Drømmen om en til i familien♡

Ser ut som en fantastisk og velfortjent feiring:Heartred Herlig gjeng du har:Heartred

Nårh, takk for det, søta:Heartred Er så absolutt veldig heldig:rolleyes: Håper du har hatt en super dag sammen med dine småtroll og mannen:Heartred

Jo, forresten:hilarious: Glemte jo å legge med hva jeg ga mannen idag, er jo valentinsdagen, så han fikk sin favorittsjokolade med en personlig hilsen:joyful: Og et hjemmelaget kort fra meg:happy:

20210214_184526.jpg

20210214_185115.jpg

20210214_185103.jpg

Jeg er 5+1 idag og overhodet ikke kvalm:eek: Har jo hatt hyperemesis med alle de andre, så dette er litt uvant og blir jo SÅ bekymret og overtenker altfor mye:schocked028 Så røyk på tester igjen idag:oops: De er sterkere og får fortsatt 3+, så da velger jeg å roe ned å tro at alt står bra til med spiren I magen:rolleyes:

Mine symptomer er nå tissetrengt, tørst om natten og ømme bryster:)

Har bestilt meg time til TUL torsdag den 4.mars, så 17 dager igjen til jeg forhåpentligvis får se en liten spire i magen med hjerteslag:love7 Skal da være 7+4:rolleyes:
20210215_090713.jpg

Jeg er 5+1 idag og overhodet ikke kvalm:eek: Har jo hatt hyperemesis med alle de andre, så dette er litt uvant og blir jo SÅ bekymret og overtenker altfor mye:schocked028 Så røyk på tester igjen idag:oops: De er sterkere og får fortsatt 3+, så da velger jeg å roe ned å tro at alt står bra til med spiren I magen:rolleyes:

Mine symptomer er nå tissetrengt, tørst om natten og ømme bryster:)

Har bestilt meg time til TUL torsdag den 4.mars, så 17 dager igjen til jeg forhåpentligvis får se en liten spire i magen med hjerteslag:love7 Skal da være 7+4:rolleyes:
Vis vedlegget 348663
Dette skal gå fint det, søte! Kanskje du til og med slipper unna hg denne gangen?:wideyed::woot: det hadde jo vært noe!

Dette skal gå fint det, søte! Kanskje du til og med slipper unna hg denne gangen?:wideyed::woot: det hadde jo vært noe!

Takk, kjære du:smiley-angelic003:Heartred

Denne gangen må det gå bra:angel5 Jeg håper at det blir slik denne gangen, en graviditet uten kvalme og oppkast hadde vært helt fantastisk:smiley-bounce016

Idag er jeg uvel og uggen:hungover: Vi har 3 av barna hjemme nå med magesjau å kvalme, så mulig det er det jeg har blitt smittet med:oops: Eller så er det gravidkvalmen som er på plass:depressed: Merker jeg er gravid, for brystene er så tunge og ømme, det gjør så vondt å ligge på sidene:hilarious:

Fysj, omgangssyken er skikkelig kjipe greier! Håper du og dere blir raskt bedre og at ikke flere blir smittet. Håper det er en bedre dag i dag enn i går :greet025

Virker som alle er på bedringens vei nå heldigvis:happy:

Er nå 5+5:joyful: Jeg er fortsatt kvalm, men går opp og ned gjennom hele dagen. Sånn som kvalmen er nå, den er til å leve med:angel5 Håper den forholder seg slik, for da er det i grunn greit:p Jeg får vært aktiv med barna, gjort husarbeid og generelt nesten levd som før, men orker ikke holde på så mye med mat pga luktero_O Kjenner kvalmen i halsen, men jeg ligger ikke å kaster opp. Så skal ikke klage:)

Symptomene nå er kvalme, sykt vonde ømme bryster og sliten.

TUL er om 13 dager:smiley-bounce012

20210219_095457.jpg

6+0 idag og er blitt SÅ dårlig:( Er forferdelig kvalm og brekker meg hele tiden, orker ingenting å ligger rett ut på sofaen.

Jeg er nå 6+4 og hyperemesis slo inn da jeg var 5+1:depressed:Tungt å tenke på at det er hvertfall 2 mnd til det blir bedre:bag:

Det er helt forferdelig å være SÅ dårlig at man blir helt slått ut, og man er sengeliggende med kvalme og oppkast. Og lille 2-åringen skjønner ingen verdens ting, gråter og savner mammaen sin:sad010 Om ikke lille sitter nå, så blir det ikke flere barn. Dette utsetter jeg ikke barna mine eller meg selv for igjen:(
Utrolig tøft, uansett hvor ønsket den lille er:( Det er nå 2 dager siden jeg begynte med Zofran, det hjelper litt å tar den verste toppen av kvalmen. Fortsatt veldig kvalm, men kaster ikke opp. Fikk faktisk i meg en del av middagen idag, ikke verst bare det:angel5

Jeg er nå 6+4 og hyperemesis slo inn da jeg var 5+1:depressed:Tungt å tenke på at det er hvertfall 2 mnd til det blir bedre:bag:

Det er helt forferdelig å være SÅ dårlig at man blir helt slått ut, og man er sengeliggende med kvalme og oppkast. Og lille 2-åringen skjønner ingen verdens ting, gråter og savner mammaen sin:sad010 Om ikke lille sitter nå, så blir det ikke flere barn. Dette utsetter jeg ikke barna mine eller meg selv for igjen:(
Utrolig tøft, uansett hvor ønsket den lille er:( Det er nå 2 dager siden jeg begynte med Zofran, det hjelper litt å tar den verste toppen av kvalmen. Fortsatt veldig kvalm, men kaster ikke opp. Fikk faktisk i meg en del av middagen idag, ikke verst bare det:angel5
ÅÅÅå den hypermesisen er grusom :( :( :( :(
Men har troen på at du blir bedre snart, jeg ble tidligere bedre i dette svangerskapet enn i noen av de 2 andre da :) (vet ikke om det er noe i det at man blir mindre kvalm med gutt) Hva er din erfaring der?
Sender over en klem, skjønner hvor kjipt det er (selv om barnet er så ønsket som det kan bli seff) :)
Jeg tar alle andre gravideplager før den kvalmen (utenom skikkelig farlige gravideplager seff)

ÅÅÅå den hypermesisen er grusom :( :( :( :(
Men har troen på at du blir bedre snart, jeg ble tidligere bedre i dette svangerskapet enn i noen av de 2 andre da :) (vet ikke om det er noe i det at man blir mindre kvalm med gutt) Hva er din erfaring der?
Sender over en klem, skjønner hvor kjipt det er (selv om barnet er så ønsket som det kan bli seff) :)
Jeg tar alle andre gravideplager før den kvalmen (utenom skikkelig farlige gravideplager seff)

Hyperemesis er helt jævlig:puke den kvalmen er så INTENS og grusom:dead: Vært verst med jentene..da har jeg kastet opp fra uke 5-22. Med guttene fra uke 5-14. Ja, jeg er helt enig. Skulle så ønske jeg kunne fått en graviditet uten den kvalmen og oppkast:shy: Takk for klemmen:Heartred

Føler sååå for deg stakkars! :Heartred Håper virkelig pillene gjør jobben sin fremover og at du føler deg bedre! :Heartred

Back
Topp