Drømmen om en til i familien♡

Fiiiiiine lillebror!:joyful: Gratulere igjen- gleder meg til å høre om gender reveal med kidsa!:p

Takk, snupp:Heartred:joyful: Var så fint å se at det stemte med ultralyd fra sist gang og at det er en liten gutt vi venter:Heartblue:love7 Jaaah, blir kjempemoro:cool05 Blir vel ratt grining, da snuppene ønsker seg ei lita tulle:hilarious: Blir moro å ha det på film:laughing002
 
Gratulerer med lillebror på vei :Heartred
Blir spennende å høre reaksjonen på de andre barna når kjønnet blir avslørt.

Takk, kjære du:Heartred
Gleder meg skikkelig til å se reaksjonen dems:love7:joyful:
 
Hurra for fin og frisk lillebror :love7 Jentene her ville også ha lillesøster og da det ble lillebror sa begge «nei!» Men nå er det stas :love7

Takk:Heartred Sikker på det går seg til, men de har så lyst på ei lita tulle å dolle opp med råsa kjoler å hårbånd:hilarious: Men så får de dolle opp lillebror istedetfor:p
 
Gratulerer med lillebror på vei :)
 
Screenshot_20210516-133431_Preggers.jpg

*insp av mamacita med bilde her*❤

Da er jeg allerede kommet til uke 18+0:woot: Tenk at om 2 uker er jeg halvveis:joyful: Helt utrolig hvor fort tiden har gått, men har vært så himla dårlig. Kastet opp både i forgårs og igår. Idag er en bedre dag der kvalmen kun er bittelitt til stede. Blir kjempekvalm og uvel om jeg spiser det minste av søtsaker, så er vel egentlig bare bra det:p Har kjent den lille noen uker nå, små dult og bevegelser, men igår kveld fikk jeg et realt spark ved navlen:eek::D Ble helt satt ut, jeg, for det var så kraftig:rolleyes:
Man ser nå tydelig at jeg er gravid og koser meg veldig med babymagen- går å stryker på den hele tiden:Heartred

Barna poppet gender reveal ballongen- og mellemstesnupp på 11 år ble så innmari skuffet at hun gikk rett opp på rommet sitt når hun så at det var blå konfetti som dalte ned:wacky: Alle barna trodde det var en jente i magen:hilarious: Så de ble nokså overrasket, de tre(2 åeingen skjønte ikke så mye, men) andre tok det veldig fint og danset rundt og var veldig glade for å få en lillebror:love7

Ønsker dere alle en riktig fin 17.mai-feiring imorgen:cool05:gen014:Heartred

20210516_140134.jpg
 
Last edited:
Godt at kvalmen bedrer seg - håper den snart forsvinner helt.
Herlig update ♥️
 
Vis vedlegget 356598
*insp av mamacita med bilde her*❤

Da er jeg allerede kommet til uke 18+0:woot: Tenk at om 2 uker er jeg halvveis:joyful: Helt utrolig hvor fort tiden har gått, men har vært så himla dårlig. Kastet opp både i forgårs og igår. Idag er en bedre dag der kvalmen kun er bittelitt til stede. Blir kjempekvalm og uvel om jeg spiser det minste av søtsaker, så er vel egentlig bare bra det:p Har kjent den lille noen uker nå, små dult og bevegelser, men igår kveld fikk jeg et realt spark ved navlen:eek::D Ble helt satt ut, jeg, for det var så kraftig:rolleyes:
Man ser nå tydelig at jeg er gravid og koser meg veldig med babymagen- går å stryker på den hele tiden:Heartred

Barna poppet gender reveal ballongen- og mellemstesnupp på 11 år ble så innmari skuffet at hun gikk rett opp på rommet sitt når hun så at det var blå konfetti som dalte ned:wacky: Alle barna trodde det var en jente i magen:hilarious: Så de ble nokså overrasket, de tre(2 åeingen skjønte ikke så mye, men) andre tok det veldig fint og danset rundt og var veldig glade for å få en lillebror:love7

Vis vedlegget 356601
Wohoooo! :joyful: Snart halvveis! Og så fin mage!:Heartblue:Heartred:Heartblue:Heartred Trist at du fortsatt sliter så med kvalmen- håper virkelig det gir seg snart og at andre halvdel av svangerskapet blir bedre for deg! :)
Håper dere får en flott 17.mai-feiring og at kvalmen holder seg langt unna:) Stor klem fra meg!
 
Godt at kvalmen bedrer seg - håper den snart forsvinner helt.
Herlig update ♥️

Takk, kjære du:Heartred Håper virkelig kvalmen snart drar sin kos, for det har vart LENGE denne gang:sorry:
 
Wohoooo! :joyful: Snart halvveis! Og så fin mage!:Heartblue:Heartred:Heartblue:Heartred Trist at du fortsatt sliter så med kvalmen- håper virkelig det gir seg snart og at andre halvdel av svangerskapet blir bedre for deg! :)
Håper dere får en flott 17.mai-feiring og at kvalmen holder seg langt unna:) Stor klem fra meg!

Takk for det, er litt koselig det iallefall vises at jeg er gravid nå:rolleyes: Vi fikk besøk av barndomskompisen til mannen igår, han skal være her til og med imorgen:joyful: Vi fortalte han igår at vi venter nr 5, men han trodde ikke på oss før han fikk se magen:hilarious: Ja, den kvalmen kan dra dit pepper'n gror- nå har den virkelig vart lenge:sorry: Satser på den gir seg helt ila de neste ukene:happy:

Årh, takk for det, frøken:Heartred Ønsker deg og dine en riktig fin 17.mai-feiring også:Heartpink
 
Herlig oppdatert fra deg. Så fin mage du har. Leit å lese at du sliter med kvalmen enda. Håper den gir seg snart.
Håper dere får en fin 17 mai feiring.

Kjempefine ringer og armbånder du har.
 
Back
Topp