Drømmen om en til i familien♡

Dagens tester:rolleyes:
Synes det er betryggende å teste, enn så lenge. For forrige gang, så begynte jo testene å minke. Så kommer til å teste ca ei uke til:joyful: Er så godt å se at testene stiger:angel5
20210208_092944.jpg

Graf:

Screenshot_20210208-103751_FF App.jpg

Screenshot_20210208-103759_FF App.jpg

Hallooo!! Dette har gått meg hus forbi i helga!!! GRATULERER:wav Såååå mye med spira! Hurraaaaa!!:love7 Så gøy:Heartred Og så typisk, når man liksom har planlagt utredning og alt:p

Hallooo!! Dette har gått meg hus forbi i helga!!! GRATULERER:wav Såååå mye med spira! Hurraaaaa!!:love7 Så gøy:Heartred Og så typisk, når man liksom har planlagt utredning og alt:p

Jeg skjønte ingenting når jeg samme kveld som jeg hadde snakket med gynekologen om veien videre, fikk positive tester:excited001 Så det skjer, når man minst venter det:happy119 det er sikkert og visst:joyful: Takk for det:Heartpink

Gratulerer så mye med oktoberbaby :smiley-bounce016 Utrolig hyggelig å høre :Heartred:Heartred Vi får håpe alle dere som blir gravide nå, sprer om dere med gravidstøv på oss andre, så blir det en eneste stor babybonanza her inne i dagbøkene :hello2

Gratulerer så mye med oktoberbaby :smiley-bounce016 Utrolig hyggelig å høre :Heartred:Heartred Vi får håpe alle dere som blir gravide nå, sprer om dere med gravidstøv på oss andre, så blir det en eneste stor babybonanza her inne i dagbøkene :hello2

Vi alle sprer omkring oss med gravidstøv til dere alle med en svær løvblåser:talk017:signs003:love017:happy093:gen014:Heartbigred Nå skal det bli masse bebiser her inne:Heartred Og tusen takk:Heartred Er helt fra meg av lykke:love7

Dagens tester og graf:joyful:
20210209_081522.jpg

Screenshot_20210209-092310_FF App.jpg

Screenshot_20210209-092324_FF App.jpg

Symptomer så langt er:

Meget ømme bryster(gjør vondt å ligge på siden)
Våkner hver 3.time på natta(vanlig for meg når jeg er preggy))
Uggen av å på, så prøver å spise jevnlig
Høy puls, får puls i halsen på en måte
Tissetrengt
Luktesans som en sporhund

Luktesans, ja.. det er så som så, det..!

"... Dette kjøleskapet.. har virkelig EGG i seg" (kjøleskapet på jobb med egg i lake. Blæh."
"Prøver du tenne på huset?" (Stinker tennvæske)
"Æsj, noen varmer seg mat...." (.. smeltet ost lukter alt for mye)

Matlukt, sjampo, såpe, og KJØLESKAPSLUKT er yiaaauck:sour: Æsj, ja, mannen lager seg ostesmørbrød i ovnen hver kveld.... det stiiiiiinker:puke

Uff, ja.. mat :p
Vanskelig å spise av og til, for lukten gjør at jeg blir litt fortere mett :p

Sitter å har maten i halsen, men prøver å svelge:p Yup, de hersens matluktene:yuck: Rett å slett kvalmende :wtf: Det bnir bedre.... om ca 4 mnd for min del:hilarious:

Åååh, du er SÅ heldig som slipper kvalmen og oppkast:p

Vel, forrige svangerskap var jeg svimmel i ca 30 uker, da :P
I dag har jeg følt meg ganske uvel - lurer på om svimmelheten begynner å troppe på, eller om jeg "bare" er stressa etter blødninger og drit. Ganske kjipt det og, for da blir man ganske feit og i dårlig form, gitt. Ikke at jeg tror det er MER gøy med kvalme; ville ikke ha byttet..! Men gudhjelpe, svangerskap er ikke bare bare :)

Vel, forrige svangerskap var jeg svimmel i ca 30 uker, da :p
I dag har jeg følt meg ganske uvel - lurer på om svimmelheten begynner å troppe på, eller om jeg "bare" er stressa etter blødninger og drit. Ganske kjipt det og, for da blir man ganske feit og i dårlig form, gitt. Ikke at jeg tror det er MER gøy med kvalme; ville ikke ha byttet..! Men gudhjelpe, svangerskap er ikke bare bare :)

Æsj, det er mega dritt det også. Var sånn i flere mnd med mini da jeg var gravid noen mnd. Aldri opplevd før eller siden. Varte i flere mnd og følte med drita full, der jeg lå i senga å alt gikk rundt i rommet:schocked028 svimte av flere ganger og.. så nei, nå får jeg oppriktig talt vondt av deg:oops: Det er helt jævlig å ha det sånn. Håper det kun er fordi du føler deg sliten, vennen:smiley-angelic001 Svangerskap er en tøff jobb, men med mye glede også- gror et menneske:wideyed: Helt sprøtt:rolleyes:

Æsj, det er mega dritt det også. Var sånn i flere mnd med mini da jeg var gravid noen mnd. Aldri opplevd før eller siden. Varte i flere mnd og følte med drita full, der jeg lå i senga å alt gikk rundt i rommet:schocked028 svimte av flere ganger og.. så nei, nå får jeg oppriktig talt vondt av deg:oops: Det er helt jævlig å ha det sånn. Håper det kun er fordi du føler deg sliten, vennen:smiley-angelic001 Svangerskap er en tøff jobb, men med mye glede også- gror et menneske:wideyed: Helt sprøtt:rolleyes:

Jeg trodde jeg skulle svime av, men gjorde HELDIGVIS ikke det. Ble sykemeldt da jeg oppdaget jeg var uegnet til å kjøre bil. Måtte stoppe halvveis hjem, og ta pause. Var så svimmel at jeg trodde det skulle gå helt i svart for meg. Men er ikke gøy! Men, tar alle plager mot frisk baby.

Jeg trodde jeg skulle svime av, men gjorde HELDIGVIS ikke det. Ble sykemeldt da jeg oppdaget jeg var uegnet til å kjøre bil. Måtte stoppe halvveis hjem, og ta pause. Var så svimmel at jeg trodde det skulle gå helt i svart for meg. Men er ikke gøy! Men, tar alle plager mot frisk baby.

Selvsagt er det verdt det for en frisk bebis, men det er ganske så tøft når det står på som verst:oops: Lykke til idag, frøken:Heartred krysser alt jeg har for at alt er bra med lille:Heartred

Jeg er nå 4+3 eller 17 dpo:joyful: Det var på denne dagen i forrige graviditet jeg begynte å blø, men testene ble svakere allerede før 4+0. Denne gang derimot ser jeg at testene stiger fint, og jeg føler meg overraskende rolig:rolleyes: og har nå fått min første craving:hilarious: Må ha ben&jerry is strawberry cheesecake:hilarious: Så gleder meg skikkelig til å nyte den ikveld:joyful:

Jeg fikk flere tester i posten i før idag, så imorgen så ryker flere tester:D

Dagens tester:joyful:
20210210_083836.jpg

Graf:p

Screenshot_20210210-124950_FF App.jpg

Screenshot_20210210-124944_FF App.jpg

Back
Topp