Drømmen om en til i familien♡

Jeg fikk min første da jeg var 17, men håper virkelig min eldste venter i mer enn 5 år fra nå :p men ja, man vet jo aldri! Tenkte bare at rundt 24-25 år er mer innafor å "forvente" barnebarn :p Mi på 12 år ser jeg for meg kanskje ikke vil ha barn selv engang; og det er da også helt greit :) Men KANSKJE det dukker opp om en ti års tid. Kanskje.

Det er tidlig å få barn når man er 17 år, men er jo ikke alle som er planlagt:Heartred Håper også snuppa venter litt og 24 år er en passe alder, men det får bli opp til henne..min snuppe nr 2 som straks blir 12 år hun ønsker ikke barn:) Det er også helt okei:rolleyes: Uansett, gleder meg til å få barnebarn engang med tiden:joyful:

Vet ikke hvor lenge du må være på sykehuset, men... Baby er her snart i alle fall! Timer igjen :D

Ikke meg heller:hilarious: Sist MÅTTE jeg være der minst 48 timer:oops: håper på 24 timer, maks:p Lov å håpe:rolleyes: Ikke lenge til han kommer nå.. tenk det, helt sykt det kun er timer igjen:nailbiting::Heartblue

Åh, nå er det klart for lillebror!:joyful: Så fint dere har gjort det til ham:) Føles kanskje litt som lille julaften, men forventninger, sitringer og spenning! Litt sånn magisk!:rolleyes::Heartred Herlig med ks sånn sett sikkert, at du VET at han kommer imorgen! Med igangsettelse kan man jo aldri vite sikkert liksom;) Er så spent for deg! Dette går bra frøken:Heartred

Nå er det klart vettu, snupp:D:nailbiting::dummy: Jeg gleder meg og er nervøs samtidig:p Imorgen på.denne tid er det heldigvis over og jeg kan nyte lille minimannen min:binkybaby Synes også det ble koselig, men når vi ventet M forrige gang, så pyntet vi jo til jul samme dag(han ble født 19.nov), så skulle så ønske jeg kunne gjort det nå også:rolleyes: Var så magisk stemning:greet008:rendeer:santa Vel, 1 nov blir det julepyntet ute( ooog kanskje inne:p). Nå er jeg klar, vet jeg imorgen tidlig er skikkelig nervøs, men det skal nok gå bra:happy: Drar innover til sykehuset 06.30, senest. Takk, søta:Heartred

Det er tidlig å få barn når man er 17 år, men er jo ikke alle som er planlagt:Heartred Håper også snuppa venter litt og 24 år er en passe alder, men det får bli opp til henne..min snuppe nr 2 som straks blir 12 år hun ønsker ikke barn:) Det er også helt okei:rolleyes: Uansett, gleder meg til å få barnebarn engang med tiden:joyful:

Det sa min også, men er noen år siden hun sa det, så kan godt være hun ombestemmer seg. Men DET skal jeg ikke legge meg borti, hun får min støtte uansett. :)

Ikke meg heller:hilarious: Sist MÅTTE jeg være der minst 48 timer:oops: håper på 24 timer, maks:p Lov å håpe:rolleyes: Ikke lenge til han kommer nå.. tenk det, helt sykt det kun er timer igjen:nailbiting::Heartblue

Får håpe du får dra snarest. Jeg må være der i 48t+, men det tror jeg går bra.

Og ja, bare å holde nedtelling nå :o

Nå er det klart vettu, snupp:D:nailbiting::dummy: Jeg gleder meg og er nervøs samtidig:p Imorgen på.denne tid er det heldigvis over og jeg kan nyte lille minimannen min:binkybaby Synes også det ble koselig, men når vi ventet M forrige gang, så pyntet vi jo til jul samme dag(han ble født 19.nov), så skulle så ønske jeg kunne gjort det nå også:rolleyes: Var så magisk stemning:greet008:rendeer:santa Vel, 1 nov blir det julepyntet ute( ooog kanskje inne:p). Nå er jeg klar, vet jeg imorgen tidlig er skikkelig nervøs, men det skal nok gå bra:happy: Drar innover til sykehuset 06.30, senest. Takk, søta:Heartred
Ja, det er SÅ koselig å pynte til jul! :joyful: Lurer på når vi får gjort det i år, håper å få gjort det rundt midten av nov som vi pleier! Ellers får jeg instruere mannen mens jeg sitter og ammer eller noe;) Vil liksom helst gjøre det selv! :hilarious: Blir koselig å pynte ‘nytt’ hus til jul da! Gleder meg veldig til å ha en nyfødt i juletiden! Det blir første gangen vi har det faktisk!:Heartred Ekstra magisk med en liten frøken i nissepysj:love7

Masse, masse lykke til i morgen. Håper det går kjapt og smertefritt. Så kjekt at lillebror kommer i morgen. :Heartblue:dummy:

Herre min, 7 uker allerede:wideyed: Tiden går så himla fort- altfor fort:rolleyes::oops: Så helrig dere har en liten, fornøyd frøken som bare er med på lasset:love7 Det er min drøm å få en slik en også:hilarious:

Tusen takk for så gode ord, kjære du:Heartred:smiley-angelic003 Det er ikke noen andre valg for meg enn narkose, så sånn er det bare med den saken. I morgen på denne tiden ligger jeg nok med min lille gutt på brystet:love017:Heartblue

Ja, tiden går i grunn alt for fort :Heartpink

Tenk, i morgen får du møte lille gullet :Heartblue
Masse lykke til og nyt den lille:Heartpink:Heartpink

Ja, det er SÅ koselig å pynte til jul! :joyful: Lurer på når vi får gjort det i år, håper å få gjort det rundt midten av nov som vi pleier! Ellers får jeg instruere mannen mens jeg sitter og ammer eller noe;) Vil liksom helst gjøre det selv! :hilarious: Blir koselig å pynte ‘nytt’ hus til jul da! Gleder meg veldig til å ha en nyfødt i juletiden! Det blir første gangen vi har det faktisk!:Heartred Ekstra magisk med en liten frøken i nissepysj:love7

Er skikkelig kos å pynte til jul:santa Liker også best selv å pynte, men noen ganger må man bare la mannfolka trå til:p Vi pleier å pynte inne den 29.nov, på bursdagen til mellemstemor:Heartpink Vi får se når det blir i år her også. Ute pyntes det den 1.nov:rendeer

Ååh, det er helt magisk med en nyfødt I jula:love7 Du har masse å glede deg til:Heartred

Masse, masse lykke til i morgen. Håper det går kjapt og smertefritt. Så kjekt at lillebror kommer i morgen. :Heartblue:dummy:

Tusen takk for det:Heartred
Håper også det går kjapt og lille har det fint:Heartblue

Ja, tiden går i grunn alt for fort :Heartpink

Tenk, i morgen får du møte lille gullet :Heartblue
Masse lykke til og nyt den lille:Heartpink:Heartpink

Ja, tiden går altfor fort når man har fått sånne små:p

Mhm, i morgen kommer den lille skatten vår:Heartblue
Tusen takk for det, og gleder meg masse til nyfødtboblen:love7

Snart har du ham på brystet ditt. Masse lykke til i morgen :Heartred

Utrolig koselig du har gjort det.

Det kommer til å bli så kos og helt surrealistisk:rolleyes::dummy::Heartblue
Takk, synes også det ble koselig med babytingene gjort klare:love7

Det sa min også, men er noen år siden hun sa det, så kan godt være hun ombestemmer seg. Men DET skal jeg ikke legge meg borti, hun får min støtte uansett. :)

Helt enig i den, det er opp til unga sjøl hva de ønsker:Heartred Støtten min får de uansett:Heartred

Får håpe du får dra snarest. Jeg må være der i 48t+, men det tror jeg går bra.

Og ja, bare å holde nedtelling nå :eek:

Ja, har lissom ikke lyst til å være der. Klarer ikke å slappe av på sykehus:oops: men skal nok klare de få dagene det er snakk om, hvis alt forhåpentligvis går bra:rolleyes:

Back
Topp