Drømmen om en til i familien♡

Huff så kjipt å høre at du har fått hg igjen. ❤️ Det er så intenst!

Jeg hadde det også. Det er faktisk grunnen til at jeg nesten ikke har turt å bli gravid igjen. Det var noen jævlige mnd hvor jeg seriøst trodde jeg skulle dø. Alt jeg orket i laaang tid var et mørkt, kaldt og stille soverom. Jeg drakk en teskje vann om dagen i flere uker. Raste ned 15 kg på kort tid. Mannen måtte ta meg med til legevakta fordi jeg var så medtatt. Fy faen nå orker jeg nesten ikke tanken på det igjen. Ugh. Du har så inderlig min medfølelse ❤️❤️
 
Hyperemesis er helt jævlig:puke den kvalmen er så INTENS og grusom:dead: Vært verst med jentene..da har jeg kastet opp fra uke 5-22. Med guttene fra uke 5-14. Ja, jeg er helt enig. Skulle så ønske jeg kunne fått en graviditet uten den kvalmen og oppkast:shy: Takk for klemmen:Heartred
Får håpe den magisk blir bedre tidligere denne gangen hos deg :) :) Og om ikke glemmer man den fort når den er passert :) :)
 
Huff så kjipt å høre at du har fått hg igjen. ❤️ Det er så intenst!

Jeg hadde det også. Det er faktisk grunnen til at jeg nesten ikke har turt å bli gravid igjen. Det var noen jævlige mnd hvor jeg seriøst trodde jeg skulle dø. Alt jeg orket i laaang tid var et mørkt, kaldt og stille soverom. Jeg drakk en teskje vann om dagen i flere uker. Raste ned 15 kg på kort tid. Mannen måtte ta meg med til legevakta fordi jeg var så medtatt. Fy faen nå orker jeg nesten ikke tanken på det igjen. Ugh. Du har så inderlig min medfølelse ❤️❤️

Ja, føles ut som man skal dø når det står på:( Uff, Skjønner godt du gruer deg til nestemann, men heldigvis så varer det jo ikke evig, føles bare sånn ut når man står i det:dead:
 
Får håpe den magisk blir bedre tidligere denne gangen hos deg :) :) Og om ikke glemmer man den fort når den er passert :) :)

Ja, er lov å håpe:hilarious:heldigvis, så barer det ikke evig. Og merker det hjelper med Zofran:angel5
 
Ja vet ikke hvordan jeg skulle overlevd uten Zofran o_Oo_O
Men heldigvis nå på 29+3 tar jeg absolutt ingenting og formen er god :) :) Så det er håp om noen uker for bedring for deg også :) :)

Regner med jeg er oppe å går igjen om 2-3 mnd:p sånn føler jeg det også, vet ikke hva jeg skulle gjort uten Zofran. Det har tatt den verste toppen av kvalmen og nå kaster jeg ikke opp heller:angel5
 
Håper også du blir i finere form snart :) de 2 månedene blir nok å føles raske i ettertid :)

Skal nok gå bra:angel5 Hjelper ganske mye med Zofran, det gjør det levelig, eller hva jeg skal si!?:p
 
Sender deg en stor styrkeklem :Heartpink
Ta igjen tapt tid med de små kan du gjøre når du kommer deg - det er helt magisk å få bruke tid med de her nå når eg endelig er ‘tilbake’ :happy:

Hold ut :happy::happy:
 
Da har jeg vært på TUL:joyful: Lille ligger der den skal og fikk høre hjerteslagene:love7 Ligger på 153 slag i minuttet:love017 Er 7+4, som ventet:happy119 Skal tilbake for ny TUL i uke 9+2, også tar de også blodprøvene til nipt-testen for meg:) Så 12 dager igjen til neste TUL:rolleyes:

Jeg har spottet bittelitt noen dager, men ikke vært bekymret egentlig, men han så en liten blodansamling under livmor, og det var nok derfor. Lille lå trygt og fin i livmoren, så han sa jeg ikke måtte bekymre meg om jeg blødde litt. Glad jeg snart har TUL igjen:joyful: Det er veldig betryggende:angel5

20210304_121637.jpg
 
Da har jeg vært på TUL:joyful: Lille ligger der den skal og fikk høre hjerteslagene:love7 Ligger på 153 slag i minuttet:love017 Er 7+4, som ventet:happy119 Skal tilbake for ny TUL i uke 9+2, også tar de også blodprøvene til nipt-testen for meg:) Så 12 dager igjen til neste TUL:rolleyes:

Jeg har spottet bittelitt noen dager, men ikke vært bekymret egentlig, men han så en liten blodansamling under livmor, og det var nok derfor. Lille lå trygt og fin i livmoren, så han sa jeg ikke måtte bekymre meg om jeg blødde litt. Glad jeg snart har TUL igjen:joyful: Det er veldig betryggende:angel5

Vis vedlegget 350599
Ååå, lillleeeee:Heartred:Heartred Godt med god oppfølging:love7
 
Da har jeg vært på TUL:joyful: Lille ligger der den skal og fikk høre hjerteslagene:love7 Ligger på 153 slag i minuttet:love017 Er 7+4, som ventet:happy119 Skal tilbake for ny TUL i uke 9+2, også tar de også blodprøvene til nipt-testen for meg:) Så 12 dager igjen til neste TUL:rolleyes:

Jeg har spottet bittelitt noen dager, men ikke vært bekymret egentlig, men han så en liten blodansamling under livmor, og det var nok derfor. Lille lå trygt og fin i livmoren, så han sa jeg ikke måtte bekymre meg om jeg blødde litt. Glad jeg snart har TUL igjen:joyful: Det er veldig betryggende:angel5

Vis vedlegget 350599
Wohooo! Såååååå koselig å se bildet:joyful: Fantastiske nyheter kjære deg:Heartred
 
Da har jeg vært på TUL:joyful: Lille ligger der den skal og fikk høre hjerteslagene:love7 Ligger på 153 slag i minuttet:love017 Er 7+4, som ventet:happy119 Skal tilbake for ny TUL i uke 9+2, også tar de også blodprøvene til nipt-testen for meg:) Så 12 dager igjen til neste TUL:rolleyes:

Jeg har spottet bittelitt noen dager, men ikke vært bekymret egentlig, men han så en liten blodansamling under livmor, og det var nok derfor. Lille lå trygt og fin i livmoren, så han sa jeg ikke måtte bekymre meg om jeg blødde litt. Glad jeg snart har TUL igjen:joyful: Det er veldig betryggende:angel5

Vis vedlegget 350599
Hurra for kjempefin TUL :Heartred
 
Så fint å høre at alt stod bra til♥️
 
Back
Topp