250108_124938.jpg

Last edited:
Tok nye tester i sta, og ville bare vise forskjell på strekene på strimmeltestene. Er forskjellig mengde fargestoff:angelic: Beste måten å se om hcg stiger som det skal er å få foretatt en hcg-måling. Så får se om jeg gjør det og, etterhvert,som med de 3 siste pga blødninger❤️
Vis vedlegget 452184
Det her ser så bra ut :love7

Drister meg til å si gratulerer! Du som liksom skulle vente noen måneder. :hilarious: Siden vi ikke skal ha flere selv kommer jeg til å følge med her inne i årene fremover. Hjertet mitt har jo lyst på "tusen unger", og da er det av en eller annen grunn ekstra koselig å følge med på dem med fem eller flere - som også skal/vil ha enda flere! :D

Back
Topp