Drømmen om en til i familien♡

Gratulerer :love7 Hadde på følelsen av at det måtte vere noe. :Heartred Håper den sitter helt til oktober:)

Tusen takk:Heartred Begynte å skjelve i knærne igår kveld, da jeg så strekene på testene jeg tok. Tenkte i alle dager:woot: Men fikk jo slike streker forrige mnd også, så var litt redd rett var det samme igjen, men jaggu ble testene positive idag og:joyful: Håper dette går veien helt til mål:happy:

Wow - så FANTASTISK :talk017:talk017

ENDELIG!
For en super test å komme inn til :Heartpink

GRATULERER så masse :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Tusen takk:Heartpink Jaaaa, endelig satt spiren igjen:joyful: Nå håper jeg veldig på at spiren sitter hele veien til målstreken:smiley-angelic001 Hvordan går det med deg?

Da sto jeg til slutt opp å testa:excited001:wideyed::nailbiting: 11 dpo idag. Aldri testet positivt senere enn 9 dpo. Fikk første positive test seint igår kveld:woot:
Jeg er så overrasket, trodde jo bare at pulsen var høy fordi jeg var frustrert over negative tester, småkvalm er jeg alltid før TR, men når jeg fiser på lik linje med en elefant, DA må det være noe:p

Vis vedlegget 347775
Vis vedlegget 347776
Vis vedlegget 347777
Vis vedlegget 347778
Vis vedlegget 347779
Åh, gratulerer så mye! :Heartred Må si jeg humret litt over at du sa at du ikke turte å teste, men deretter tok 6 forskjellige tester :hilarious:

JA, det må den gjøre nå :Heartpink
Her går det greit.. fremdeles kvalm. Men - 12+0 i dag :Heartpink Håper kvalmen roer seg etter hvert nå :happy::happy:

Blir spennende og se testene fremover nå :happy::happy:

Huff, den gravidkvalmen er SÅ intens:puke Den er helt invalidiserende. Orker ingenting. Har slitt med hyperemesis med alle mann:oops: Føler virkelig med deg, og håper kvalmen gir seg snart:angel5 Jaa, kommer ril å teste hver dag framover:rolleyes:

Åh, gratulerer så mye! :Heartred Må si jeg humret litt over at du sa at du ikke turte å teste, men deretter tok 6 forskjellige tester :hilarious:

Tusen takk:Heartred Jeg er SÅ testetøs atte:p Tok mange tester for å se om de ble positive alle sammen, forrige mnd fikk jeg positive babyplanstrimler en dag, før de ble negative igjen, men stavtestene slo ikke ut. Derfor jeg måtte teste med alt jeg hadde nå denne gang:joyful: Var så redd for at det var det samme som skjedde igjen:sorry:

Symptomer så langt 3+4 eller 11 dpo:

*Høyere puls(kjenner hjertet i brystet)
*Småkvalm av og på(kan jeg være før TR)
*Promper som Pumba fra løvenes konge:hilarious:
*Ligamentstrekk
*Magen er fylt opp nederst på en måte
*Oppblåst (alltid det før TR)
*Leamus i magen ved livmor
*Sulten med stor S
*ømme bryster(kan jeg ha før mens)
*Fryyser uansett påkledning

Last edited:
Da sto jeg til slutt opp å testa:excited001:wideyed::nailbiting: 11 dpo idag. Aldri testet positivt senere enn 9 dpo. Fikk første positive test seint igår kveld:woot:
Jeg er så overrasket, trodde jo bare at pulsen var høy fordi jeg var frustrert over negative tester, småkvalm er jeg alltid før TR, men når jeg fiser på lik linje med en elefant, DA må det være noe:p

Vis vedlegget 347775
Vis vedlegget 347776
Vis vedlegget 347777
Vis vedlegget 347778
Vis vedlegget 347779
ÅÅÅå så spennende :) :) Mange av disse vises jo kjemepgodt, minner deg på at jeg ikk testa positivt med min datter før 2 dager etter IKM, mens andre ganger har testen vist svak positiv alt fra 8 DPO til 13 DPO :) :)

ÅÅÅå så spennende :) :) Mange av disse vises jo kjemepgodt, minner deg på at jeg ikk testa positivt med min datter før 2 dager etter IKM, mens andre ganger har testen vist svak positiv alt fra 8 DPO til 13 DPO :) :)

Wow, for en forskjell fra graviditet til graviditet for når du har testa positivt:wideyed::) Utrolig at det går ann:joyful: Hadde aldri trodd jeg var gravid denne gang:rolleyes:

Wow, for en forskjell fra graviditet til graviditet for når du har testa positivt:wideyed::) Utrolig at det går ann:joyful: Hadde aldri trodd jeg var gravid denne gang:rolleyes:
Ja har vært forskjell fra gang til gang :) :) Så man trenger ikke å følge et mønster selv om man har testet en bestemt dag alle andre gangene :P :P
Ååååååå håper den stiger nydelig til i morgen :) :) Sniker inn et forsiktig gratulerer :)

Ja har vært forskjell fra gang til gang :) :) Så man trenger ikke å følge et mønster selv om man har testet en bestemt dag alle andre gangene :p :p
Ååååååå håper den stiger nydelig til i morgen :) :) Sniker inn et forsiktig gratulerer :)

Takk:Heartred Håper den lille sitter denne gang:rolleyes: Ja, helt utrolig:joyful: Trodde ikke det var slik med meg, men SÅ feil kan man ta:hilarious: Har vært gravid mange ganger, men én gang skal jo være den første:happy:

Krysser fingrene for at spiren sitter og blir en nydelig oktoberbaby :) :) :) Ja kroppenevår kan være overraskende :p :p

Takk, kjære du:Heartred

Blir TUL om noen uker:wav Mhm, helt utrolig hvor stor forskjell det kan være fra gang til gang:rolleyes:

Last edited:
For en hel haug med nydelige tester!:smiley-bounce016

Gratulerer så mye ♥️

Grattis så mye igjen, kjære deg:joyful: Er virkelig sååååå glad på dine vegne! :hug007:talk017:hello2:bounce:Heartbigred

Dette går veien vettu! Weeeeeeeee!:joyful:

Back
Topp