Gratulerer så mye med en frisk guttebebis (mest sansynlig) i magen!Alt gikk superfint Jeg fortalte gyn om at fastlegen hadde skremt vettet av meg med all den snakk om misdannelser pga Zofran Gyn ristet på hodet å skrev ut 100 tabletter med Zofran til meg å viste at det var snakk om "kun" 3 ekstra stk ut av 10.000 gravide der det ble avdekket leppe-gane-kjevespalte. Så jeg skulle bare ta Zofran med god samvittighet å ikke uroe meg mer for det Han er SÅ godGynekologen jeg går til er spesialist, og han gikk grundig over babyen(45 min). Sjekket lille fra topp til tå og ham mente at bebis var frisk som en fisk Lille hadde hjerteslag på 151 pr min Og det ser ut som vi får en liten guttebass Han var 80% sikker, men bildene ser unektelig ut som gutt. Han måtte poke lenge til lille, for bebis var helt laidback og ville bare ligge å Chile å ikke vise seg fram
Bestiller meg en ny UL til om noen uker igjen, tenker jeg Mannen var så glad for å se lille I magen, da ble det fort mer virkelig for han også Ble målt til 13+2, men ham målte mens lille strakk seg litt. Så jeg går ut ifra 12+5 inntil evt OUL viser noe annet
Vis vedlegget 353721
Vis vedlegget 353722