Drømmen om en til i familien♡

Sender deg en klem og krysser fingrene for at kvalmen snart slipper taket ❤️❤️ Her husker jeg at den var på det verste rundt uke 10, for så gradvis trekke seg tilbake og helt borte i uke 13 :)
Har du vært like dårlig i alle svangerskapene? :)

Har hatt HG i alle 4 graviditetene forut, men med mini på 2 år var jeg kun kvalm og hadde ikke oppkast. Vært verst med jentene. Da har jeg kastet opp til uke 20.. med gutt nr 1 kastet jeg opp til uke 13. Så håper det gir seg om toppen 3 uker:smiley-angelic001 Tusen takk for klemmen, kjære du:Heartred

Har hatt HG i alle 4 graviditetene forut, men med mini på 2 år var jeg kun kvalm og hadde ikke oppkast. Vært verst med jentene. Da har jeg kastet opp til uke 20.. med gutt nr 1 kastet jeg opp til uke 13. Så håper det gir seg om toppen 3 uker:smiley-angelic001 Tusen takk for klemmen, kjære du:Heartred
Hehe, her var det også verst med jenta, så kanskje det ikke bare er en myte?!? At man blir verre med jenter enn med gitter?!? :)

Hehe, her var det også verst med jenta, så kanskje det ikke bare er en myte?!? At man blir verre med jenter enn med gitter?!? :)

Det sies man har høyere hCG med jenter, og at det skal være grunnen til kvalmen?:) Men jeg vet ikke? Har hatt hyperemesis med alle sammen, men vært i helt klart bedre form med guttene og mistet kvalmen mye tidligere:joyful:

Det sies man har høyere hCG med jenter, og at det skal være grunnen til kvalmen?:) Men jeg vet ikke? Har hatt hyperemesis med alle sammen, men vært i helt klart bedre form med guttene og mistet kvalmen mye tidligere:joyful:
Vet ikke jeg heller, men jeg hadde det ganske likt som deg med unntak av at det slapp taket tidligere hos meg. Var ikke såååå ille med guttene... Da gikk det i det minste over utpå dagen en gang og var borte noen timer...

Vet ikke jeg heller, men jeg hadde det ganske likt som deg med unntak av at det slapp taket tidligere hos meg. Var ikke såååå ille med guttene... Da gikk det i det minste over utpå dagen en gang og var borte noen timer...

Vet at en del har vært verre med jentene enn guttene:)

Da ligger det nok noe i det :) jente på gang hos deg igjen da? ;)

Det vet jeg ikke, men, vært dårlig med guttene også:p men hadde vært moro med ei lita frøken igjen:Heartpink

Hadde du tatt nipt..? (Og får vite kjønnet tidlig, tenkte jeg på :p)
Gleder meg nemlig litt til å høre hva som gjemmer seg inni magehulen din ♥️♥️

Valgte å ikke ta nipt-test av ulike årsaker. Skal på ultralyd i uke 12+5 og i uke 13+ no hos lundring på jessheim. Han er en av landets beste. Fikk vite kjønnet sist I uke 13+4 (var veldig tydelig det var gutt). Så regner med jeg får vite kjønnet om em 3 ukers tid:joyful: Spent på hva som gjemmer seg inni der selv, jeg:p

Valgte å ikke ta nipt-test av ulike årsaker. Skal på ultralyd i uke 12+5 og i uke 13+ no hos lundring på jessheim. Han er en av landets beste. Fikk vite kjønnet sist I uke 13+4 (var veldig tydelig det var gutt). Så regner med jeg får vite kjønnet om em 3 ukers tid:joyful: Spent på hva som gjemmer seg inni der selv, jeg:p

Blir spennende uansett! :)

Der har vi vært også, de er flinke de :)

Blir utrolig spennende å få vite kjønn! :woot:

Idag er jeg 11+0 og kun en uke igjen til de magiske 12+0:smiley-bounce016 Formen er like dritt som den har vært de siste 6 ukene. Kaster opp og er sengeliggende:dead: Ser veldig fram til formen snur igjen og jeg kan være mamma igjen:crybaby2:Heartred

Denne påsken er vi bare hjemme og får ikke noe besøk heller. Mannen og barna har idag pyntet til påske:smiley-bounce012
Ønsker dere alle en riktig fin påske:bunny

Back
Topp