Drømmen om en til i familien♡

Vis vedlegget 362892
Vis vedlegget 362893
Vis vedlegget 362894

Da er jeg jaggu meg kommet til uke 30+0:nailbiting: Kun 50 dager igjen til planlagt Keisersnitt:wideyed::rolleyes: Både gleder meg og gruer meg:p Gleder meg til å få lillegutt ved siden av meg å få han til å ta brystet- er så kos med amming:love7 Eller håper iallefall jeg kan amme denne gangen også:angel5

Er så spent på hvordan han ser ut? Har han lyst eller mørkt hår? Lange pianofingre som sin far, eller mer stutte fingre som mor si?:p I det hele tatt så bare gleder jeg med til å få han inntil meg, kjenne den mjuke ferske huden hans, lukte på den herlige nyfødtlukta hanss og bare kose masse med han:love017:Heartblue Kjenner tårene presser seg på og går virkelig opp for meg at nå er han straks her:sad010:Heartred

Formen er i grunn okei, litt svimmel til tider, og merker jeg trenger litt mer hvile enn til vanlig, men holder meg igang når jeg kjenner kroppen har ork til det:) Kjenner bekkenet skranter litt og det stikker ut i symfysen, men så lenge det ikke blir verre, så overlever jeg det også:p Tar Gaviscon mot magesyre hver kveld før jeg legger meg, det funker:joyful: Har hatt en del nedpress og er nok grunnet det at han sitter i seteleie:rolleyes: Ellers kjenner jeg godt at jeg begynner å bli tung i kroppen og at magen er en del i veien, men er skikkelig koselige å klappe og stryke på magen, så det nyter jeg stort og vet jeg kommer til å savne magen når den er borte:Heartred

Ha en strålende søndag videre, folkens:flower
Det begynner virkelig å nærme seg nå! Helt utrolig at om under 2 mnd. så har du babyen din :nailbiting: Er litt skrekkblandet fryd her i gården, men når jeg leser alle de tingene du gleder deg til, så kan jeg kjenne meg veldig igjen i det. Gleder meg til bare det å kunne se og ta på babyen. Det blir en spennende høst på oss :Heartred
 
Vis vedlegget 362892
Vis vedlegget 362893
Vis vedlegget 362894

Da er jeg jaggu meg kommet til uke 30+0:nailbiting: Kun 50 dager igjen til planlagt Keisersnitt:wideyed::rolleyes: Både gleder meg og gruer meg:p Gleder meg til å få lillegutt ved siden av meg å få han til å ta brystet- er så kos med amming:love7 Eller håper iallefall jeg kan amme denne gangen også:angel5

Er så spent på hvordan han ser ut? Har han lyst eller mørkt hår? Lange pianofingre som sin far, eller mer stutte fingre som mor si?:p I det hele tatt så bare gleder jeg med til å få han inntil meg, kjenne den mjuke ferske huden hans, lukte på den herlige nyfødtlukta hanss og bare kose masse med han:love017:Heartblue Kjenner tårene presser seg på og går virkelig opp for meg at nå er han straks her:sad010:Heartred

Formen er i grunn okei, litt svimmel til tider, og merker jeg trenger litt mer hvile enn til vanlig, men holder meg igang når jeg kjenner kroppen har ork til det:) Kjenner bekkenet skranter litt og det stikker ut i symfysen, men så lenge det ikke blir verre, så overlever jeg det også:p Tar Gaviscon mot magesyre hver kveld før jeg legger meg, det funker:joyful: Har hatt en del nedpress og er nok grunnet det at han sitter i seteleie:rolleyes: Ellers kjenner jeg godt at jeg begynner å bli tung i kroppen og at magen er en del i veien, men er skikkelig koselige å klappe og stryke på magen, så det nyter jeg stort og vet jeg kommer til å savne magen når den er borte:Heartred

Ha en strålende søndag videre, folkens:flower
Grattis med 30 fullgåtte! Vakre magen:love7 Ja, tenk at nå er det bare max 50 dager til han kommer! :joyful: Nyfødttiden er sååå magisk synes jeg:Heartred Kos deg med magen kjære deg!:joyful:
 
Det begynner virkelig å nærme seg nå! Helt utrolig at om under 2 mnd. så har du babyen din :nailbiting: Er litt skrekkblandet fryd her i gården, men når jeg leser alle de tingene du gleder deg til, så kan jeg kjenne meg veldig igjen i det. Gleder meg til bare det å kunne se og ta på babyen. Det blir en spennende høst på oss :Heartred

Ja, er helt utrolig at nå er lillebror her straks:nailbiting::love7 Jeg grugleder meg, for brått ble alt litt mer virkelig- nå er det ikke lenge igjen til pks:eek: Akkurat 7 uker idag på dagen:wideyed::p Blir absolutt en spennende tid og høst vi går i møte:rolleyes::Heartred
 
Grattis med 30 fullgåtte! Vakre magen:love7 Ja, tenk at nå er det bare max 50 dager til han kommer! :joyful: Nyfødttiden er sååå magisk synes jeg:Heartred Kos deg med magen kjære deg!:joyful:

Takk, snupp:Heartbigred

Helt utrolig, er kun 49 dager igjen, så er lillebror her:Heartblue:love7 Nyfødttiden er helt magisk, og super koselig med den lille nurket:love017 Koser masse med magen, på tross av at det begynner å bli nokså tungt:p
 
Vært på A-hus på sjekk idag og trenger ikke flere ekstra kontroller! Det er tynt i ks-arret, men det ser enn så lenge greit ut:rolleyes: Alt så bare fint ut, mini fulgte sin kurve helt perfekt og lå akkurat på gjennomsnittet:joyful: Estimert vekt ved termin var 3.400g. Estimert vekt 3 uker før termin var 2.900gram:rolleyes::Heartblue men jeg har mye fostervann, innafor normalen, men var mye, og dermed kan han turne mye lettere rundt også:p Han lå nå I tverrleie, bytter på det og seteleie. Akkurat 7 uker igjen til PKS på dagen idag:love7 Om jeg får magesmerter, rier eller vannet går, så måtte jeg ringe ambulansen- så samme beskjed som sist gang, egentlig
 
Screenshot_20210815-094645_Preglife.jpg

Screenshot_20210815-094509_Preggers.jpg

20210814_101118.jpg


Er nå kommet til 31+0 og det meste føles veldig ukomfortabelt nå:bag: Jeg føler jeg er helt stappfull I magen hele tiden, og får ikke i meg mer enn en brødskive, eller en porsjon med havregrøt stort sett ila dagen, for er ikke plass til mer:dead:

Er kvalm av og på igjen, magen er tung og mye i veien har sure oppstøt, hovne føtter, mister hele tiden følelsen i begge hendene, er svimmel og ellers lillegutt ligger på tvers og i seteleie. Når han sparker meg når han ligger i seteleie, så sparker han meg rett i tissen og det gjør sååå vondt:arghh: Er så ømt nedi der, og siden jeg har mye fostervann, så er jeg redd han brått popper vannet:eek: Så når han holder på som verst, så krysser jeg benene:p Har veldig mye nedpress nå også, så ofte må jeg legge meg ut, for kan ikke stå:bored:

Lillegutt er aktiv i magen og vokser som han skal:joyful: Kjenner han mange ganger daglig, og han er blitt ordentlig sterk i bevegelsene sine:Heartred Gleder meg sånn til å møte han snart:love7:Heartblue

Skal idag få pakket fødebagen og babybagen:happy:
Til baby sin fødebag/stellebag pakker jeg:

2 bodyer, 2 bukser, 2 sokker og en babylue(brukes til hjemreisen) Vi har bilstolpose, så kommer ikke til å pakke en bamsedress, ellers hadde jeg gjort det. Må være to dager på sykehuset etter KS, så i den tiden bruker lille sykehusklærne.
2 par ullsokker
Babypledd
2 Mam-smokker
Koseklut
Gulpekluter
bleier
Inotyol til stumpen
Tørre Våtservietter som jeg selv våter med kokt vann og litt nøytral olje
Liten flaske med babyolje, som jeg etterfyller med solsikkeolje når den er tom

Til min fødebag:

Helsekortet
2 Amme-bh'er
2 Amme-topper
Medela Purelan brystvortesalve
Multi-mam salve til såre bryst
Amme-innlegg fra Medela(de synes jeg var best, kjøpes på apotek)
Store bind kjøpt på apoteket
Brukte nettingtrusene fra sykehuset de andre gangene, og kommer til det denne gang også.
Bruker gravidbukser/gravidtights etter fødsel og legger med 2 stk.
Slippers- Lett å få på føttene og komfortable.
Sminke, tannbørste, tannkrem, deo, børste, leppepomade og hygienesaker som krem, dusjsåpe, sjampo og balsam(bruker sånne små flasker)
Lader til mobil
Tyggis
Brus/redbull til mannen og litt snacks til han
Nettbrett så jeg kan se nyheter, serier og filmer:happy:

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
 
Last edited:
Vis vedlegget 363394
Vis vedlegget 363395
Vis vedlegget 363396

Er nå kommet til 31+0 og det meste føles veldig ukomfortabelt nå:bag: Jeg føler jeg er helt stappfull I magen hele tiden, og får ikke i meg mer enn en brødskive, eller en porsjon med havregrøt stort sett ila dagen, for er ikke plass til mer:dead:

Er kvalm av og på igjen, magen er tung og mye i veien har surr oppstøt, hovne føtter, mister hele tiden følelsen i begge hendene, er svimmel og eller lillegutt ligger på tvers og i seteleie. Når han sparker meg når han ligger i seteleie, så sparker han meg rett I tissen og det gjør sååå vondt:arghh: Er så ømt nedi der, og siden jeg har mye fostervann, så er jeg redd han brått popper vannet:eek: Så når han holder på som verst, så krysser jeg benene:p Har veldig mye nedpress nå også, så ofte må jeg legge meg ut, for kan ikke stå:bored:

Lillegutt er aktiv i magen og vokser som han skal:joyful: Kjenner han mange ganger daglig, og han er blitt ordentlig sterk i bevegelsene sine:Heartred Gleder meg sånn til å møte han snart:love7:Heartblue

Skal idag få pakket fødebagen og babybagen:happy:
Til baby sin fødebag/stellebag pakker jeg:

2 bodyer, 2 bukser, 2 sokker og en babylue(brukes til hjemreisen) Vi har bilstolpose, så kommer ikke til å pakke en bamsedress, ellers hadde jeg gjort det. Må være to dager på sykehuset etter KS, så i den tiden bruker lille sykehusklærne.
Babypledd
2 Mam-smokker
Koseklut
Gulpekluter
bleier
Inotyol til stumpen
Tørre Våtservietter som jeg selv våter med kokt vann og litt nøytral olje
Liten flaske med babyolje, som jeg etterfyller med solsikkeolje når den er tom

Til min fødebag:

Helsekortet
2 Amme-bh'er
2 Amme-topper
Medela Purelan brystvortesalve
Multi-mam salve til såre bryst
Amme-innlegg fra Medela(de synes jeg var best, kjøpes på apotek)
Store bind kjøpt på apoteket
Brukte nettingtrusene fra sykehuset de andre gangene, og kommer til det denne gang også.
Bruker gravidbukser/gravidtights etter fødsel og legger med 2 stk.
Slippers- Lett å få på føttene og komfortable.
Sminke, tannbørste, tannkrem, deo, børste, leppepomade og hygienesaker som krem, dusjsåpe, sjampo og balsam(bruker sånne små flasker)
Lader til mobil
Tyggis
Brus/redbull til mannen og litt snacks til han
Nettbrett så jeg kan se nyheter, serier og filmer:happy:

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
Flotte deg!:Heartred:love7 Tenk at nå er det ‘pakke-fødebagen-tid’! :joyful: Tiden går virkelig fort!:joyful: Skjønner det er slitsomt nå de siste ukene- blir jo nesten å gå i hi- bare sove, hvile, se serier og gjøre små-oppgaver med så mange ubehageligheter;) Men vips, så er han her! :joyful: Ha en fin dag videre!
 
Synes du ser kjempefin ut :) :) og gratulerer med over 30 uker på vei :) det er stort i seg selv å være så langt på vei :)
 
Flotte deg!:Heartred:love7 Tenk at nå er det ‘pakke-fødebagen-tid’! :joyful: Tiden går virkelig fort!:joyful: Skjønner det er slitsomt nå de siste ukene- blir jo nesten å gå i hi- bare sove, hvile, se serier og gjøre små-oppgaver med så mange ubehageligheter;) Men vips, så er han her! :joyful: Ha en fin dag videre!

Nåårh, takk for det, snupp:smiley-angelic003:Heartred Mhm, helt utrolig at jeg nå er kommet til pakke fødebag-stadiet:nailbiting::wideyed::p Hvor er tiden blitt av?:confused004 Gått så fort denna gangen:rolleyes: Nå nærmer det seg med store strakser tiden for keisersnitt og jeg skal møte den lille prinsen vår:love017:Heartblue Dette er den tiden jeg synes er desidert verst i graviditeten- de siste mnd er SÅ tunge og kroppen føles ukomfortabel, man sover lite osv, men er jo sååå kos å stryke på magen, kjenne bebisen sparke/romstere:rolleyes::Heartred Så den siste tiden er magisk på sin vis også, bare tyngre. Så ja, blir å hvile mer og omtrent gå i dvale:angel5
 
Synes du ser kjempefin ut :) :) og gratulerer med over 30 uker på vei :) det er stort i seg selv å være så langt på vei :)

Tusen takk for det:Heartred Nå begynner det virkelig å nærme seg tiden for å møte lille skatten i magen:dummy: Helt utrolig hvor fort det har gått:rolleyes:
 
Vis vedlegget 363394
Vis vedlegget 363395
Vis vedlegget 363396

Er nå kommet til 31+0 og det meste føles veldig ukomfortabelt nå:bag: Jeg føler jeg er helt stappfull I magen hele tiden, og får ikke i meg mer enn en brødskive, eller en porsjon med havregrøt stort sett ila dagen, for er ikke plass til mer:dead:

Er kvalm av og på igjen, magen er tung og mye i veien har sure oppstøt, hovne føtter, mister hele tiden følelsen i begge hendene, er svimmel og ellers lillegutt ligger på tvers og i seteleie. Når han sparker meg når han ligger i seteleie, så sparker han meg rett i tissen og det gjør sååå vondt:arghh: Er så ømt nedi der, og siden jeg har mye fostervann, så er jeg redd han brått popper vannet:eek: Så når han holder på som verst, så krysser jeg benene:p Har veldig mye nedpress nå også, så ofte må jeg legge meg ut, for kan ikke stå:bored:

Lillegutt er aktiv i magen og vokser som han skal:joyful: Kjenner han mange ganger daglig, og han er blitt ordentlig sterk i bevegelsene sine:Heartred Gleder meg sånn til å møte han snart:love7:Heartblue

Skal idag få pakket fødebagen og babybagen:happy:
Til baby sin fødebag/stellebag pakker jeg:

2 bodyer, 2 bukser, 2 sokker og en babylue(brukes til hjemreisen) Vi har bilstolpose, så kommer ikke til å pakke en bamsedress, ellers hadde jeg gjort det. Må være to dager på sykehuset etter KS, så i den tiden bruker lille sykehusklærne.
2 par ullsokker
Babypledd
2 Mam-smokker
Koseklut
Gulpekluter
bleier
Inotyol til stumpen
Tørre Våtservietter som jeg selv våter med kokt vann og litt nøytral olje
Liten flaske med babyolje, som jeg etterfyller med solsikkeolje når den er tom

Til min fødebag:

Helsekortet
2 Amme-bh'er
2 Amme-topper
Medela Purelan brystvortesalve
Multi-mam salve til såre bryst
Amme-innlegg fra Medela(de synes jeg var best, kjøpes på apotek)
Store bind kjøpt på apoteket
Brukte nettingtrusene fra sykehuset de andre gangene, og kommer til det denne gang også.
Bruker gravidbukser/gravidtights etter fødsel og legger med 2 stk.
Slippers- Lett å få på føttene og komfortable.
Sminke, tannbørste, tannkrem, deo, børste, leppepomade og hygienesaker som krem, dusjsåpe, sjampo og balsam(bruker sånne små flasker)
Lader til mobil
Tyggis
Brus/redbull til mannen og litt snacks til han
Nettbrett så jeg kan se nyheter, serier og filmer:happy:

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
Så fin du er! Og tenk at fødebagpakking allerede skjer:wideyed: Tiden går fort! Takk for fine tips:D
 
Så nydelige bilder og deilige oppdateringer ❤️❤️
 
Så fin du er! Og tenk at fødebagpakking allerede skjer:wideyed: Tiden går fort! Takk for fine tips:D

Takk:Heartred Føler meg virkelig som en diiiger hval:oops: Yes føde- og babybagen er ferdigpakket og klare til han kommer:dummy: Bare hyggelig å kunne være til hjelp for dere andre:smiley-angelic003
 
Fine deg nydelige deg. Hurra for du er over 30 uker på vei, og du snart skal bli mamma igjen :Heartred

Takk:smiley-angelic003:Heartred Helt utrolig at det nå kun er maks 36 dager til vi får møte han:rolleyes::dummy:
 
Screenshot_20210822-111456_Preggers.jpg

Screenshot_20210822-111607_Preglife.jpg

20210822_102429.jpg


Er allerede kommet til uke 32+0:wideyed: Gått så fort, men samtidig ikke, om dere skjønner hva jeg mener!?:rolleyes: Tenk at nå er det kun 36 dager igjen til PKS og vi endelig får møte han:dummy::love7:Heartblue Gleder meg til å se han, lurer sånn på hvordan han ser ut?:rolleyes: Mørkt eller lyst hår? Lange eller korte øyevipper? Vekt og lengde? Ligner på pappaen eller meg... eller begge?:Heartblue

Nå begynner det å føles veldig tungt... magen er konstant i press, og ingen stillinger føles komfortable i det hele tatt lenger:oops: Sliter med svimmelhetsanfall, nummenhet i begge hendene, kvalme, uvelhet, sure oppstøt, småsliten og dårlig søvn, men er fortsatt masse kos med magen:Heartred Siste bebisen for sure, så prøver virkelig å nyte den siste tiden av graviditeten:Heartpink

Fikk tatt første vaksinedose i fredags og får dose nr 2 den 17.september, så rekker akkurat å bli fullvaksinert 10 dager før pks:wav Eneste jeg kjente etter første stikk var at jeg ble litt øm i armen:)

Ha en fortsatt fin søndag videre, folkens:flower
 
Vis vedlegget 363957
Vis vedlegget 363958
Vis vedlegget 363959

Er allerede kommet til uke 32+0:wideyed: Gått så fort, men samtidig ikke, om dere skjønner hva jeg mener!?:rolleyes: Tenk at nå er det kun 36 dager igjen til PKS og vi endelig får møte han:dummy::love7:Heartblue Gleder meg til å se han, lurer sånn på hvordan han ser ut?:rolleyes: Mørkt eller lyst hår? Lange eller korte øyevipper? Vekt og lengde? Ligner på pappaen eller meg... eller begge?:Heartblue

Nå begynner det å føles veldig tungt... magen er konstant i press, og ingen stillinger føles komfortable i det hele tatt lenger:oops: Sliter med svimmelhetsanfall, nummenhet i begge hendene, kvalme, uvelhet, sure oppstøt, småsliten og dårlig søvn, men er fortsatt masse kos med magen:Heartred Siste bebisen for sure, så prøver virkelig å nyte den siste tiden av graviditeten:Heartpink

Fikk tatt første vaksinedose i fredags og får dose nr 2 den 17.september, så rekker akkurat å bli fullvaksinert 10 dager før pks:wav Eneste jeg kjente etter første stikk var at jeg ble litt øm i armen:)

Ha en fortsatt fin søndag videre, folkens:flower

Så flott mage! :joyful: Skjønner det er slitsomt nå mot slutten, men nå er det ikke lenge igjen:rolleyes: Håper du får hvilt og kost deg de siste ukene frem mot pks:Heartred Ha en fin søndag med gjengen din!:love7
 
Back
Topp