Drømmen om en til i familien♡

Hos oss har det pleid å stå, uansett, 'ledsager kun ved behov', så.. Har vært lett å overtale til å få lov å ha med partner.

Ja, her står det ledsager ikke får vært med grunnet covid-19o_O men ringer å hører imorgen iallefall:angel5
 
Ok :) Hvordan får dere brettet det sammen så det ikke tar så mye plass? :confused:

Ja, vasker det utvendig og tørker det, før vi pakker det sammen. Men er jo en del som hører med til det. Det er pumpe og en stor varmepumpe. Samt alle de jerngreiene som holder det oppe på siden og hele rammen øverst på bassenget..så tar jo litt plass.
 
Ringte A-hus og hørte om mannen kunne bli med inn på OUL og det gikk ikke, nei:( Er så drittlei alt med Covid-19:arghh:
 
Ja forstår godt det var kjip, men godt dere kan gå sammen på privat ul til din gynekolog.

Ja, vi er heldige sånn sett:Heartred Ikke alle som har mulighet til det, dessverre.
 
Veldig kjedelig at sykehusene ikke vil ha partner med på ultralyd. Det er jo tross alt en undersøkelse av et liv i magen, som begge er foreldre til. Hva om man får en vond beskjed (det gjør du selvfølgelig ikke...), da vil man jo ha hverandre å støtte seg på :Heartred Jeg må si jeg synes prioriteringene til helsetjenesten er noe vag. Ellers i samfunnet også forsåvidt. Unnskyldningene er ofte smittevern, men i bunn og grunn føler jeg det er mer fordi ting blir enklere, ikke nødvendigvis at det er et godt tiltak for smittevern. Bhg i kommunen her hadde på rødt nivå åpent fra 08-1530. Det forstår jeg, fordi det er en arbeidsdag, og de måtte ha alle mann på jobb hele tida. Men når forslaget fra kommunen da ble å innskrenke til 09-15, så mista de meg. Hvorfor liksom? Mindre enn en arbeidsdag. Barna blir ikke mindre smittet mellom 9 og 15 enn de gjør mellom 8 og 9.

Nå kan hele covid pakke sekken å reise...jeg er så *mange stygge banneord* lei
 
Veldig kjedelig at sykehusene ikke vil ha partner med på ultralyd. Det er jo tross alt en undersøkelse av et liv i magen, som begge er foreldre til. Hva om man får en vond beskjed (det gjør du selvfølgelig ikke...), da vil man jo ha hverandre å støtte seg på :Heartred Jeg må si jeg synes prioriteringene til helsetjenesten er noe vag. Ellers i samfunnet også forsåvidt. Unnskyldningene er ofte smittevern, men i bunn og grunn føler jeg det er mer fordi ting blir enklere, ikke nødvendigvis at det er et godt tiltak for smittevern. Bhg i kommunen her hadde på rødt nivå åpent fra 08-1530. Det forstår jeg, fordi det er en arbeidsdag, og de måtte ha alle mann på jobb hele tida. Men når forslaget fra kommunen da ble å innskrenke til 09-15, så mista de meg. Hvorfor liksom? Mindre enn en arbeidsdag. Barna blir ikke mindre smittet mellom 9 og 15 enn de gjør mellom 8 og 9.

Nå kan hele covid pakke sekken å reise...jeg er så *mange stygge banneord* lei

Ja, det er ganske så kjipt at partner ikke får være med på OUL, for er jo pappaen sitt barn også, og ikke kun vårt. Skulle tro ham hadde like stor rettighet til å se at alt er bra med lille? Og tenk hvis man får en dårlig beskjed, også står man helt alene med en stor sjokkbeskjed?!:sorry:

Er veldig lei hele covid-19 jeg og, er nok vi alle, tenker jeg:sour:
 
Timen var en 1/2 time forsinket, men gikk fint det:) Kom inn til verdens hyggeligste jordmor:Heartred Så snill, skravlete og koselig dame. Hun hadde vært jordmor i mange år, men tok nå videreutdanning innenfor ultralyd:rolleyes:

Vi snakket litt om forrige keisersnitt, og at det i journalnotatet var nevnt at jeg måtte ha tett oppfølging ved en eventuell neste graviditet grunnet farlig tynn livmor og fare for totalruptur. Blir automatisk keisersnitt nå også. Mulig en stund før termin. Og jevntlig oppfølging av lege med ultralyd for å sjekke tykkelse på livmor fram til KS.

Har neste kontroll med ultralyd på A-hus den 1.juli, da er jeg i uke 24:)

Hun tok seg svært god til tid selv ultralydundersøkelsen også:joyful: Fikk se en fin, frisk liten aktiv gutt:Heartblue:love7:dummy: Og alt var i skjønneste orden med han:Heartred Brukte over en halvtime til å gå grundig over hele kroppen og hjertet. Han vinket til oss og beveget seg mye:love017 Termin er som jeg har regnet ut 20. Oktober, og er 19+4 idag:happy:

På slutten av timen Kom en annen jordmor som var utdannet inn for å sjekke over, hun tok seg liten tid og fikk dårlige bilder også, men så glad for at hun første var så hyggelig:rolleyes: Så alt i alt- en veldig fin opplevelse:Heartred

20210527_190520.jpg
 
Timen var en 1/2 time forsinket, men gikk fint det:) Kom inn til verdens hyggeligste jordmor:Heartred Så snill, skravlete og koselig dame. Hun hadde vært jordmor i mange år, men tok nå videreutdanning innenfor ultralyd:rolleyes:

Vi snakket litt om forrige keisersnitt, og at det i journalnotatet var nevnt at jeg måtte ha tett oppfølging ved en eventuell neste graviditet grunnet farlig tynn livmor og fare for totalruptur. Blir automatisk keisersnitt nå også. Mulig en stund før termin. Og jevntlig oppfølging av lege med ultralyd for å sjekke tykkelse på livmor fram til KS.

Har neste kontroll med ultralyd på A-hus den 1.juli, da er jeg i uke 24:)

Hun tok seg svært god til tid selv ultralydundersøkelsen også:joyful: Fikk se en fin, frisk liten aktiv gutt:Heartblue:love7:dummy: Og alt var i skjønneste orden med han:Heartred Brukte over en halvtime til å gå grundig over hele kroppen og hjertet. Han vinket til oss og beveget seg mye:love017 Termin er som jeg har regnet ut 20. Oktober, og er 19+4 idag:happy:

På slutten av timen Kom en annen jordmor som var utdannet inn for å sjekke over, hun tok seg liten tid og fikk dårlige bilder også, men så glad for at hun første var så hyggelig:rolleyes: Så alt i alt- en veldig fin opplevelse:Heartred

Vis vedlegget 357546
Så koselig oppdatering kjære deg! :joyful: Godt å møte en person som er dyktig og tar seg god tid:Heartred Bra du blir tatt godt vare på fremover! :) Ha en fin dag og håper formen er bedre! :)
 
Timen var en 1/2 time forsinket, men gikk fint det:) Kom inn til verdens hyggeligste jordmor:Heartred Så snill, skravlete og koselig dame. Hun hadde vært jordmor i mange år, men tok nå videreutdanning innenfor ultralyd:rolleyes:

Vi snakket litt om forrige keisersnitt, og at det i journalnotatet var nevnt at jeg måtte ha tett oppfølging ved en eventuell neste graviditet grunnet farlig tynn livmor og fare for totalruptur. Blir automatisk keisersnitt nå også. Mulig en stund før termin. Og jevntlig oppfølging av lege med ultralyd for å sjekke tykkelse på livmor fram til KS.

Har neste kontroll med ultralyd på A-hus den 1.juli, da er jeg i uke 24:)

Hun tok seg svært god til tid selv ultralydundersøkelsen også:joyful: Fikk se en fin, frisk liten aktiv gutt:Heartblue:love7:dummy: Og alt var i skjønneste orden med han:Heartred Brukte over en halvtime til å gå grundig over hele kroppen og hjertet. Han vinket til oss og beveget seg mye:love017 Termin er som jeg har regnet ut 20. Oktober, og er 19+4 idag:happy:

På slutten av timen Kom en annen jordmor som var utdannet inn for å sjekke over, hun tok seg liten tid og fikk dårlige bilder også, men så glad for at hun første var så hyggelig:rolleyes: Så alt i alt- en veldig fin opplevelse:Heartred

Vis vedlegget 357546
Herlig:Heartred:Heartred:Heartred
 
Så koselig oppdatering kjære deg! :joyful: Godt å møte en person som er dyktig og tar seg god tid:Heartred Bra du blir tatt godt vare på fremover! :) Ha en fin dag og håper formen er bedre! :)

Takk for det, snupp:Heartred

Var en fin opplevelse og føler meg godt ivaretatt:happy: Formen er skikkelig dårlig igjen idag, så ble liggende til kl 12:dead: har fått i meg litt mat, så ser vi om det holder seg nede:hilarious:

Ha en fin dag du også, frøken:Heartred
 
Gratulerer med dagen til Danmark.

Hvordan går det ellers med deg ?

Hehe, takk for det:D Var Grunnlovsdagen igår i DK:joyful:

Går bare bra her, takk som spørr:) Litt gravidvondter er det. Som bekkenet ikke helt vil gjøre det jeg vil, og armer som sovner og mister følelsen i. Mulig nerver i klem pga prolaps i nakken(slitt med nakken i mange år), men spiser jeg jevntlig nok, så klarer jeg å holde kvalmen noenlunde i sjakk:happy: Enn med deg, da?:Heartred
 
Back
Topp