Drømmen om en til i familien♡

Skal HELDIGVIS ikke opp før kvart over sju ish, så kan sove LITT. Også fri fra jobb, så når jeg kommer hjem kan jeg bare slappe av. :)
Sov nok ca like mye i natt. Sovna litt over ett, måtte opp 5.30. ><

Ja, dette har jeg tenkt litt på:smiley-angelic006 Du trenger jo å roe ned litt nå, kanskje høre hva legen mener angående sykemelding, eller har du ikke lyst?(ikke meningen å blande meg, men blir så bekymret for deg:oops:). Ja, ikke sovet mye i natt du heller selvfølgelig med blødning igår, skjønner jo det. Er så nervepirrende hele greia:schocked028 Krysser fingrene for gode nyheter imorgen:smiley-angelic001 Da jeg var på TUL i uke 5+3, så var det en plommesekk og gestasjonssekk i livmor:rolleyes:

Ja, dette har jeg tenkt litt på:smiley-angelic006 Du trenger jo å roe ned litt nå, kanskje høre hva legen mener angående sykemelding, eller har du ikke lyst?(ikke meningen å blande meg, men blir så bekymret for deg:oops:). Ja, ikke sovet mye i natt du heller selvfølgelig med blødning igår, skjønner jo det. Er så nervepirrende hele greia:schocked028 Krysser fingrene for gode nyheter imorgen:smiley-angelic001 Da jeg var på TUL i uke 5+3, så var det en plommesekk og gestasjonssekk i livmor:rolleyes:

Hørte ikke noe om det, men får høre med gyn i morgen. Krysser fingrene for at jeg ikke får hun samme som jeg hadde i 2016.. hun ble jeg bare sur på.... Overlegen og TYDELIG nyutdannet. Type, "jeg har nettopp lest om dette, så jeg vet selvsagt best - selv om det gjelder DIN kropp". >< Blæh.

Men i alle fall, håper jeg bare får positive svar. Jeg vil høre at alt ser bra ut, og babyen har det godt..!

Hørte ikke noe om det, men får høre med gyn i morgen. Krysser fingrene for at jeg ikke får hun samme som jeg hadde i 2016.. hun ble jeg bare sur på.... Overlegen og TYDELIG nyutdannet. Type, "jeg har nettopp lest om dette, så jeg vet selvsagt best - selv om det gjelder DIN kropp". >< Blæh.

Men i alle fall, håper jeg bare får positive svar. Jeg vil høre at alt ser bra ut, og babyen har det godt..!

Hold meg oppdatert da, kjære du. Og er det noe du vil ta på PM, så send meg en:Heartred

Skjønner så godt at du vil ha gode nyheter, noe jeg også tror du får:Heartred Og det siste man vil i en sånn situasjon, er å komme inn til en skikkelig dritt av en hoven lege. Man vil ha omsorg og bli ivaretatt, noe jeg virkelig håper du blir imorgen:Heartpink Dette SKAL gå bra, søta:Heartbigred

Last edited:
Huff, den gravidkvalmen er SÅ intens:puke Den er helt invalidiserende. Orker ingenting. Har slitt med hyperemesis med alle mann:oops: Føler virkelig med deg, og håper kvalmen gir seg snart:angel5 Jaa, kommer ril å teste hver dag framover:rolleyes:

Ja, det er nokså grusomt - men prøver å holde ut på best mulig måte :oops:
Håper virkelig at det gir seg ila de neste vekene :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Takk for omtanken :smiley-angelic003

JA, det er kjekt å se økende tester - DEILIG :happy::happy:

Ja, det er nokså grusomt - men prøver å holde ut på best mulig måte :oops:
Håper virkelig at det gir seg ila de neste vekene :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Takk for omtanken :smiley-angelic003

JA, det er kjekt å se økende tester - DEILIG :happy::happy:

Uff, ja, den er ganske heavy, den kvalmen der:puke Håper det blir bedring ila de neste ukene:happy: Er helt nydelig med stigning på testene:joyful:

Her er dagens tester 12 dpo/3+5:love017

20210205_082404.jpg

20210205_082101.jpg

Last edited:
Nye tester tatt på dagsurin:joyful: Er så testetøs, men etter det gikk galt sist, så finner jeg trygghet i å teste også:rolleyes: Sist så jeg jo at testene etterhvert begynte å minke i styrke, så heldigvis var jeg forberedt på at jeg kom til å mista..

20210205_120011.jpg

20210205_115752.jpg

Så fine tester ♥️ Hvordan er symptomene nå?

Så fine tester ♥️ Hvordan er symptomene nå?

Jaa, helt nydelig å se de to strekene bli sterkere:love7

Jeg er småuggen, og svært lite mat frister:oops: Og brakk meg i dusjen av sjampolukta som jeg vanligvis elskero_O Ellers er det ømme pupper, oppblåst, mye luft i magen og tett i nesen:hilarious:

Jaa, helt nydelig å se de to strekene bli sterkere:love7

Jeg er småuggen, og svært lite mat frister:oops: Og brakk meg i dusjen av sjampolukta som jeg vanligvis elskero_O Ellers er det ømme pupper, oppblåst, mye luft i magen og tett i nesen:hilarious:
Kanke si jeg synes de første 12 ukene er så sjarmerende, altså :p Haha, men likevel såååå koselig å være litt uggen fordi det er ei lita reke inni der :D Vettu, tett i nesa!! Det hadde jeg nesten glemt! Det var jeg da jeg gikk med lillemor. Trøtt, vondt i hue og tett i nesa..
Pleier du å bli veldig kvalm eller? Her funka lakris.. Var veldig uggen med veslegutten, men aldri kasta opp.

Kanke si jeg synes de første 12 ukene er så sjarmerende, altså :p Haha, men likevel såååå koselig å være litt uggen fordi det er ei lita reke inni der :D Vettu, tett i nesa!! Det hadde jeg nesten glemt! Det var jeg da jeg gikk med lillemor. Trøtt, vondt i hue og tett i nesa..
Pleier du å bli veldig kvalm eller? Her funka lakris.. Var veldig uggen med veslegutten, men aldri kasta opp.

Nei, de første 5 mnd er mindre sjarmerende, har hyperemesis hver gang jeg er gravid:pukemen vet det går over, og er SÅ verdt det:love7 Er bare superhappy for at jeg endelig er gravid igjen:love017:gen014

Ja, er veldig tett i nesen, vært det i flere av graviditetene:hilarious:

Back
Topp