Har blitt skikkelig forkjølet jeg så det passet ikke akkurat så bra Koronatest negativ heldigvis, men skjønner ikke helt hvordan jeg har klart å bli forkjølet når ingen andre er det her hjemme, og jeg knapt har vært ute av huset på hundre år Så nå blir det enda mer på mannen her til jeg er bedreNåårh, så hyggelig du synes det
Akkurat nå er det en stor lettelse at det meste er klart til lillebrors ankomst. Ellers hadde jeg garantert stressa fælt nå, med tanke på at han faktisk kan komme når som helst fra nå av
Ojj, ja, da kom ungen brått 2 mnd før termin Skjønner godt det ble litt for plutselig for henne Greit slikt sett å være ute i god tid Men dere har jo det meste ifra før, så sånn sett er det jo ingen krise. Ting må bare finnes fram og evt vaskes
Har du fått hvilt deg litt idag, nå som småttisene er i bhgen? fikk hvilt ila dagen på sofaen her iallefall Er SÅ sliten om dagen- brått gikk luften helt ut av meg
Men digg med bh-start i det minste, så jeg får hvilt litt
Ikke rart du er sliten etter en lang sommerferie med alle barna hjemme- nå kjenner sikkert kroppen at den kan ta det med ro Hvil og slapp godt av kjære deg