mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høre omTakk, gode du, for oppmuntring og støttende ord
Jeg opplevde dessverre nettopp det i julen 2022, og mistet på selveste julekvelden. Testene fortsatte å stige, men ikke slik jeg er vant til, men steg til gravid 2-3 og 5+0. Fikk heldigvis foretatt hcg-måling hos min private gyn, så jeg var forberedt på at det ikke gikk veien. Håper enn så lenge at dette går veien![]()
![]()
Krysser alt for dere nå
Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann? 
Takker for all kryssingSå trist å høre omKrysser alt for dere nå
Hva sa mannen forresten om en sånn halvveis ojjsann?
![]()

Skjer hver gang jeg er gravid! Jeg hevdet han innbilte seg ting.... vel

men testene er sterkere enn igår på morgenurin

ikke blødd mer heller, men det vet jeg kan komme å gå til uke 9Åååå, gratulerer så mye!!Stor stas! Jeg vil ååå, men kan jo ikke det! Baby er bare 7 uker gammel
![]()
Hvordan går det med deg og lillemor?
Haha, da blir de iallefall tette, om du setter igang nå

Haha, så sykt! Må være noe med ph'en sin endrer seg!?Takker for all kryssing![]()
Han visste det før meg, han sa jeg var preggy allerede for 3 dager siden; vi hadde sex etter vi hadde lagt oss, og stakkaren måtte stå opp å dusje og tisse minst 5 ganger pga det svei sånn nedentil- når jeg er preggy blir jeg insane toxic nedentil, tydeligvisSkjer hver gang jeg er gravid! Jeg hevdet han innbilte seg ting.... vel
![]()
Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebabyÅååh, hei kjære duHvordan går det med deg og lillemor?
Haha, da blir de iallefall tette, om du setter igang nå
![]()
Storesøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint
Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til dette

Det går bra, hun er en rolig og tilfreds sovebabyStoresøster på 16 mnd har tatt alt bra også, så alt har gått så fint
Ikke noe tull med de andre barna heller. De er jo vant til dette
Ser god stigning på testene dine. Fantastisk![]()
Såååå misunnelig
Kun førstesnupp som var sovebaby her i huset

Beste måten å se om hcg stiger som det skal er å få foretatt en hcg-måling. Så får se om jeg gjør det og, etterhvert,som med de 3 siste pga blødningerDet her ser så bra utTok nye tester i sta, og ville bare vise forskjell på strekene på strimmeltestene. Er forskjellig mengde fargestoffBeste måten å se om hcg stiger som det skal er å få foretatt en hcg-måling. Så får se om jeg gjør det og, etterhvert,som med de 3 siste pga blødninger
Vis vedlegget 452184

Haha, så sykt! Må være noe med ph'en sin endrer seg!?
Skulle ikke gått ann,men det gjør det tydeligvis
Siden vi ikke skal ha flere selv kommer jeg til å følge med her inne i årene fremover. Hjertet mitt har jo lyst på "tusen unger", og da er det av en eller annen grunn ekstra koselig å følge med på dem med fem eller flere - som også skal/vil ha enda flere! 

Drister meg til å si gratulerer! Du som liksom skulle vente noen måneder.Siden vi ikke skal ha flere selv kommer jeg til å følge med her inne i årene fremover. Hjertet mitt har jo lyst på "tusen unger", og da er det av en eller annen grunn ekstra koselig å følge med på dem med fem eller flere - som også skal/vil ha enda flere!
![]()

Ikke si det! Er jo du som går gravid, og ikke han.Jaaa, altså, dette var ikke planlagt i det hele tatt, for skulle først starte prøvingen i aprilmen så smalt det med 3 dager før, da. Har ikke stabil syklus, noen ganger lang, andre ganger kort. Så ikke alltid like lett å beregne
Takk, gode, snille duHelt sprøtt, egentlig. Ikke gått opp for meg helt ennå, faktisk
Hadde vært fantastisk med et helt fotballag for min del, men tror nok mannen setter ned foten etter denna![]()
Meeen det er sikkert litt stress å ta busslappen, den ser jeg. 
Ikke si det! Er jo du som går gravid, og ikke han.Meeen det er sikkert litt stress å ta busslappen, den ser jeg.
![]()
Også er det alderen også, jeg er 39 år nå, 40 år om 2 mnd. Så nå tror jeg det holder og 7 er et lykketall, så