Drømmen om en til i familien♡

Jepp :p i fjor stod det på benken, men nå har jeg en basilikum stående der i noe autovanningspotte, og.. tar plass, altså.. ><

Ikke så lett når det ikke er nok plass.. prøver å se for meg hvor du kunne hatt den, men vet jo ikke hvordan m² er inndelt i huset ditt:hilarious:
 
Du kan få komme på omvisning, men tror du hadde blitt like blank som meg x)

Helt sikkert:hilarious: Elsker bare når man finner en uant løsning på problemet... og blir sånn at jeg fortsetter å tenke på det når jeg ikke har fått løst "oppgaven":p
 
Er idag 14+4 og har vært hos fastlegen til min første svangerskapskontroll:happy: Fikk tatt blodprøver, målt HB, målt langtids blodsukker(pga alder, ikke gjort det førhen) var visst fint. Sjekket urin, også fin. Veid meg på vekta og ellers inne å prata med fastlegen.

Skal følges opp nøye på sykehuset denne gang pga livmor vra farlig tynn under siste KS i 2018. Gynekologen fikk visst sjokk da hun så hvor tynn livmoren min var, hadde jeg fått en eneste rie var hun redd for det hadde betydd totalruptur:eek: Så denne gang er vi obs på det. Mulig jeg da må ha KS I uke 37 denne gangen, vi får se!?

Jeg er spent på når jeg får brev fra A-hus med time til OUL:rolleyes:

Har bestilt meg en privat ultralyd til på tirsdag, da er jeg 15+2:joyful: Gleder meg veldig til å se lille igjen:love017
 
Er idag 14+4 og har vært hos fastlegen til min første svangerskapskontroll:happy: Fikk tatt blodprøver, målt HB, målt langtids blodsukker(pga alder, ikke gjort det førhen) var visst fint. Sjekket urin, også fin. Veid meg på vekta og ellers inne å prata med fastlegen.

Skal følges opp nøye på sykehuset denne gang pga livmor vra farlig tynn under siste KS i 2018. Gynekologen fikk visst sjokk da hun så hvor tynn livmoren min var, hadde jeg fått en eneste rie var hun redd for det hadde betydd totalruptur:eek: Så denne gang er vi obs på det. Mulig jeg da må ha KS I uke 37 denne gangen, vi får se!?

Jeg er spent på når jeg får brev fra A-hus med time til OUL:rolleyes:

Har bestilt meg en privat ultralyd til på tirsdag, da er jeg 15+2:joyful: Gleder meg veldig til å se lille igjen:love017
Wohooop, godt å være ‘igang’ med kontroller og oppfølging!:) Godt at alt gikk bra så langt! :joyful: Blir spenne de med tul igjen! Alltid stas å se nurket:Heartred
 
Wohooop, godt å være ‘igang’ med kontroller og oppfølging!:) Godt at alt gikk bra så langt! :joyful: Blir spenne de med tul igjen! Alltid stas å se nurket:Heartred

Ja, veldig godt å være igang:) Er så koselig å se de små på ultralyd:love7
 
Så godt du er i gang med kontroller og bra du følges nøye opp på sykehuset.
Masse lykke til med ny tul til tirsdag. Må være stas og fantastisk å se den lille igjen :Heartred
 
Så deilig å være igang med kontroller og at du blir fulgt opp mtp livmoren. Håper du får planlagt keisersnitt i uke 37, det er viktig at de følger med på deg og det slik at alt går som det skal :) Blir kjempespennende å få oul - har dere lyst å vite kjønn? Eller husker jeg feil om at det ser ut som det er gutt? o_O Har skikkelig ammetåke om dagen, sover omtrent 50 minutter sammenhengende på det meste, har ca 10 oppvåkninger fra jeg legger meg til jeg står opp, så håper jeg ikke husker helt feil :) Følger med og leser ofte, har bare litt liten tid til å skrive i dagbøker og egen bok ;)
 
Så godt du er i gang med kontroller og bra du følges nøye opp på sykehuset.
Masse lykke til med ny tul til tirsdag. Må være stas og fantastisk å se den lille igjen :Heartred


Ja, føles betryggende å bli fulgt tett opp denne gang:)
Takk, gleder meg veldig til å se lille igjen og se om det fortsatt er en en liten guttebass som i uke 12+5:rolleyes:
 
Så deilig å være igang med kontroller og at du blir fulgt opp mtp livmoren. Håper du får planlagt keisersnitt i uke 37, det er viktig at de følger med på deg og det slik at alt går som det skal :) Blir kjempespennende å få oul - har dere lyst å vite kjønn? Eller husker jeg feil om at det ser ut som det er gutt? o_O Har skikkelig ammetåke om dagen, sover omtrent 50 minutter sammenhengende på det meste, har ca 10 oppvåkninger fra jeg legger meg til jeg står opp, så håper jeg ikke husker helt feil :) Følger med og leser ofte, har bare litt liten tid til å skrive i dagbøker og egen bok ;)

Forstår veldig godt at du ikke har tid eller overskudd til å legge igjen kommentarer her, veldig hyggelig du er innom å følger med:Heartred Hvordan går det med deg og lille? Du husker helt riktig, gyn mente det var en liten gutt I uke 12+5:joyful: Føles betryggende å bli tatt på alvor og at de følger meg tett opp denne gang:)
 
Det var bare SÅ hyggelig å være på ultralyd, gynekologen min er så innmari hyggelig og som han skravler, herlig:joyful: Er idag 15+2 og Lille i magen var som sist gang veldig bedagelig anlagt, og ville ikke legge seg til ordentlig så vi fikk sett kjønnet:hilarious: Holdt på i 35 min med poking og til slutt gikk det:rolleyes: Det er en liten guttebass i magen:love7:Heartblue Så da er det bare å begynne å shoppe litt grønt å blått:happy: Skal finne fram gender reveal ballongen og avsløre kjønnet for barna ila de neste dagen:smiley-bounce015

Er så utrolig betryggende å fantastisk å se lille på den skjermen:Heartred Og gynekologen min er så snill at han satte opp timen som kontrolltime, og da var prisen 1000 kr og ikke 1750 kr:rolleyes:

Screenshot_20210427-134134_Gallery.jpg

Screenshot_20210427-134018_Gallery.jpg
 
Det var bare SÅ hyggelig å være på ultralyd, gynekologen min er så innmari hyggelig og som han skravler, herlig:joyful: Lille i magen var som sist gang veldig bedagelig anlagt og ville ikke legge seg til ordentlig så vi fikk sett kjønnet:hilarious: Holdt på i 35 min med poking og til slutt gikk det:rolleyes: Det er en liten guttebass i magen:love7:Heartblue Så da er det bare å begynne å shoppe litt grønt å blått:happy: Skal finne fram gender reveal ballongen og avsløre kjønnet for barna ila de neste dagen:smiley-bounce015

Er så utrolig betryggende å fantastisk å se lille på den skjermen:Heartred Og gynekologen min er så snill at han satte opp timen som kontrolltime, og da var prisen 1000 kr og ikke 1750 kr:rolleyes:

Vis vedlegget 355209
Vis vedlegget 355210
Åå, gratulerer med lillebror:Heartred hvor langt er du i dag?
 
Det var bare SÅ hyggelig å være på ultralyd, gynekologen min er så innmari hyggelig og som han skravler, herlig:joyful: Er idag 15+2 og Lille i magen var som sist gang veldig bedagelig anlagt, og ville ikke legge seg til ordentlig så vi fikk sett kjønnet:hilarious: Holdt på i 35 min med poking og til slutt gikk det:rolleyes: Det er en liten guttebass i magen:love7:Heartblue Så da er det bare å begynne å shoppe litt grønt å blått:happy: Skal finne fram gender reveal ballongen og avsløre kjønnet for barna ila de neste dagen:smiley-bounce015

Er så utrolig betryggende å fantastisk å se lille på den skjermen:Heartred Og gynekologen min er så snill at han satte opp timen som kontrolltime, og da var prisen 1000 kr og ikke 1750 kr:rolleyes:

Vis vedlegget 355209
Vis vedlegget 355210
Fiiiiiine lillebror!:joyful: Gratulere igjen- gleder meg til å høre om gender reveal med kidsa!:p
 
Back
Topp