Drømmen om en til i familien♡

Så fin du er :Heartpink
Nå er det bare siste innspurt igjen :happy:

Veldig greit å allerede ha det meste klart :happy:

Så spennende å se hvordan de ser ut :Heartpink
Hadde aldri drømt om at barn her i huset kunne få brunt hår, men jammen ser det ikke ut som om minstefrøkna vil få akkurat det :happy:

Flotte magen ❤️❤️
Bare en drøy måned igjen nå!!

Så flott mage! :joyful: Skjønner det er slitsomt nå mot slutten, men nå er det ikke lenge igjen:rolleyes: Håper du får hvilt og kost deg de siste ukene frem mot pks:Heartred Ha en fin søndag med gjengen din!:love7

Takk, snupp:Heartred

Ser fram mot å bli ferdig nå, er nokså ubehagelig.. Satser på jeg får hvilt litt mer når begge jentene harvært på leirskole-turene sine. Så fra og med 9. September blir det en del hvile, forhåpentligvis:joyful:

Så fin du er :Heartpink
Nå er det bare siste innspurt igjen :happy:

Veldig greit å allerede ha det meste klart :happy:

Så spennende å se hvordan de ser ut :Heartpink
Hadde aldri drømt om at barn her i huset kunne få brunt hår, men jammen ser det ikke ut som om minstefrøkna vil få akkurat det :happy:

Ja, er så spent på hvordan lille ser ut:rolleyes: Så moro det ble ei lita mørkhåret frøken I huset også:joyful::Heartpink Her har vi både lyshåret- og mørkhudet barn ifra før:happy:

Screenshot_20210829-101603_Preggers.jpg

Screenshot_20210828-214823_Preglife.jpg

20210828_093307.jpg

33+0 og 29 dager igjen til PKS:smiley-bounce015 Under ei mnd til:smiley-bounce012 Jeg ser fram til KS nå, det er så tungt og ubehagelig at han for det meste ligger på tvers( og er veldig aktiv) eller sitter i seteleie, og kjennes ut som han graver seg ut selv:oops:

Lillegutt hikker mye, er aktiv og turner ennå rundt, han tror tydeligvis han er en liten fis på 1 kg ennå:smiley-ashamed005:laughing002 Veldig betryggende med mye aktivitet og at jeg kjenner han masse hver eneste dag:Heartred

Har mye ubehagelige kynnere, selv når jeg ligger, så prøver å roe ned så godt jeg kan:angelic: Men ikke alltid like lett med 4 barn i huset som krever sitt:p

Alt er egentlig klart til mini nå:) Fikk ryddet og gått gjennom stelleplassen. Klærne til storelillebror la jeg i skapet over stelleplassen, satte navn foran hver bleiestabbel. Og nå er klærne til bittelillebror lagt fram i kurven. Så søtt med bittesmåe bodyer, pysjer, bukser, sokker og sparkebukser:love017

Og for noen dager siden ble vi enige om navnet hans:Heartblue:love7:dummy: Så nå er vi begynt å kalle han ved navnet sitt, og ikke kun bebis I magen:binkybaby Navnet han har fått er det mellom 0-3 andre i Norge som har:joyful: Vi er glad I ikke så vanlige navn:happy:

Ha en fortsatt fint søndag videre, alle sammen:flower

Hurra for at du er 33 uker på vei og det er under 30 dager igjen til PKS :smiley-bounce015
Og koselig med oppdatering fra deg, og du kler med å være gravid :Heartred

Ble veldig nysgjerrig på hva slags navn han skal få.

Håper dere har hatt en fin helg ? Selv har vi hatt en fin helg med besøk fra Danmark.

Hurra for at du er 33 uker på vei og det er under 30 dager igjen til PKS :smiley-bounce015
Og koselig med oppdatering fra deg, og du kler med å være gravid :Heartred

Ble veldig nysgjerrig på hva slags navn han skal få.

Håper dere har hatt en fin helg ? Selv har vi hatt en fin helg med besøk fra Danmark.

Helt sprøtt å tenke på at jeg kun har 4 ukesoppdateringer igjen:wideyed::rolleyes: Gått så altfor fort, synes jeg:oops: men prøver å nyyyte den siste tiden, på tross av alle vondtene:p Takk, kjære du:Heartred

Skjønner du ble nysgjerrig, legger ikke navnet ut her på åpent:) kan sende på PM, om du ønsker det?:happy:

Hatt en fin helg, igang med å tømme bassenget og pakke bort varmepumpa til det osv. Tar sin tid, når bassenget er på over 17.000L.. Neste helg er det bursdagsfeiring for ene gutten vår, han blir 9 år:joyful: Har fått pakket det siste til snuppa på straks 12 år som skal på leirskoletur imorgen:)

Ååh, hørtes supeekos ut med besøk fra Danmark:Heartred Herlig å endelig kunne treffe familie og gode venner fra utlandet igjen:Heartred:wav

Fine du ❤️❤️
Nå er det ikke så lenge igjen ❤️

Nååårh, fiiine du også, frøken:smiley-angelic003:Heartred

Nei, helt surrealistisk å tenke på at imorgen er det akkurat 4 uker til han kommer:Heartblue:love7:nailbiting:

Helt sprøtt å tenke på at jeg kun har 4 ukesoppdateringer igjen:wideyed::rolleyes: Gått så altfor fort, synes jeg:oops: men prøver å nyyyte den siste tiden, på tross av alle vondtene:p Takk, kjære du:Heartred

Skjønner du ble nysgjerrig, legger ikke navnet ut her på åpent:) kan sende på PM, om du ønsker det?:happy:

Hatt en fin helg, igang med å tømme bassenget og pakke bort varmepumpa til det osv. Tar sin tid, når bassenget er på over 17.000L.. Neste helg er det bursdagsfeiring for ene gutten vår, han blir 9 år:joyful: Har fått pakket det siste til snuppa på straks 12 år som skal på leirskoletur imorgen:)

Ååh, hørtes supeekos ut med besøk fra Danmark:Heartred Herlig å endelig kunne treffe familie og gode venner fra utlandet igjen:Heartred:wav

Ja vil gjerne at di sender navnet på PM.

Ja det var super koselig med besøk fra Danmark.

Screenshot_20210905-064401_Preglife.jpg
20210903_114230.jpg

Nå er det kun 22 dager igjen til pks:dummy:
Jeg grugleder meg:joyful: Ser fram til KS er overstått. Er ikke noe særlig glad i sykehus(har sykehusskrekk), men så snart lille er ute og jeg våkner opp, så er det verste over og all kosen kan begynne:Heartblue:love7

Lillegutt i magen er fortsatt aktiv, men mer dempede bevegelser og strekking av armer og ben:rolleyes: Ligger fortsatt mye på tvers og sitter i sete:angelic:

Nå kjenner jeg mye til bekkenløsning og kjennes ut som symfysen skal dette ut til tider, dritvondt:oops: Så på kvelden når jeg skal ut av sofaen, er det ikke hverken behagelig eller et særlig grasiøst syn:bag:

Alt er tungt, kjenner mye nedpress og masrier. Så ser fram til å bli ferdig med hele graviditeten Nå, men koser masse med magen:Heartred

Vår kjære gutt ble 9 år igår, så fikk feiret han:Heartblue:cool05 Mellemstesnupp kom hjem fra leirskole fredag, og idag skal vi sende av gårde eldstejenta på 14 år på leirskole:happy119

Ønsker alle en fortsatt fin søndag:greet025

Vis vedlegget 365067 Vis vedlegget 365068

Jeg grugleder meg:joyful: Ser fram til KS er overstått. Er ikke noe særlig glad i sykehus(har sykehusskrekk), men så snart lille er ute og jeg våkner opp, så er det verste over og all kosen kan begynne:Heartblue:love7

Lillegutt i magen er fortsatt aktiv, men mer dempede bevegelser og strekking av armer og ben:rolleyes: Ligger fortsatt mye på tvers og sitter i sete:angelic:

Nå kjenner jeg mye til bekkenløsning og kjennes ut som symfysen skal dette ut til tider, dritvondt:oops: Så på kvelden når jeg skal ut av sofaen, er det ikke hverken behagelig eller et særlig grasiøst syn:bag:

Alt er tungt, kjenner mye nedpress og masrier. Så ser fram til å bli ferdig med hele graviditeten Nå, men koser masse med magen:Heartred

Vår kjære gutt ble 9 år igår, så fikk feiret han:Heartblue:cool05 Mellemstesnupp kom hjem fra leirskole fredag, og idag skal vi sende av gårde eldstejenta på 14 år på leirskole:happy119

Som deg nærmer seg:wideyed: Må være slitsomt med sykehusskrekk:Heartred Du ser smashing ut:joyful:

Som deg nærmer seg:wideyed: Må være slitsomt med sykehusskrekk:Heartred Du ser smashing ut:joyful:

Mhm, ikke mange ukene igjen, så er han her:nailbiting::dummy::joyful:
Ja, det ekke noe særlig greit, men gleder meg bare til det er over, og jeg ligger på post.operativ og endelig får treffe han:Heartblue:love7 :binkybaby Nårrrh, tusen takk for det:Heartred:smiley-angelic003

Vis vedlegget 365067 Vis vedlegget 365068

Se der ja! Ukene flyr virkelig altså! Du ser sååå flott ut! Kledelig med fine magen:) Håper du får hvilt litt de siste få ukene! :Heartred Ha en fin helg videre med den flotte gjengen din:love7

Hurra for 35 uker og koselig med oppdatering fra deg.
Leit å høre at du har sykehusskrekk (har det selv) så jeg skal tenke masse på deg når du er på sykehuset.

Gratulerer med 9 åringen som fylte år i går.

Back
Topp