Drømmen om en til i familien♡

Da har jeg vært til kontroll på A-hus. Skal til kontroll igjen hos den private gynekologen min, også A-hus igjen i uke 32. Alt så fint ut med lillegutt i magen. Hans vekt ble estimert til 780 gram idag, han var så søt der han lå og sprella:love7 Og fikk tydelig se tisseluren hans idag også:hilarious: Han lå rett på gjennomsnittet på percentilen, så det var veldig betryggende:Heartred

Det er satt opp keisersnitt mandag den 27.september og er da 37+1, men er godt mulig at det blir keisersnitt før, allerede i uke 32 sa hun:oops:

Om jeg får sterke magesmerter eller kynnere, så skulle jeg ringe ambulansen. Det gjør meg litt nervøs altså- at jeg denne gang har et risiko svangerskap:sorry:

Og ble også anbefalt å ta vaksinen, og gjerne nå, da flere har tatt det nærmere opp mot fødsel å fått feber. Da kan det være vanskelig for legene å finne ut om det er pga infeksjon eller grunnet feber pga vaksine. Mange får gjerne feber etter å ha tatt vaksinen. Jeg blir dog ikke enig med meg som om jeg skal ta den vaksinen eller ikke, smittetalene stiger veldig i nabokommunen pga delta-varianten. Huff:bookworm:

Oi, planlagt keisersnitt allerede altså… har visst gått glipp av at du har risikosvangerskap:woot:
Hvorfor må de kanskje hente ut i uke 32 allerede? :rolleyes:

Syns du er helt råskinn med å få ting på plass, her føler jeg meg veeeeeldig treig :p:p
Fremdeles store innkjøp igjen og nå skal vi lage to rom og flytte inn to barn + vi skal flytte inn på nytt rom.
Haha - passe sikker på at vi ikke blir klar i tide :p

Fortsatt god sommer til deg :Heartpink
 
Klart råd derfra altså! Lykke til med bestemmelsen.

Og håper lillegutt får bli i magen lengst mulig!
 
Oi, planlagt keisersnitt allerede altså… har visst gått glipp av at du har risikosvangerskap:woot:
Hvorfor må de kanskje hente ut i uke 32 allerede? :rolleyes:

Syns du er helt råskinn med å få ting på plass, her føler jeg meg veeeeeldig treig :p:p
Fremdeles store innkjøp igjen og nå skal vi lage to rom og flytte inn to barn + vi skal flytte inn på nytt rom.
Haha - passe sikker på at vi ikke blir klar i tide :p

Fortsatt god sommer til deg :Heartpink

Ja, blir planlagt KS allerede når jeg er 37+1 grunnet risikosvangerskap. Under siste keisersnitt fant dr en farlig tynn livmor som hadde endt i fullruptur ved den minste rie. Så derfor er jeg under ekstra oppfølging denne gang, grunnet fare for fullruptur. Så om livmor ser for tynn ut under neste UL/sjekk i uke 32, så blir det KS allerede da.
Tar det mer med ro enn jeg ellers ville gjort:)

Jeg er bare sånn som person og mer stresset om jeg ikke er ute i veldig god tid. Fått lagt de siste klærne til lillegutt I skapet idag. Så da er alt av klær i str 50 og 56 vasket og klare:) Har igjen å sette fram babybay bedside crib'n, kjøpe inn dundyne i str 80x100, base til bilstolen og smokker med navnet hans(som vi ikke aner hva blir ennå:hilarious:

Leste updaten din fra idag og deilig å lese alt går på skinner hos dere nå:Heartred Blir godt å få alle soverommene ferdig:Heartpink

Ønsker deg og dine en riktig god sommer også:flower
 
Klart råd derfra altså! Lykke til med bestemmelsen.

Og håper lillegutt får bli i magen lengst mulig!

Ja, prøver å ikke være overaktiv og har roet meg betydelig ned ifht hvor aktiv jeg pleier å være:angel5

Takk for det:Heartred Håper også han holder seg inne til september:rolleyes:
 
Ja, blir planlagt KS allerede når jeg er 37+1 grunnet risikosvangerskap. Under siste keisersnitt fant dr en farlig tynn livmor som hadde endt i fullruptur ved den minste rie. Så derfor er jeg under ekstra oppfølging denne gang, grunnet fare for fullruptur. Så om livmor ser for tynn ut under neste UL/sjekk i uke 32, så blir det KS allerede da.
Tar det mer med ro enn jeg ellers ville gjort:)

Jeg er bare sånn som person og mer stresset om jeg ikke er ute i veldig god tid. Fått lagt de siste klærne til lillegutt I skapet idag. Så da er alt av klær i str 50 og 56 vasket og klare:) Har igjen å sette fram babybay bedside crib'n, kjøpe inn dundyne i str 80x100, base til bilstolen og smokker med navnet hans(som vi ikke aner hva blir ennå:hilarious:

Leste updaten din fra idag og deilig å lese alt går på skinner hos dere nå:Heartred Blir godt å få alle soverommene ferdig:Heartpink

Ønsker deg og dine en riktig god sommer også:flower

Åja, da er det virkelig flott dere blir godt ivaretatt :Heartpink Håper dere får vente så lenge som mulig :Heartpink

Hehe, ja.. er i grunn enig med deg, liker best å ha alt under kontroll lang tid i forveien… men sånn ble det ikke nå :p
Det blir supert å få rommene klare - heldigvis er det meste i hus, så det er bare å få jobben gjort! Da blir det kjekt å få flyttet lillefrøken sin seng inn på vårt rom, få på plass dyner og den slags :Heartpink
 
Åja, da er det virkelig flott dere blir godt ivaretatt :Heartpink Håper dere får vente så lenge som mulig :Heartpink

Hehe, ja.. er i grunn enig med deg, liker best å ha alt under kontroll lang tid i forveien… men sånn ble det ikke nå :p
Det blir supert å få rommene klare - heldigvis er det meste i hus, så det er bare å få jobben gjort! Da blir det kjekt å få flyttet lillefrøken sin seng inn på vårt rom, få på plass dyner og den slags :Heartpink

Føler meg heldigvis veldig godt ivaretatt:Heartred

Blir dejlig å få alt på plass til lille sin ankomst:Heartpink:love7:joyful: Ikke så lenge igjen nå:happy:
 
Screenshot_20210711-190744_Preggers.jpg

Screenshot_20210711-190626_Preggers.jpg


Da er jeg kommet til 26+0 uker:joyful: Går så altfor fort nå føler jeg, samtidig med at jeg føler det blir godt å få kroppen for meg selv igjen:p Føler meg stor og veldig, veldig varm:gen113 Gleder meg til høsten og at kulden setter inn igjen:hilarious:

Formen er brukbar, men ganske sliten.. I natt våknet jeg av at jeg ikke fikk puste og hadde fått mageinnhold ned i lungene:( Søren som jeg hostet, og som det svei i lungene etterpå:oops: Sovnet igjen til slutt.. så våknet jeg igjen av leggkramper:p

Lillegutt i magen er ganske så aktiv, men de siste dagene har det vært litt mindre aktivitet, virker som han kanskje har snudd seg?!:rolleyes:

Ha en fortsatt fin søndag, folkens:D
 
Vis vedlegget 361089
Vis vedlegget 361090

Da er jeg kommet til 26+0 uker:joyful: Går så altfor fort nå føler jeg, samtidig med at jeg føler det blir godt å få kroppen for meg selv igjen:p Føler meg stor og veldig, veldig varm:gen113 Gleder meg til høsten og at kulden setter inn igjen:hilarious:

Formen er brukbar, men ganske sliten.. I natt våknet jeg av at jeg ikke fikk puste og hadde fått mageinnhold ned i lungene:( Søren som jeg hostet, og som det svei i lungene etterpå:oops: Sovnet igjen til slutt.. så våknet jeg igjen av leggkramper:p

Lillegutt i magen er ganske så aktiv, men de siste dagene har det vært litt mindre aktivitet, virker som han kanskje har snudd seg?!:rolleyes:

Ha en fortsatt fin søndag, folkens:D
Huff, det hørtes voldsomt ut! Hvordan gikk det til?:wideyed: Kjenner til leggkramper ja- må opp flere ganger ila natten for å strekke/gå rundt:hilarious: Spennende at du har kommet til 26 allerede! Tiden flyr altså! :joyful: Håper du får en god natts søvn! :Heartred
 
Vis vedlegget 361089
Vis vedlegget 361090

Da er jeg kommet til 26+0 uker:joyful: Går så altfor fort nå føler jeg, samtidig med at jeg føler det blir godt å få kroppen for meg selv igjen:p Føler meg stor og veldig, veldig varm:gen113 Gleder meg til høsten og at kulden setter inn igjen:hilarious:

Formen er brukbar, men ganske sliten.. I natt våknet jeg av at jeg ikke fikk puste og hadde fått mageinnhold ned i lungene:( Søren som jeg hostet, og som det svei i lungene etterpå:oops: Sovnet igjen til slutt.. så våknet jeg igjen av leggkramper:p

Lillegutt i magen er ganske så aktiv, men de siste dagene har det vært litt mindre aktivitet, virker som han kanskje har snudd seg?!:rolleyes:

Ha en fortsatt fin søndag, folkens:D
Hurra for 26 uker! Har du forsøkt magnesium mot krampene? Jeg tar det for kynnere, men skal visst hjelpe mot leggkramper også:joyful: mageinnhold i lungene hørtes ekkelt ut:wideyed: Pluyselig er sommeren over, i tide til at det blir litt ekstra tungt :D Fortsatt god sommer:Heartred
 
Hurra for 26 uker! Og 900g. Lille salathode .. haha. Gøy med sånne rare sammenligninger de kommer med. :)

Mageinnhold i lungene høres bare sjukt ekkelt ut. Hva skjedde? Gulping med innhalering eller så? Uansett tror jeg GODT på at det svei o_O

Hurra for 26 uker! Har du forsøkt magnesium mot krampene? Jeg tar det for kynnere, men skal visst hjelpe mot leggkramper også:joyful: mageinnhold i lungene hørtes ekkelt ut:wideyed: Pluyselig er sommeren over, i tide til at det blir litt ekstra tungt :D Fortsatt god sommer:Heartred

Hjelper magnesium for kynnere??
Gjør det dem færre eller at du kjenner dem mindre?
Jeg er ikke plaget i det hele tatt, altså. Heller motsatt; jeg synes det er rart at jeg ikke kjenner mer til dem enn jeg gjør :p
 
Hurra for 26 uker! Og 900g. Lille salathode .. haha. Gøy med sånne rare sammenligninger de kommer med. :)

Mageinnhold i lungene høres bare sjukt ekkelt ut. Hva skjedde? Gulping med innhalering eller så? Uansett tror jeg GODT på at det svei o_O



Hjelper magnesium for kynnere??
Gjør det dem færre eller at du kjenner dem mindre?
Jeg er ikke plaget i det hele tatt, altså. Heller motsatt; jeg synes det er rart at jeg ikke kjenner mer til dem enn jeg gjør :p
Altså.. hvorvidt det hjelper eller ikke, det blir jo litt vanskelig å si:hilarious: Har slitt med kynnere siden uke 14/15, så begynte med magnesium for å se om det ble bedre rundt uke 17 ellerno. Var deretter på oul, og fikk beskjed om å ta det godt med ro siden de kommer så hyppig dersom jeg har vært i aktivitet. Så har holdt meg i ro også, så om det er det eller magnesium blir jo vanskelig å si. Men har det forholdsvis stabilt nå, med 10-20 kynnere daglig. Den verste dagen hadde jeg fire kynnere på tre kvarter:oops: fant info om det litt rundt omkring, her blant annet https://altformamma.no/artikler/174/article/item/null/har-du-plagsomme-kynnere-eller-leggkramper.
 
Altså.. hvorvidt det hjelper eller ikke, det blir jo litt vanskelig å si:hilarious: Har slitt med kynnere siden uke 14/15, så begynte med magnesium for å se om det ble bedre rundt uke 17 ellerno. Var deretter på oul, og fikk beskjed om å ta det godt med ro siden de kommer så hyppig dersom jeg har vært i aktivitet. Så har holdt meg i ro også, så om det er det eller magnesium blir jo vanskelig å si. Men har det forholdsvis stabilt nå, med 10-20 kynnere daglig. Den verste dagen hadde jeg fire kynnere på tre kvarter:oops: fant info om det litt rundt omkring, her blant annet https://altformamma.no/artikler/174/article/item/null/har-du-plagsomme-kynnere-eller-leggkramper.

Leste litt på det; magnesium er jo muskelavslappende. Jeg tror jeg skal prøve ta magnesiumbad nå og da.. har gjort det til nå også, så kan hende det er derfor jeg ikke har kynnere.. (seriøst. Jeg har kanskje 1 om dagen. Som jeg merker kun på at magen blir hard. Jeg er vant til kynnere som tar tak....).
Men, mest av alt fordi jeg vil unngå krampene ned i beina med riene. Noen mente på det kunne hjelpe. :p
 
20210715_144351.jpg
 
Er meldt 30 grader her idag:arghh: Er SÅ varm av meg ifra før av, og varmen blir rett rett og slett uutholdeligo_O Idag skal jeg lage hjemmelaget våruller, så gleder meg skikkelig til middag:joyful:

20210717_112700.jpg
 
Åå, det høres bare grusomt varmt ut :(
Holdt på å dævve i Oslo selv, i 27-28 grader.
 
Back
Topp