Da har jeg vært til kontroll på A-hus. Skal til kontroll igjen hos den private gynekologen min, også A-hus igjen i uke 32. Alt så fint ut med lillegutt i magen. Hans vekt ble estimert til 780 gram idag, han var så søt der han lå og sprella Og fikk tydelig se tisseluren hans idag også Han lå rett på gjennomsnittet på percentilen, så det var veldig betryggende
Det er satt opp keisersnitt mandag den 27.september og er da 37+1, men er godt mulig at det blir keisersnitt før, allerede i uke 32 sa hun
Om jeg får sterke magesmerter eller kynnere, så skulle jeg ringe ambulansen. Det gjør meg litt nervøs altså- at jeg denne gang har et risiko svangerskap
Og ble også anbefalt å ta vaksinen, og gjerne nå, da flere har tatt det nærmere opp mot fødsel å fått feber. Da kan det være vanskelig for legene å finne ut om det er pga infeksjon eller grunnet feber pga vaksine. Mange får gjerne feber etter å ha tatt vaksinen. Jeg blir dog ikke enig med meg som om jeg skal ta den vaksinen eller ikke, smittetalene stiger veldig i nabokommunen pga delta-varianten. Huff
Oi, planlagt keisersnitt allerede altså… har visst gått glipp av at du har risikosvangerskap
Hvorfor må de kanskje hente ut i uke 32 allerede?
Syns du er helt råskinn med å få ting på plass, her føler jeg meg veeeeeldig treig
Fremdeles store innkjøp igjen og nå skal vi lage to rom og flytte inn to barn + vi skal flytte inn på nytt rom.
Haha - passe sikker på at vi ikke blir klar i tide
Fortsatt god sommer til deg