Drømmen om en til i familien♡

Alt gikk superfint:talk017 Jeg fortalte gyn om at fastlegen hadde skremt vettet av meg med all den snakk om misdannelser pga Zofran:oops: Gyn ristet på hodet å skrev ut 100 tabletter med Zofran til meg å viste at det var snakk om "kun" 3 ekstra stk ut av 10.000 gravide der det ble avdekket leppe-gane-kjevespalte. Så jeg skulle bare ta Zofran med god samvittighet å ikke uroe meg mer for det:Heartred Han er SÅ god:smiley-angelic003Gynekologen jeg går til er spesialist, og han gikk grundig over babyen(45 min). Sjekket lille fra topp til tå og ham mente at bebis var frisk som en fisk:smiley-bounce015:dance011:cool05:gen014 Lille hadde hjerteslag på 151 pr min:) Og det ser ut som vi får en liten guttebass:Heartblue:crybaby2 Han var 80% sikker, men bildene ser unektelig ut som gutt. Han måtte poke lenge til lille, for bebis var helt laidback og ville bare ligge å Chile å ikke vise seg fram:hilarious:
Bestiller meg en ny UL til om noen uker igjen, tenker jeg:smiley-ashamed005:knegg: Mannen var så glad for å se lille I magen, da ble det fort mer virkelig for han også:love7 Ble målt til 13+2, men ham målte mens lille strakk seg litt. Så jeg går ut ifra 12+5 inntil evt OUL viser noe annet:)

Vis vedlegget 353721
Vis vedlegget 353722
Gratulerer så mye med en frisk guttebebis (mest sansynlig) i magen! :Heartblue
 
Uff, det er litt tungt den siste tiden:oops: Men liker planen din for hælja:p
Hehe føler meg som en stranda spekkhogger for tiden :) prøver å overbevise mannen om å barbere leggene mine da jeg snart har mer hår der enn han, men fikk han kun til å klippe tåneglene for meg :)
Akkurat sendt dem begge to ut i butikken før jeg må faktisk ha lilla druer i dag ellers blir det krise :)
 
Hehe føler meg som en stranda spekkhogger for tiden :) prøver å overbevise mannen om å barbere leggene mine da jeg snart har mer hår der enn han, men fikk han kun til å klippe tåneglene for meg :)
Akkurat sendt dem begge to ut i butikken før jeg må faktisk ha lilla druer i dag ellers blir det krise :)

Ja det er klart du må:joyful: Krise om cravings ikke blir imøtekommet:p Uff ja, de hårene gjør så sinnsykt fort og blir for en manke på leggene man får når man er gravid:wideyed: Shiiisjo_O Måtte shave mine denne uka jeg og, for var seriøst skikkelig mannelegge-hår:oops: Du fikk i det minste klipt tånegler, frøken:hilarious:
 
Ja det er klart du må:joyful: Krise om cravings ikke blir imøtekommet:p Uff ja, de hårene gjør så sinnsykt fort og blir for en manke på leggene man får når man er gravid:wideyed: Shiiisjo_O Måtte shave mine denne uka jeg og, for var seriøst skikkelig mannelegge-hår:oops: Du fikk i det minste klipt tånegler, frøken:hilarious:
Ja håret vokser 100 ganger mer og raskere :) Håper jeg får de barbert en gang før fødsel :) Ja glad han tok neglene, begynte å se ille ut dem og :) Herregud tør ikke tenke på dotten der nede og hvordan den ser ut, håper de på føden finner frem der nede :)
 
Ja håret vokser 100 ganger mer og raskere :) Håper jeg får de barbert en gang før fødsel :) Ja glad han tok neglene, begynte å se ille ut dem og :) Herregud tør ikke tenke på dotten der nede og hvordan den ser ut, håper de på føden finner frem der nede :)

Haha, den dotten har nok grodd litt den og:hilarious: De på føden er nok godt vant til det, du:happy: Mhm, helt utrolig hvor fort og mer hårene vokser:wideyed:
 
Da er jeg kommet til uke 14+0 og 2.trimester:smiley-bounce016:cool05:dance011:excited001:gen014:happy093:dance008:blob9:Heartred Helt utrolig at jeg er kommet så langt allerede, men har gått både sakte og fort på én og samme gang:p Vært veldig tungt med hyperemesis, men håper formen er på bedringens vei:rolleyes: Har idag greid å være ute sammen med barn og mannen i et fantastisk strålende solskinnsvær:flower Har vært småkvalm, men ikke i nærheten så kvalm som ellers, så øyner et lite håp for at formen er på tur til å bli bedre:hello2 Alle 4 barna storkoste seg sammen på trampolinen:love7
Screenshot_20210418-155041_Gallery.jpg
 
Endelig andre trimester, hurra!

Utrolig kjekt at sola skinner der og! :)
 
Back
Topp