Drømmen om en til i familien♡

Yay for 34+0 ❤️
Bare tre uker igjen! Snart i mål, vakre du ❤️❤️
 
Se der ja! Ukene flyr virkelig altså! Du ser sååå flott ut! Kledelig med fine magen:) Håper du får hvilt litt de siste få ukene! :Heartred Ha en fin helg videre med den flotte gjengen din:love7

Jaaa, nå er han snart her:excited001:love017 Helt insane hvor fort det har gått:think005 Nååårh, takk for det, frøken:smiley-angelic003 Og i likeså får jeg si:Heartred Denne uka blir det nok ikke så mye hvile, nå som unga er forkjøla og hjemme, men kanskje neste uke igjen:rolleyes: Ha en fortsatt fin kveld:happy:
 
Hurra for 35 uker og koselig med oppdatering fra deg.
Leit å høre at du har sykehusskrekk (har det selv) så jeg skal tenke masse på deg når du er på sykehuset.

Gratulerer med 9 åringen som fylte år i går.

Ja, detta går unna i en fei:joyful: Liker virkelig ikke å være på sykehuset, bare lukta er nok til å gjøre meg uvel:depressed: Leit å høre du også sliter med det samme:( Det er så innmari kjipt, og den ubegrunna redselen som setter inn.. huff, er bare jævlig:confused:

Takk for det, blitt en stor gutt nå:rolleyes::cool05:Heartblue
 
Yay for 34+0 ❤️
Bare tre uker igjen! Snart i mål, vakre du ❤️❤️

Helt sykt å tenke på at vi straks er i mål, frøken:nailbiting::wideyed: Hva skjedde, lissom?:wacky: Gikk jo så fort atte:whacky011 Spent på om du føder før meg, jeg?!:joyful:
 
Helt sykt å tenke på at vi straks er i mål, frøken:nailbiting::wideyed: Hva skjedde, lissom?:wacky: Gikk jo så fort atte:whacky011 Spent på om du føder før meg, jeg?!:joyful:

Tja, med mindre du får premature rier.. så NEKTER jeg å gå til 39+1 :p kommer ikke på tale. Da chugger jeg bringebærblader på høykant og tar squats, mens jeg roper at baby får evakuere :p
 
Tja, med mindre du får premature rier.. så NEKTER jeg å gå til 39+1 :p kommer ikke på tale. Da chugger jeg bringebærblader på høykant og tar squats, mens jeg roper at baby får evakuere :p

Har mye maserier nå, men ikke noe ordentlig der slimproppen har gått, så føler meg ganske safe på at det ikke blir noe før den 27.september:p

Hahaha, blir spennende å se når hun har tenkt seg ut- med hjelp fra squats og bringebærblader, eller ikke:laughing021
 
Har mye maserier nå, men ikke noe ordentlig der slimproppen har gått, så føler meg ganske safe på at det ikke blir noe før den 27.september:p

Hahaha, blir spennende å se når hun har tenkt seg ut- med hjelp fra squats og bringebærblader, eller ikke:laughing021

Jeg tenkte 1-2 uker, synes det holder :p
 
Jeg tenkte 1-2 uker, synes det holder :p

Du har jo aldri før gått til termin, så rart om du skal det nå denne gangen:rolleyes: Sies at nr 3 er en luring, men det spørs:p
 
Jeg er nå 34+4:rolleyes:Grunnet en del maserier i det siste, med 3 min mellom hver gang, så bestilte jeg meg en privat UL hos spesialisten min:oops: Greit å sjekke om livmor og livmorhalsen er upåvirket. Føler jeg har fått ganske så mangelfull oppfølging fra både fastlege og A-hus, så da får jeg betale privat for det. Noe som betrygger veldig, men skulle jo i grunn vært unødvendig:oops:

Sjekken gikk bra. Livmor ser fin ut(med tanke på at jeg har fare for fullruptur) og mini har det bare bra i magen:dummy: men jeg har veldig mye fostervann, såpass at jeg har fått diagnosen polyhydramnion. Altså nå er det langt over normalen. Så føler meg ganske så full i magen og lite plass til mat:angelic:
Siden jeg har såpass med fostervann, så seiler ungen bokstavelig talt rundt inni der og går fra tverrleie til hodeleie lett som en prikk, skulle egl ikke være så lett for han nå på dette stadiet av graviditeten:p Han lå I hodeleie under UL:)
Han beregnet bebis til å være 2.800 gram nå, men når man har så mye fostervann, så var det lett å feilberegne vekten og gi barnet for stor vekt, men vi får nå se. Antatt vektestimering ved PKS om 18 dager var rundt 3,2- 3,3 kg:angel5 Jeg har gjettet på 3.246g hele veien, så det blir moro å se:joyful:
Han målte også sf-målet mitt og det er langt utafor normalen, noe han mente var pga alt det ekstra fostervannet:eek: Yup, big mama belly:D
Og livmor og livmorhals så bra ut. 4- 5 cm livmorhals, så maseriene påvirker ikke cervix iallefall, eller livmor. Men om det varte lenge at de kom med 3 minutters mellomrom, så skulle jeg ringe ambulansen. Uansett, veldig betryggende med en grundig sjekk:happy119

Fikk mange, fine bilder:love017 Og bebis åpnet øynene sine når gyn tok video, det har han kun opplevd ett par ganger før, så det var skikkelig stas for gyn også:Heartred

Screenshot_20210909-133329_Gallery.jpg

Screenshot_20210909-133556_Gallery.jpg

Screenshot_20210909-133348_Gallery.jpg

Screenshot_20210909-133402_Gallery.jpg

Screenshot_20210909-133720_Gallery.jpg

20210909_135444.jpg
 
Last edited:
Screenshot_20210912-083652_Preglife.jpg

Screenshot_20210912-083812_Preggers.jpg

20210911_162748.jpg


35+0 og er nå høygravid:joyful: Det kjennes for å si det sånn:p Jeg er sliten og trøtt! Gjør jeg det minste,så får jeg vondt maserier, så har roet ned tempoet betydelig de siste dagene. Ligger mye å hviler på sofaen. Modningstegn er mye nedpress, stikking langt oppi skjeden, og massevis av kynnere:rolleyes:

Det bobler og skvulper I magen, tenker det er grunnet polyhydramnion og føler meg helt fullstappet i magen konstant:bored: Sliter med å få i meg mat, men det skal nok gå:angelic: Heldigvis ikke lenge igjen:smiley-bounce012 Har idag kun 15 dager igjen til PKS:dance008:happy093:happy119 15 dager til jeg får møte den lille gutten vår:Heartred:love017:dummy::Heartblue

Ha en fortsatt fin søndag, alle sammen :greet025
 
Vis vedlegget 365773
Vis vedlegget 365775
Vis vedlegget 365776

35+0 og er nå høygravid:joyful: Det kjennes for å si det sånn:p Jeg er sliten og trøtt! Gjør jeg det minste,så får jeg vondt maserier, så har roet ned tempoet betydelig de siste dagene. Ligger mye å hviler på sofaen. Modningstegn er mye nedpress, stikking langt oppi skjeden, og massevis av kynnere:rolleyes:

Det bobler og skvulper I magen, tenker det er grunnet polyhydramnion og føler meg helt fullstappet i magen konstant:bored: Sliter med å få i meg mat, men det skal nok gå:angelic: Heldigvis ikke lenge igjen:smiley-bounce012 Har idag kun 15 dager igjen til PKS:dance008:happy093:happy119 15 dager til jeg får møte den lille gutten vår:Heartred:love017:dummy::Heartblue

Ha en fortsatt fin søndag, alle sammen :greet025
Hurra! :joyful: Flotte deg! Ikke lenge igjen nå, kjære deg, snart er mini her!:wav
 
Vis vedlegget 365773
Vis vedlegget 365775
Vis vedlegget 365776

35+0 og er nå høygravid:joyful: Det kjennes for å si det sånn:p Jeg er sliten og trøtt! Gjør jeg det minste,så får jeg vondt maserier, så har roet ned tempoet betydelig de siste dagene. Ligger mye å hviler på sofaen. Modningstegn er mye nedpress, stikking langt oppi skjeden, og massevis av kynnere:rolleyes:

Det bobler og skvulper I magen, tenker det er grunnet polyhydramnion og føler meg helt fullstappet i magen konstant:bored: Sliter med å få i meg mat, men det skal nok gå:angelic: Heldigvis ikke lenge igjen:smiley-bounce012 Har idag kun 15 dager igjen til PKS:dance008:happy093:happy119 15 dager til jeg får møte den lille gutten vår:Heartred:love017:dummy::Heartblue

Ha en fortsatt fin søndag, alle sammen :greet025
15 dager:wideyed: Så herlig!:love7
 
Hurra! :joyful: Flotte deg! Ikke lenge igjen nå, kjære deg, snart er mini her!:wav

Takk, søta:Heartred

Er så så merkelig å tenke på at om 15 dager på denne tiden, så ligger jeg med lille han i armene mine eller på puppen:joyful::love017:Heartblue Gleder meg sånn til å få KS overstått, og møte lille skatten i magen:Heartred
 
Back
Topp