Drømmen om en til i familien♡

Screenshot_20210606-103139_Preggers.jpg

Screenshot_20210606-103758_Preglife.jpg


Da er jeg kommet til uke 21+0 allerede:excited001 Går så innmari fort denna graviditeten:nailbiting::joyful: Lillegutt i magen er ganske så rolig, men kjenner tydelige spark og bevegelser daglig, noe som er SÅ betryggende:Heartred Da vet jeg han har det godt og er i live inni der:angel5:Heartpink

Jeg har begynt å kjenne litt på noen gravidvondter, men det hører med. Bekkenet mitt vil ikke like mye som jeg vil, så igår kveld måtte jeg gi tapt og kom meg ikke ut i hagen på kveldstid- for kunne rett å slett ikke gå pga smerter i bekkenet:oops:

Og hele den ene armen min er begynt å "sovne" eller dovne av. Og får nesten ikke liv i den. Kjenner til det ifra før av, og det har vært pga nerver I klem i nakken grunnet prolaps. Har hatt en del nakkesmerter i det siste, men vil ikke ta sterke smertestillende med lillegutt i magen. Skal høre med legen hva han mener:)

Kvalmen klarer jeg å noenlunde holde i sjakk med å spise sunt og jevntlig, spiser jeg usunt med noe sukkerholdig, så blir jeg kvalm med én gang:oops:

Ellers er jeg igjen aktiv med å være i hagen, rydde og vaske hus,støvsuge, klesvask, middag og matpakker:joyful: Så godt å kunne bidra å være ordentlig sammen ed barna igjen:happy::love7:Heartred

Ønsker dere alle en finfin og solrik søndag videre:flower
 
Last edited:
Vis vedlegget 358314
Vis vedlegget 358315

Da er jeg kommet til uke 21+0 allerede:excited001 Går så innmari fort denna graviditeten:nailbiting::joyful: Lillegutt i magen Erlandsen så rolig, men kjenner tydelige spark og bevegelser daglig, noe som er SÅ betryggende:Heartred Da vet jeg han har det godt og er i live inni der:angel5:Heartpink

Jeg har begynt å kjenne litt på noen gravidvondter, men det hører med. Bekkenet mitt vil ikke like mye som jeg vil, så igår kveld måtte jeg gi tapt og kom meg ikke ut i hagen på kveldstid- for kunne rett å slett ikke gå pga smerter i bekkenet:oops:

Og hele den ene armen min er begynt å "sovne" eller dovne av. Og får nesten ikke liv i den. Kjenner til det ifra før av, og det har vært pga nerver I klem i nakken grunnet prolaps. Har hatt en del nakkesmerter i det siste, men vil ikke ta sterke smertestillende med lillegutt i magen. Skal høre med legen hva han mener:)

Kvalmen klarer jeg å noenlunde holde i sjakk med å spise sunt og jevntlig, spiser jeg usunt med noe sukkerholdig, så blir jeg kvalm med én gang:oops:

Ellers er jeg igjen aktiv med å være i hagen, rydde og vaske hus,støvsuge, klesvask, middag og matpakker:joyful: Så godt å kunne bidra å være ordentlig sammen ed barna igjen:happy::love7:Heartred

Ønsker dere alle en finfin og solrik søndag videre:flower
Wohooo, 21 uker! Nærmer seg jo den store milepælen 23 uker nå!:joyful: Ta vare på degselv- ikke noe særlig å trigge bekkenet, så hvil og la ugress være ugress:D Ha en flott søndag videre snupp!:joyful:
 
Wohooo, 21 uker! Nærmer seg jo den store milepælen 23 uker nå!:joyful: Ta vare på degselv- ikke noe særlig å trigge bekkenet, så hvil og la ugress være ugress:D Ha en flott søndag videre snupp!:joyful:

Er så vanskelig å ikke gjøre noe om kvelden når det er en behagelig temperatur ute og litt egentid ute i hagen:hilarious: Men igår kunne jeg ikke gå, så da var det ikke mye valg:p yyyyyeaaah, straks 23 uker, så krysser fingrene for at de neste to ukene går fort:happy119 Ha en fin søndag videre du også, søta:Heartred
 
Hehe, takk for det:D Var Grunnlovsdagen igår i DK:joyful:

Går bare bra her, takk som spørr:) Litt gravidvondter er det. Som bekkenet ikke helt vil gjøre det jeg vil, og armer som sovner og mister følelsen i. Mulig nerver i klem pga prolaps i nakken(slitt med nakken i mange år), men spiser jeg jevntlig nok, så klarer jeg å holde kvalmen noenlunde i sjakk:happy: Enn med deg, da?:Heartred

Går greit her.
 
Screenshot_20210613-095729_Preggers.jpg


Da var jeg kommet til uke 22+0 fortsatt ei uke igjen til vi når den "magiske" grensen for å kunne prøve å redde lille's liv om han skulle være så uheldig å bli født så tidlig:rolleyes: Håper han holder seg i magen i minst 3 mnd til:angel5

Formen er så som så. Sliter ennå med kvalme, så den blir kanskje ikke borte denne gang!? Har halsbrann og føler jeg ikke får puste noe særlig bra, er begynt med astmamedisiner igjen. Sett bort fra formen er litt kjip, så går det ellers bra. Får gjort mye i heimen, så føler i det minste jeg får bidratt med mitt igjen:)

Lillegutt I magen sparker og beveger seg mye nå, så får bekreftet godt med liv daglig, noe som kjennes veldig betryggende ut:Heartred Navn har vi ikke ikke funnet ennå, jeg liker Bentley veldig godt:Heartblue det gjør derimot ikke mannen:p

22.juni er siste skoledag for de 3 eldste barna også er det 2 mnd sommerferie:joyful: 2-åringen har fri ukene i fellesferien, men tar nok noen dager fri innimellom også utover det:)

Ønsker dere alle en fin søndag:love7:Heartred:flower
 
Kjedelig at kvalmen ikke går over... ❤️
Men godt å ha kommet så langt i alle fall..!
 
Kjedelig at kvalmen ikke går over... ❤️
Men godt å ha kommet så langt i alle fall..!

Ja, kvalmen sitter i denna gangen:p Det er det lengste jeg har hatt kvalme med jentene, til uke 22. Så har et liiiite håp om at det gir seg etter denne uken, men ellers får jeg trøste meg med at jeg er over halvveis og skal ha KS før termin:hilarious:
 
Ja, kvalmen sitter i denna gangen:p Det er det lengste jeg har hatt kvalme med jentene, til uke 22. Så har et liiiite håp om at det gir seg etter denne uken, men ellers får jeg trøste meg med at jeg er over halvveis og skal ha KS før termin:hilarious:

Blir vel kanskje bedre uansett, selv om det ikke er borte?
 
Blir vel kanskje bedre uansett, selv om det ikke er borte?

Er blitt bedre enn jeg var altså, kvalmen blir bare ikke ordentlig borte- går konstant og er uggen:rolleyes: men så lenge det ikke blir verre, så skal det nok gå:p Er bare så energikrevende å ikke være i slaget.
 
Som tiden fyker :p
Kjedelig med den kvalmen! Kan kanskje motivere litt å høre at jeg var kvalmen frem til uke 26 med gutten min, mye kortere med begge jentene :happy::happy:
Såå, det er enda håp :p

Sååå herlig med mye spark og bevegelse :Heartpink
 
Som tiden fyker :p
Kjedelig med den kvalmen! Kan kanskje motivere litt å høre at jeg var kvalmen frem til uke 26 med gutten min, mye kortere med begge jentene :happy::happy:
Såå, det er enda håp :p

Sååå herlig med mye spark og bevegelse :Heartpink

Ja, helt utrolig hvor fort tiden går i andres svangerskap:hilarious: men jeg synes faktisk også selv at det har gått voldsomt fort etter uke 12+0:p

Kvalmen har nesten gitt seg nå:joyful: tørs nesten ikke si det høyt i fare for å jinxe:rolleyes:

Hvordan går det med deg?:Heartred
 
Screenshot_20210620-103309_Pregnancy+.jpg

Da var jeg kommet til uke 23+0 og en av de store milepælen- nå blir lille forsøkt reddet om fødsel heldigvis skulle starte nå. Vi satser på lille blir inne hvertfall 14 uker til:rolleyes:

Formen er grei nok, vært litt sliten, men etter jeg har begynt å ta større mengder jern igjen er det blitt bedre, synes jeg:) Kjenner nestingen har satt igang og jeg er begynt å sortere babytøy å legge det på plass i skapet til han:Heartblue:love7 Har sortert klærne etter 2åringen også og fått lagt på plass i hans egen kommode innpå hans eget rom(langt om lenge:hilarious:) Kjenner energien er stigende og jeg er igang det meste av dagen. Kvalmen har nesten gitt seg nå:happy093. Tørs nesten ikke å si det høyt i fare for å jinxe, men jo, deilig den omtrent er borte:happy093
 
Ja, helt utrolig hvor fort tiden går i andres svangerskap:hilarious: men jeg synes faktisk også selv at det har gått voldsomt fort etter uke 12+0:p

Kvalmen har nesten gitt seg nå:joyful: tørs nesten ikke si det høyt i fare for å jinxe:rolleyes:

Hvordan går det med deg?:Heartred

Så bra - nei, me prate ikkje om den kvalmen :p:p Kan ikkje risikere at det blir jinxet :p

Her går det stort sett greit :happy:
Sliter med hode og alt for mye utenforstående ting som fører så til de grader til stress! Men frøkna har det foreløpig fint :happy:

Tiden går så veldig fort ja - allerede 31+4 her - eg har ikkje klart å henga med pga alt annet vi har måttet stå i.. begynner nå å føle det haster med å få ting litt plass… hehe :p:p
 
Så bra - nei, me prate ikkje om den kvalmen :p:p Kan ikkje risikere at det blir jinxet :p

Her går det stort sett greit :happy:
Sliter med hode og alt for mye utenforstående ting som fører så til de grader til stress! Men frøkna har det foreløpig fint :happy:

Tiden går så veldig fort ja - allerede 31+4 her - eg har ikkje klart å henga med pga alt annet vi har måttet stå i.. begynner nå å føle det haster med å få ting litt plass… hehe :p:p

Hahah, nei, satser på at kvalmen holder seg bortevekk nå framover også snakker vi ikke mer om det:hilarious:

Var inne å leste i dagboka di, ikke lett når det er tøffe tider og veldig hardt når det står på:( Heldigvis går.det som regele over igjen og det kommer bedre tider:Heartred Godt å høre at lillemor i magen har det fintfint:Heartpink

Hahah, ja, tiden bare flyr av gårde og når man har flere ting å ta seg til å bekymre seg over, så går det jo da enda fortere:rolleyes: Satser på at du kommer ajour med ting litt nå framover:angel5 Nestingen her har begynt her denne uka:hilarious: men skal handle klær til lillegutt i magen og det gjør jeg først i august, når høstklærne kommer for salg:)
 
Vis vedlegget 359355
Da var jeg kommet til uke 23+0 og en av de store milepælen- nå blir lille forsøkt reddet om fødsel heldigvis skulle starte nå. Vi satser på lille blir inne hvertfall 14 uker til:rolleyes:

Formen er grei nok, vært litt sliten, men etter jeg har begynt å ta større mengder jern igjen er det blitt bedre, synes jeg:) Kjenner nestingen har satt igang og jeg er begynt å sortere babytøy å legge det på plass i skapet til han:Heartblue:love7 Har sortert klærne etter 2åringen også og fått lagt på plass i hans egen kommode innpå hans eget rom(langt om lenge:hilarious:) Kjenner energien er stigende og jeg er igang det meste av dagen. Kvalmen har nesten gitt seg nå:happy093. Tørs nesten ikke å si det høyt i fare for å jinxe, men jo, deilig den omtrent er borte:happy093
Wohooo, 23 uker!:joyful: Deilig milepæl:) Godt å høre at formen din er bedre! Du fortjener det så absolutt! :Heartpink Så Kos med babytøy-sortering etc! Deilig å komme i orden i god før man er sliten på slutten:) Ha en fin søndag!
 
Gratulerer med 23 uker på vei :happy093

Blir det Danmarks ferie i sommer ?

Takk:joyful: Er så deilig å ha bikka 23 uker:D Blir ikke Danmarkstur i år, har risikosvangerskap, så ønsker å holde meg i Norge i det minste:hilarious: Heldigvis kommer mormor opp hit til oss:hello2 Ikke sett henne på et år, så blir kjempekoselig:Heartred

Blir dagsturer til Tusenfryd, Maihaugen, bjørneparken, Hunderfossen og Langedrag:) Dere da?:happy:
 
Wohooo, 23 uker!:joyful: Deilig milepæl:) Godt å høre at formen din er bedre! Du fortjener det så absolutt! :Heartpink Så Kos med babytøy-sortering etc! Deilig å komme i orden i god før man er sliten på slutten:) Ha en fin søndag!

Jaaa, er så deilig å ha bikka 23 uker, så håper jeg bare tiden går litt saktere framover, så jeg rekker å nyte den siste graviditeten mim litt før den er omme:p

Yes, mor- at last er formen blitt bedre, det er det lengste jeg noengang har vært dårlig:oops: Er så glad det nå har snudd:smiley-bounce012

Helt i nesting-modus her nå:Heartred Storkoser meg med å finne fram klærne fra skapet, og er ennå på leting etter den ene lille posen jeg har igjen med 50/56 klær etter jeg ga bort alt av tøy omtrent:hilarious: Finner den vel til slutt!?:p Har funnet poser med str 62, 74, 80 og 86. Men babydresser, luer, sokker og tøfler i str 50/56 fant jeg:joyful::dummy: Begynner virkelig å glede meg nå- er så fint å kjenne på:Heartred Er nettopp det, så fint at det er gjort nå mens formen er fin og man har overskudd til det. Så kan man heller roe ned å slappe av mot slutten:angel5 Meeen må bestille klær til høstbarn, så får ikke kjøpt så mye klær til han nå, for er jo sommerklær i butikkene:hilarious:
 
Takk:joyful: Er så deilig å ha bikka 23 uker:D Blir ikke Danmarkstur i år, har risikosvangerskap, så ønsker å holde meg i Norge i det minste:hilarious: Heldigvis kommer mormor opp hit til oss:hello2 Ikke sett henne på et år, så blir kjempekoselig:Heartred

Blir dagsturer til Tusenfryd, Maihaugen, bjørneparken, Hunderfossen og Langedrag:) Dere da?:happy:

Forstår veldig godt at du ikke ønsker å reise til Danmark. Hadde gjort det samme om jeg var i din situasjon.
Åhhh så koselig du får se mormor din igjen.

Vi skal på Norges tur slik som i fjor. Kanskje blir det en tur til Danmark også.
 
Forstår veldig godt at du ikke ønsker å reise til Danmark. Hadde gjort det samme om jeg var i din situasjon.
Åhhh så koselig du får se mormor din igjen.

Vi skal på Norges tur slik som i fjor. Kanskje blir det en tur til Danmark også.

Deilig å være norsk i Danmark:hilarious::joyful: Herlig å feriere i Norge- flott land med mange fine plasser. Og mye forskjellig å finne på i DK:D


Yes, får bli sånn i år:) Så blir det nok å reise til DK neste år. Jada, blir kjempekos å se mormor igjen, hun er fullvaksinert så får jo reist med coronapass, da:happy:

Ønsker deg og dine en riktig god sommer:flower
 
Back
Topp