mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da er jeg kommet til uke 21+0 allerede Går så innmari fort denna graviditeten Lillegutt i magen er ganske så rolig, men kjenner tydelige spark og bevegelser daglig, noe som er SÅ betryggende Da vet jeg han har det godt og er i live inni der
Jeg har begynt å kjenne litt på noen gravidvondter, men det hører med. Bekkenet mitt vil ikke like mye som jeg vil, så igår kveld måtte jeg gi tapt og kom meg ikke ut i hagen på kveldstid- for kunne rett å slett ikke gå pga smerter i bekkenet
Og hele den ene armen min er begynt å "sovne" eller dovne av. Og får nesten ikke liv i den. Kjenner til det ifra før av, og det har vært pga nerver I klem i nakken grunnet prolaps. Har hatt en del nakkesmerter i det siste, men vil ikke ta sterke smertestillende med lillegutt i magen. Skal høre med legen hva han mener
Kvalmen klarer jeg å noenlunde holde i sjakk med å spise sunt og jevntlig, spiser jeg usunt med noe sukkerholdig, så blir jeg kvalm med én gang
Ellers er jeg igjen aktiv med å være i hagen, rydde og vaske hus,støvsuge, klesvask, middag og matpakker Så godt å kunne bidra å være ordentlig sammen ed barna igjen
Ønsker dere alle en finfin og solrik søndag videre
Last edited: