Vis vedlegget 362379
Vis vedlegget 362380
Vis vedlegget 362381
Glemte å legge inn for uke 28+0
Men nå er jeg jaggu meg kommet til uke 29+0 og er kun 57 dager igjen til pks
Helt sprøtt å tenke på at det er maks 57 dager igjen til jeg skal møte lille gutten vår
Nå kommer han lillebror veldig snart
En skrekkblandet fryd å tenke på.. hatt kolikk med de 3 siste barna, så blir overrasket om ikke han har det også
Lillebror er en aktiv liten tass som beveger som mye. Kjennes ut som han Turner rundt inni der, med et smil om munnen
kjenner han i både tverrleie og hodeleie
Får daglig godt med bevegelse, noe som er veldig deilig, da vet jeg han lever og har det bra
Formen er vel grei nok sånn sett, sliter med halsbrann og vondt i bekkenet om jeg gjør for mye.. og får kynnere bare står ut av sofaen eller senga
Så er nå begynt å roe ned veldig. Kjenner kroppen er bra sliten, og at alt er en del tyngre nå med den store magen
Har fått satt opp babybay bedside crib'n, i tilfelle han brått kommer, noe som fort kan skje etter sjekk på sykehuset, håper dog han først kommer den 27.september
Så jeg har litt tid å hvile på etter en lang sommerferie på 8 uker med barna hjemme
og de to største jentene skal på leirskole fra den 5 september med skolene sine, så litt greit jeg er hjemme til etter de har vært på tur iallefall..
Jeg har igjen å pakke fødebagene til meg og bebis, kjøpe ny base til bilstolen og en ny andungen-dyne i str 80x100(har helt ny i str 65x80)så er vi egentlig klare for hans ankomst
Skriver i gravidboka til han også, som jeg gjorde til de andre
Er så koselig å fylle inn ukesinfo og skrive litt om det som skjer til han, og å pynte med søte klistermerker
På tirsdag skal jeg til svangerskapskontroll hos legen og torsdag skal jeg tilbake til spesialisten jeg går til(privat) å ta 3D/4D
Gleder meg skikkelig til å se lillegutten vår
Han sjekker også livmoren min, mens jeg er der- betryggende
Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag