Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Yay for 34+0
Bare tre uker igjen! Snart i mål, vakre du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Ukene flyr virkelig altså! Du ser sååå flott ut! Kledelig med fine magen Håper du får hvilt litt de siste få ukene! Ha en fin helg videre med den flotte gjengen din
Hurra for 35 uker og koselig med oppdatering fra deg.
Leit å høre at du har sykehusskrekk (har det selv) så jeg skal tenke masse på deg når du er på sykehuset.
Gratulerer med 9 åringen som fylte år i går.
Yay for 34+0
Helt sykt å tenke på at vi straks er i mål, frøken Hva skjedde, lissom? Gikk jo så fort atte Spent på om du føder før meg, jeg?!
Tja, med mindre du får premature rier.. så NEKTER jeg å gå til 39+1 kommer ikke på tale. Da chugger jeg bringebærblader på høykant og tar squats, mens jeg roper at baby får evakuere
Har mye maserier nå, men ikke noe ordentlig der slimproppen har gått, så føler meg ganske safe på at det ikke blir noe før den 27.september
Hahaha, blir spennende å se når hun har tenkt seg ut- med hjelp fra squats og bringebærblader, eller ikke
Jeg tenkte 1-2 uker, synes det holder
Du har jo aldri før gått til termin, så rart om du skal det nå denne gangen Sies at nr 3 er en luring, men det spørs
Får bare se, haha
Jeg er så ferdig i kroppen nå..!
Ikke lenge igjen nå uansett, frøken Bare litt til. Snakk om dager eller uker, kun
Halvannen uke høres fint ut satser på det.
Hurra! Flotte deg! Ikke lenge igjen nå, kjære deg, snart er mini her!Vis vedlegget 365773
Vis vedlegget 365775
Vis vedlegget 365776
35+0 og er nå høygravid Det kjennes for å si det sånn Jeg er sliten og trøtt! Gjør jeg det minste,så får jeg vondt maserier, så har roet ned tempoet betydelig de siste dagene. Ligger mye å hviler på sofaen. Modningstegn er mye nedpress, stikking langt oppi skjeden, og massevis av kynnere
Det bobler og skvulper I magen, tenker det er grunnet polyhydramnion og føler meg helt fullstappet i magen konstant Sliter med å få i meg mat, men det skal nok gå Heldigvis ikke lenge igjen Har idag kun 15 dager igjen til PKS 15 dager til jeg får møte den lille gutten vår
Ha en fortsatt fin søndag, alle sammen
15 dager Så herlig!Vis vedlegget 365773
Vis vedlegget 365775
Vis vedlegget 365776
35+0 og er nå høygravid Det kjennes for å si det sånn Jeg er sliten og trøtt! Gjør jeg det minste,så får jeg vondt maserier, så har roet ned tempoet betydelig de siste dagene. Ligger mye å hviler på sofaen. Modningstegn er mye nedpress, stikking langt oppi skjeden, og massevis av kynnere
Det bobler og skvulper I magen, tenker det er grunnet polyhydramnion og føler meg helt fullstappet i magen konstant Sliter med å få i meg mat, men det skal nok gå Heldigvis ikke lenge igjen Har idag kun 15 dager igjen til PKS 15 dager til jeg får møte den lille gutten vår
Ha en fortsatt fin søndag, alle sammen
Hurra! Flotte deg! Ikke lenge igjen nå, kjære deg, snart er mini her!
15 dager Så herlig!
14 dager igjen så er lille gullet hos dere