Drømmen om en til i familien♡

Åå, det høres bare grusomt varmt ut :(
Holdt på å dævve i Oslo selv, i 27-28 grader.

Blir altfor varmt for min del:smiley-ashamed004:bag: Var skikkelig varmt å lage vårruller nå i varmen:p
 
Flotte deg! :HeartredOg nydelig farge på kjolen:joyful:


Nåårh, takk, søte duu:Heartred:smiley-angelic003 Er en 9 år gammel kjole, men den er SÅ behagelig å ha på seg og er og glad i den grønnfargen:)
 
Tror jeg på :(
Er jævlig når det blir sånn. Her ble hendene mine røde og hovne og alt bare hovna opp

Har vært varmt her i 6 uker nå, så gleder meg til høsten:p:hilarious: Uff ja, man hovner opp en del i varmen, blir meget ubehagelig:oops: Har måtte ta av meg flere av ringene mine:sorry: og føttene ser ikke ut på slutten av dagen:eek:
 
Har vært varmt her i 6 uker nå, så gleder meg til høsten:p:hilarious: Uff ja, man hovner opp en del i varmen, blir meget ubehagelig:oops: Har måtte ta av meg flere av ringene mine:sorry: og føttene ser ikke ut på slutten av dagen:eek:

Ringer? Det gav jeg opp for flere måneder siden x) haha.
Kan ikke bruke sånt som gravid.
Men tror godt på føttene. Hjelper liksom ikke at de er nederst på kroppen....
 
Ringer? Det gav jeg opp for flere måneder siden x) haha.
Kan ikke bruke sånt som gravid.
Men tror godt på føttene. Hjelper liksom ikke at de er nederst på kroppen....

Jeg har bytta over til ringer av større str:p Aldri hatt problemer med det førhen i graviditetene mine, men denne gangen er jeg hoven, gitt:confused: Nei, er vondt etter bare noen timers tråkking, men bare å hold ut når jeg har en 2-åring å følge etter:hilarious:
 
Jeg har bytta over til ringer av større str:p Aldri hatt problemer med det førhen i graviditetene mine, men denne gangen er jeg hoven, gitt:confused: Nei, er vondt etter bare noen timers tråkking, men bare å hold ut når jeg har en 2-åring å følge etter:hilarious:

Ser den. 4åringen er heldigvis grei sånn; det er bare å si 'kom her, vær i nærheten' (på plass! :p ) så løper hun ikke for langt unna. Med en toåring er det nok bare å belage seg på å løpe etter. :p
 
Ser den. 4åringen er heldigvis grei sånn; det er bare å si 'kom her, vær i nærheten' (på plass! :p ) så løper hun ikke for langt unna. Med en toåring er det nok bare å belage seg på å løpe etter. :p

Haha, yes, må løpe etter han- kan bare glemme å.si kom her, da løper han bare enda fortere unna og synes det er gøy:hilarious::p mens mamma, not so much:p
 
Screenshot_20210718-104206_Preggers.jpg

Screenshot_20210718-104103_Preglife.jpg


27+0 uker og er kun 72 dager igjen til pks:rolleyes: Wæææh, både fint og skummelt å tenke på at det kun er 10 uker og 1 dag til han kommer:nailbiting::joyful:

Har fortsatt ikke funnet navn til han, men håper vi finner et vi begge liker snart:p

Formen er stort sett god, men veeeeldig VARM:smiley-ashamed004 Har vært så varmt her vi bor de siste 6 ukene, så håper sterkt på kjøligere vær:smiley-angelic006

Lillegutt har vært mer rolig den siste uka, synes jeg, men mulig han snur seg slik jeg ikke kjenner han like godt!? Kjenner hendene og føttene hans, som han drar bortover magen, rar følelse:p kjenner bevegelser daglig, så ikke bekymret slikt sett:Heartblue

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
 
Tiden flyr, det er i hvertfall sikkert!
Litt for fort av og til - kjenner at jeg kjenner mer på den smertebiten av fødselen nå når det nærmer seg… var jo så lenge til :eek::p
Men men… går jo bra det og :D

Så fine bilder du deler - nydelige mage på flotte deg :Heartpink

Ser dere pratet om ringer, her måtte min også av.. den er blitt for stor :eek:
Har vær heldig ift hovne lemmer, og hatt ca ingenting av det enda.. Til gjengjeld er det mye åreknuter og blåmerker pluss tendens til sv.dia og en j… dårlig pust :eek::p
 
Tiden flyr, det er i hvertfall sikkert!
Litt for fort av og til - kjenner at jeg kjenner mer på den smertebiten av fødselen nå når det nærmer seg… var jo så lenge til :eek::p
Men men… går jo bra det og :D

Så fine bilder du deler - nydelige mage på flotte deg :Heartpink

Ser dere pratet om ringer, her måtte min også av.. den er blitt for stor :eek:
Har vær heldig ift hovne lemmer, og hatt ca ingenting av det enda.. Til gjengjeld er det mye åreknuter og blåmerker pluss tendens til sv.dia og en j… dårlig pust :eek::p


Nå er terminmåneden din her:woot::joyful: Hvor mange dager har du igjen til termin? Skjønner godt du tenker litt mer på fødselssmertene, nå som det er rett rundt det hjørnet. Synes pustingen var det som hjalp meg mest, jeg gikk veldig inn i meg selv:rolleyes:

Takk, snille du:Heartred Alle gravide er så vakre- helt magisk at vi kan gro fram et nytt, lite menneske:love7

Har slitt med litt hovne hender å føtter denne gang.. du er heldig som slipper det, men kjipt med åreknuter, svangerskapsdiabetes og dårlig pust:oops: Tungt sånn helt på slutten:bored:
 
20210730_111100.jpg

Screenshot_20210801-095910_Preggers.jpg

Screenshot_20210801-101354_Preglife.jpg

Glemte å legge inn for uke 28+0:oops: Men nå er jeg jaggu meg kommet til uke 29+0 og er kun 57 dager igjen til pks:nailbiting: Helt sprøtt å tenke på at det er maks 57 dager igjen til jeg skal møte lille gutten vår:dummy::wideyed::rolleyes: Nå kommer han lillebror veldig snart:Heartblue:love7 En skrekkblandet fryd å tenke på.. hatt kolikk med de 3 siste barna, så blir overrasket om ikke han har det også:confused5

Lillebror er en aktiv liten tass som beveger seg mye. Kjennes ut som han Turner rundt inni der, med et smil om munnen:p kjenner han i både tverrleie og hodeleie:rolleyes: Får daglig godt med bevegelse, noe som er veldig deilig, da vet jeg han lever og har det bra:Heartred

Formen er vel grei nok sånn sett, sliter med halsbrann og vondt i bekkenet om jeg gjør for mye.. og får kynnere bare står ut av sofaen eller sengao_O Så er nå begynt å roe ned veldig. Kjenner kroppen er bra sliten, og at alt er en del tyngre nå med den store magen:p Har fått satt opp babybay bedside crib'n, i tilfelle han brått kommer, noe som fort kan skje etter sjekk på sykehuset, håper dog han først kommer den 27.september:rolleyes: Så jeg har litt tid å hvile på etter en lang sommerferie på 8 uker med barna hjemme:hilarious: og de to største jentene skal på leirskole fra den 5 september med skolene sine, så litt greit jeg er hjemme til etter de har vært på tur iallefall..

Jeg har igjen å pakke fødebagene til meg og bebis, kjøpe ny base til bilstolen og en ny andungen-dyne i str 80x100(har helt ny i str 65x80)så er vi egentlig klare for hans ankomst:love017

Skriver i gravidboka til han også, som jeg gjorde til de andre:happy119 Er så koselig å fylle inn ukesinfo og skrive litt om det som skjer til han, og å pynte med søte klistermerker:Heartred

På tirsdag skal jeg til svangerskapskontroll hos legen og torsdag skal jeg tilbake til spesialisten jeg går til(privat) å ta 3D/4D:joyful: Gleder meg skikkelig til å se lillegutten vår:love7:Heartblue Han sjekker også livmoren min, mens jeg er der- betryggende:Heartred

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
 
Last edited:
Vis vedlegget 362379
Vis vedlegget 362380
Vis vedlegget 362381
Glemte å legge inn for uke 28+0:oops: Men nå er jeg jaggu meg kommet til uke 29+0 og er kun 57 dager igjen til pks:nailbiting: Helt sprøtt å tenke på at det er maks 57 dager igjen til jeg skal møte lille gutten vår:dummy::wideyed::rolleyes: Nå kommer han lillebror veldig snart:Heartblue:love7 En skrekkblandet fryd å tenke på.. hatt kolikk med de 3 siste barna, så blir overrasket om ikke han har det også:confused5

Lillebror er en aktiv liten tass som beveger som mye. Kjennes ut som han Turner rundt inni der, med et smil om munnen:p kjenner han i både tverrleie og hodeleie:rolleyes: Får daglig godt med bevegelse, noe som er veldig deilig, da vet jeg han lever og har det bra:Heartred

Formen er vel grei nok sånn sett, sliter med halsbrann og vondt i bekkenet om jeg gjør for mye.. og får kynnere bare står ut av sofaen eller sengao_O Så er nå begynt å roe ned veldig. Kjenner kroppen er bra sliten, og at alt er en del tyngre nå med den store magen:p Har fått satt opp babybay bedside crib'n, i tilfelle han brått kommer, noe som fort kan skje etter sjekk på sykehuset, håper dog han først kommer den 27.september:rolleyes: Så jeg har litt tid å hvile på etter en lang sommerferie på 8 uker med barna hjemme:hilarious: og de to største jentene skal på leirskole fra den 5 september med skolene sine, så litt greit jeg er hjemme til etter de har vært på tur iallefall..

Jeg har igjen å pakke fødebagene til meg og bebis, kjøpe ny base til bilstolen og en ny andungen-dyne i str 80x100(har helt ny i str 65x80)så er vi egentlig klare for hans ankomst:love017

Skriver i gravidboka til han også, som jeg gjorde til de andre:happy119 Er så koselig å fylle inn ukesinfo og skrive litt om det som skjer til han, og å pynte med søte klistermerker:Heartred

På tirsdag skal jeg til svangerskapskontroll hos legen og torsdag skal jeg tilbake til spesialisten jeg går til(privat) å ta 3D/4D:joyful: Gleder meg skikkelig til å se lillegutten vår:love7:Heartblue Han sjekker også livmoren min, mens jeg er der- betryggende:Heartred

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag:flower
Så fin oppdatering:) Høres digg ut å ha så mye klart! Skjønner jo behovet når han muligens kommer en stund før, og ikke noe godt å stresse! Kusina mi fikk komplikasjoner og babyen kom med hks uke 32, og hun hadde ingenting klart, så hun anbefalte meg å være litt tidligere ute første gangen:hilarious: Nå har vi jo egentlig alt til mini her hjemme etter eldre søsken, men det gjelder å vaske/sortere/finne frem i tide:rolleyes:

Ha en flott siste dag i sommerferien med den fine gjengen din! :joyful::Heartred Blir godt når ‘ferien’ er over så man får hvilt litt igjen :hilarious:
 
Så flott du ser ut!
Må bare si at det er råtøft å få flere etter at dere har hatt flere kolikkbarn:hilarious:
Jeg har ikke kolikk unge, men det er nok grining til at jeg tror jeg hadde fått fnatt hvis ungen grein mer :hilarious::hilarious:
Blir spennende å følge med på lillebror ankomst :joyful:
 
Så fin oppdatering:) Høres digg ut å ha så mye klart! Skjønner jo behovet når han muligens kommer en stund før, og ikke noe godt å stresse! Kusina mi fikk komplikasjoner og babyen kom med hks uke 32, og hun hadde ingenting klart, så hun anbefalte meg å være litt tidligere ute første gangen:hilarious: Nå har vi jo egentlig alt til mini her hjemme etter eldre søsken, men det gjelder å vaske/sortere/finne frem i tide:rolleyes:

Ha en flott siste dag i sommerferien med den fine gjengen din! :joyful::Heartred Blir godt når ‘ferien’ er over så man får hvilt litt igjen :hilarious:

Nåårh, så hyggelig du synes det:Heartred

Akkurat nå er det en stor lettelse at det meste er klart til lillebrors ankomst. Ellers hadde jeg garantert stressa fælt nå, med tanke på at han faktisk kan komme når som helst fra nå av:wideyed:

Ojj, ja, da kom ungen brått 2 mnd før termin:nailbiting: Skjønner godt det ble litt for plutselig for henne:p Greit slikt sett å være ute i god tid:) Men dere har jo det meste ifra før, så sånn sett er det jo ingen krise. Ting må bare finnes fram og evt vaskes:Heartred

Har du fått hvilt deg litt idag, nå som småttisene er i bhgen?:Heartred fikk hvilt ila dagen på sofaen her iallefall:joyful: Er SÅ sliten om dagen- brått gikk luften helt ut av meg:p
 
Så flott du ser ut!
Må bare si at det er råtøft å få flere etter at dere har hatt flere kolikkbarn:hilarious:
Jeg har ikke kolikk unge, men det er nok grining til at jeg tror jeg hadde fått fnatt hvis ungen grein mer :hilarious::hilarious:
Blir spennende å følge med på lillebror ankomst :joyful:

Tusen takk:Heartred

Kolikk er slitsomt, men det er SÅ verdt det når det er over igjen:joyful: Er så takknemlig for den fiiine gjengen min:Heartpink:Heartblue:Heartred
 
Back
Topp