Drømmen om en til i familien♡

Herlig oppdatert fra deg. Så fin mage du har. Leit å lese at du sliter med kvalmen enda. Håper den gir seg snart.
Håper dere får en fin 17 mai feiring.

Kjempefine ringer og armbånder du har.

Takk for det, er glad for at det vises jeg er gravid nå iallefall:joyful: Håper virkelig at kvalmen snart gir seg, for har vart lenge nå denne gang ifht det er en liten guttebass i magen:rolleyes: med jentene varte den til uke 20:p

Armbåndet med lyseblå, blå og hvite stener er fra swarovski. Andre armbåndet er fra bybiel med 5 barn på:Heartred Ene ringen min er fra Glamira(den som ser ut som en krone) er med rødt og hvitt gull og diamanter og en hvit sten til.

Forlovelsesringer min husker jeg ikke hvor er fra
. Den er i sølv med en stripe rødt gull også én diamant:)

Ønsker deg og dine kjære en riktig fin 17.mai- feiring også:Heartbigred:smiley-angelic003
 
Vi råkoser oss :) :) Gleder meg allerede til å om enda mange uker lese om at din mini og er kommet og fødselen :)

Så herlig å høre at dere storkoser dere med lillebror:love7:Heartblue:Heartred Gleder meg masse til oktober jeg og:joyful: Blir planlagt KS 2-3 uker før termin:)
 
Takk for det, er glad for at det vises jeg er gravid nå iallefall:joyful: Håper virkelig at kvalmen snart gir seg, for har vart lenge nå denne gang ifht det er en liten guttebass i magen:rolleyes: med jentene varte den til uke 20:p

Armbåndet med lyseblå, blå og hvite stener er fra swarovski. Andre armbåndet er fra bybiel med 5 barn på:Heartred Ene ringen min er fra Glamira(den som ser ut som en krone) er med rødt og hvitt gull og diamanter og en hvit sten til.

Forlovelsesringer min husker jeg ikke hvor er fra
. Den er i sølv med en stripe rødt gull også én diamant:)

Ønsker deg og dine kjære en riktig fin 17.mai- feiring også:Heartbigred:smiley-angelic003


Takk for det. Blir ikke den store feiringen i år som det var i fjor.
 
Da var det 17.mai:joyful: Fikk pynta meg med en kjole i det minste:)

Screenshot_20210517-115125_Gallery.jpg
 
Gratulerer med dagen! :joyful: Du ser flott ut! Kos deg med den fine gjengen din:Heartred

Takk snupp:Heartbigred
Gratulerer med dagen til deg og dere også:D Håper dere får en super dag:joyful: Her våknet eldstegutten forkjølet, og vi fikk ikke time før onsdag til corona-test. Så alle må være hjemme til tidligst torsdag:sorry:
 
Takk snupp:Heartbigred
Gratulerer med dagen til deg og dere også:D Håper dere får en super dag:joyful: Her våknet eldstegutten forkjølet, og vi fikk ikke time før onsdag til corona-test. Så alle må være hjemme til tidligst torsdag:sorry:
Så kjipt! Teit med så lang ventetid på testing?? Huff- håper dere har fått en fin feiring likevel:Heartred Her har vi hatt en fin feiring med god mat og vennefamilie på besøk, og masse is!:joyful: Nå er det legging på gang- og jeg merket jeg er sliten ;) Blir nok joggedress og sofa resten av kvelden:rolleyes:
 
Screenshot_20210523-212316_Preggers.jpg

Da er jeg kommet til uke 19+0:joyful:

Tiden begynner å gå veldig fort. Skal på OUL på Torsdag, dessverre får pappaen ikke være med på undersøkelsen på A-hus grunnet covid-19:( Hatt en forferdelig dag, fått unnagjort en del, men formen har vært helt ræva..vært kvalm og har migrene:arghh: Så all middagen kom i retur:puke_r Håper den drittkvalmen kan gi seg snart:rolleyes: Hadde laget taco til middag og stekt krumkaker og gjort klar og sukret multene til multekrem, men den desserten får vi spise imorgen..måtte bare legge meg etter å ha kastet opp..
Satser på en bedre dag imorgen:angel5 Kjenner nå bevegelser fra lille hver dag- føles helt fantastisk og veldig betryggende:love7:Heartred
 
Håper du får en finere dag i morgen, og føler deg da i overkant KNALL form ;)

Kjedelig at pappaen ikke får være med :(
 
Huff, så synd du fortsatt er dårlig kjære deg!:(:Heartred Håper virkelig du blir bedre snart!!:love2 Men hurra for å snart være halvveis! :wav
 
Huff, så synd du fortsatt er dårlig kjære deg!:(:Heartred Håper virkelig du blir bedre snart!!:love2 Men hurra for å snart være halvveis! :wav

Lurer på om jeg er blitt syk? Greier hverken å holde tørt eller vått nede nå.. gjør ikke annet enn å kaste opp. Kastet opp 4 ganger nå ikveld:confused: Takk, snupp:Heartred
 
Lurer på om jeg er blitt syk? Greier hverken å holde tørt eller vått nede nå.. gjør ikke annet enn å kaste opp. Kastet opp 4 ganger nå ikveld:confused: Takk, snupp:Heartred
Pleier du å kaste opp når du har migrene? En venninne gjør alltid det når hun har migrene-anfall iaf! Håper du får i deg nok væske iaf- det er jo det viktigste! ;)Stakkars- masse god bedring så håper jeg det hjelper med en god natts søvn:Heartred
 
Vis vedlegget 357181
Da er jeg kommet til uke 19+0:joyful:

Tiden begynner å gå veldig fort. Skal på OUL på Torsdag, dessverre får pappaen ikke være med på undersøkelsen på A-hus grunnet covid-19:( Hatt en forferdelig dag, fått unnagjort en del, men formen har vært helt ræva..vært kvalm og har migrene:arghh: Så all middagen kom i retur:puke_r Håper den drittkvalmen kan gi seg snart:rolleyes: Hadde laget taco til middag og stekt krumkaker og gjort klar og sukret multene til multekrem, men den desserten får vi spise imorgen..måtte bare legge meg etter å ha kastet opp..
Satser på en bedre dag imorgen:angel5 Kjenner nå bevegelser fra lille hver dag- føles helt fantastisk og veldig betryggende:love7:Heartred
Tenk så langt du er kommet! Ja, straks halvveis! Så spennende med snarlig oul. Utrolig kjipt at de ikke letter på disse reglene fortsatt. Synes de burde kunne slippe opp litt snart… forhåpentlig blir det normale tilstander når vi skal føde iallfall! Huff så leit at du er såpass dårlig! Masse god bedring, håper det gir seg snart:Heartred
 
Håper du får en finere dag i morgen, og føler deg da i overkant KNALL form ;)

Kjedelig at pappaen ikke får være med :(

Iallefall ikke oppkast ennå:rolleyes:

Ja, utrolig kjipt pappaen ikke får være med på OUL. Nå har de åpnet opp i Oslo og fortsatt får pappaene ikke være med?!
 
Pleier du å kaste opp når du har migrene? En venninne gjør alltid det når hun har migrene-anfall iaf! Håper du får i deg nok væske iaf- det er jo det viktigste! ;)Stakkars- masse god bedring så håper jeg det hjelper med en god natts søvn:Heartred

Ja, kaster gjerne opp når smertene er på maks, men pleier ikke å da kaste opp mange ganger etterpå...!? Heldigvis ga migrenen seg nå idag formiddag kl 10ish:angel5 Håper maten holder seg nede, spist litt toast akkurat:)

Hvordan er formen din, snupp?:Heartred
 
Ja, kaster gjerne opp når smertene er på maks, men pleier ikke å da kaste opp mange ganger etterpå...!? Heldigvis ga migrenen seg nå idag formiddag kl 10ish:angel5 Håper maten holder seg nede, spist litt toast akkurat:)

Hvordan er formen din, snupp?:Heartred
Får håper formen og maten holder seg!:joyful: Jeg har knapt vært kvalm de siste 2-3 dagene, unntatt litt uggen innimellom, så det er digg!:) Bekkenet er fortsatt låst, men heldigvis litt bedre enn i går;) Blir nok noen rolige dager fremover pga det! Prøver å ikke løfte mini etc:rolleyes: Sol&vind her i dag, så blir litt i hagen innimellom mens mannen snekrer gjerde:)
 
Tenk så langt du er kommet! Ja, straks halvveis! Så spennende med snarlig oul. Utrolig kjipt at de ikke letter på disse reglene fortsatt. Synes de burde kunne slippe opp litt snart… forhåpentlig blir det normale tilstander når vi skal føde iallfall! Huff så leit at du er såpass dårlig! Masse god bedring, håper det gir seg snart:Heartred

Jaa, gått veldig fort etter 12+0:joyful: Synes alltid det gjør det:hilarious: Går sykt treigt inntil 12+0 og etter det flyyyr tia:rolleyes:
De har jo letta på regler i Oslo, så da burde da partner kunne være med på OUL også? Takk for det, snille du:Heartred Ikke kastet opp ennå, bare kvalm.
 
Back
Topp