Drømmen om en til i familien♡

Hei! Spennende å lese her!
Rensing av eggledere hørtes skikkelig skummel ut, om jeg får være ærlig.. :eek: Men er jo fantastisk at det får an!

Jeg følger med og heier!

Takk:Heartred
Jaaa, er litt nervøs:oops: Kan være litt vondt, hvis egglederne er tette. Så ble bedt om å ta to paracet og to ibux før undersøkelsen. Undersøkelsen er rett å slett at han sprøyter kontrastvæske inn i livmor og videre ut i egglederne, så ser man samtidig på UL. Da ser man om det er tett eller ikke:) Men ja, gleder meg til det er over:hilarious:

Så godt med en sjekk! Vi stiller ganske likt, hehe! Prata med gyn idag og jeg skal på sjekk og skylling i begynnelsen av mars. Har akkurat hatt mens, så rekker ikke nå:) håper det er det som skal til for oss begge:Heartred

Så godt med en sjekk! Vi stiller ganske likt, hehe! Prata med gyn idag og jeg skal på sjekk og skylling i begynnelsen av mars. Har akkurat hatt mens, så rekker ikke nå:) håper det er det som skal til for oss begge:Heartred

Ååh, håper det fungerer for dere:Heartred

Jeg er skikkelig nervøs, håper bare ikke jeg svimer av:oops:

Jaaa, er litt nervøs:oops: Kan være litt vondt, hvis egglederne er tette. Så ble bedt om å ta to paracet og to ibux før undersøkelsen. Undersøkelsen er rett å slett at han sprøyter kontrastvæske inn i livmor og videre ut i egglederne, så ser man samtidig på UL. Da ser man om det er tett eller ikke:) Men ja, gleder meg til det er over:hilarious:

Jeg skylte egglederne i sommer. Det er ikke så digg, men det går ganske fort, og hadde nesten ikke vondt etterpå :) Ble gravid neste PP, så kan jo vært skyllingen sin fortjeneste :happy:
Lykke til, det går nok fint skal du se :)

Jeg gjorde det for 8 år siden, og da fikk de ikke kontrasten igjennom og flere sykepleiere kom inn i rommet og sprøytet inn mye saltvann! Men det gikk veldig fint altså:) synes nesten det var værst med menssmertene etterpå.

Ojj, var det tett, siden de ikke fikk det gjennom?:oops: Håper jeg ikke svimer av, det gjør jeg, om jeg blir for redd:hilarious: Jaja, ligger da iallefall ned i det minste:p Takk for svar:Heartred

Jeg skylte egglederne i sommer. Det er ikke så digg, men det går ganske fort, og hadde nesten ikke vondt etterpå :) Ble gravid neste PP, så kan jo vært skyllingen sin fortjeneste :happy:
Lykke til, det går nok fint skal du se :)

Åååh, håper jeg er like heldig- på begge områder:Heartred Tusen takk, håper jeg virkelig også:rolleyes: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:Heartred

Jeg tok ikke noe smertestillende på forhånd; var bare som en mild menssmerte. Trykte litt. Men mine var ikke tette, da.

Jeg tok ikke noe smertestillende på forhånd; var bare som en mild menssmerte. Trykte litt. Men mine var ikke tette, da.

Takk for svar, søta:Heartred Hvordan går det med deg?
Håper jeg ikke får altfor vondt, men er forberedt på en viss smerte:rolleyes: Kan hende mine er tette, siden jeg er refertilisert, men det får jeg nå se, om så at de blir åpnet opp igjen av gjennomspylingen:joyful:

De trodde det var tett først, men etter ett par skyll så gikk det fint :) tenker det kan være lurt med en skyll igjen nå med tanke på hvordan det var for 8 år siden.

Har du bestilt time eller tenker du å gjøre det?:) Håper mine også blir åpnet opp, om de er tette:rolleyes: hvor lang tid ca tar undersøkelsen?

Takk for svar, søta:Heartred Hvordan går det med deg?
Håper jeg ikke får altfor vondt, men er forberedt på en viss smerte:rolleyes: Kan hende mine er tette, siden jeg er refertilisert, men det får jeg nå se, om så at de blir åpnet opp igjen av gjennomspylingen:joyful:

Forhåpentligvis går det greit likevel :D Var i alle fall ikke spesielt vondt når det ikke var tett. Ubehag dog. De fylte ganske godt opp med væske, så. :P

Tsk, jeg tror kanskje jeg er i ferd med å miste, jeg. Begynte blø i ettermiddag, så får bare se hvordan det går.

Forhåpentligvis går det greit likevel :D Var i alle fall ikke spesielt vondt når det ikke var tett. Ubehag dog. De fylte ganske godt opp med væske, så. :p

Tsk, jeg tror kanskje jeg er i ferd med å miste, jeg. Begynte blø i ettermiddag, så får bare se hvordan det går.

Nei, nei, nei. Kan da ikke miste nå, snupp:( Jeg blødde i graviditeten med sistemann, blødde og spottet en hel uke fra uke 8 til 9, alt var bare helt fint med spiren i magen:Heartred Jeg håper det er en helt uskyldig blødning, kjære du:smiley-angelic001:Heartred

Nei, nei, nei. Kan da ikke miste nå, snupp:( Jeg blødde i graviditeten med sistemann, blødde og spottet en hel uke fra uke 8 til 9, alt var bare helt fint med spiren i magen:Heartred Jeg håper det er en helt uskyldig blødning, kjære du:smiley-angelic001:Heartred

Blør ganske mye og har ikke helt troa :( Forsvarsmekanismen min slår inn - jeg vil heller bli positivt overrasket heller enn å leve i håpet og bli ekstra skuffet. ><

Blør ganske mye og har ikke helt troa :( Forsvarsmekanismen min slår inn - jeg vil heller bli positivt overrasket heller enn å leve i håpet og bli ekstra skuffet. ><

Forstår deg så godt, var så forberedt på at det hadde gått galt sist med mini. Håper du blir positivt overrasket og at spiren har det helt fint:Heartred

Har du bestilt time eller tenker du å gjøre det?:) Håper mine også blir åpnet opp, om de er tette:rolleyes: hvor lang tid ca tar undersøkelsen?

har vært i kontakt med gyn, men siden jeg ikke tar hormoner så vet jeg ikke helt hvordan syklusen blir. Men skal kontakte han da jeg får mensen igjen, også tar vi der derfra :) husker ikke hvor lang tid det tok. Men vil tro det ikke er mer enn 20 minutter iallefall:)

har vært i kontakt med gyn, men siden jeg ikke tar hormoner så vet jeg ikke helt hvordan syklusen blir. Men skal kontakte han da jeg får mensen igjen, også tar vi der derfra :) husker ikke hvor lang tid det tok. Men vil tro det ikke er mer enn 20 minutter iallefall:)

Ah, ønsker deg masse lykke til:happy: Måtte det bli spire:Heartred

Hva ser dere her? Fiser verre enn en elefant, det som fikk meg til å teste nu:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:

20210204_003940.jpg

20210204_003603.jpg

Huff, jeg er så redd for å stå opp å ta flere tester:nailbiting: Kjenner meg skikkelig nervøs:wideyed:

Tempen er høy å fin:rolleyes:
Screenshot_20210204-070140_FF App.jpg

Screenshot_20210204-070149_FF App.jpg

Back
Topp