mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg ser!!
Jeg er så nervøs, så tør ikke teste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!!
Jaaaa! GratulererDa sto jeg til slutt opp å testa 11 dpo idag. Aldri testet positivt senere enn 9 dpo. Fikk første positive test seint igår kveld
Jeg er så overrasket, trodde jo bare at pulsen var høy fordi jeg var frustrert over negative tester, småkvalm er jeg alltid før TR, men når jeg fiser på lik linje med en elefant, DA må det være noe
Vis vedlegget 347775
Vis vedlegget 347776
Vis vedlegget 347777
Vis vedlegget 347778
Vis vedlegget 347779
Jaaaa! Gratulerer
Det forstår jeg at man føler, når det har skjedd tidligere Du er uansett gravid as we speakTakk
Tør ikke helt slippe jubelen løs, da jeg er redd for kjemisk eller SA igjen
Det forstår jeg at man føler, når det har skjedd tidligere Du er uansett gravid as we speak
Gratulerer så mye du hadde kanskje bare en festedip for noen dager sidenDa sto jeg til slutt opp å testa 11 dpo idag. Aldri testet positivt senere enn 9 dpo. Fikk første positive test seint igår kveld
Jeg er så overrasket, trodde jo bare at pulsen var høy fordi jeg var frustrert over negative tester, småkvalm er jeg alltid før TR, men når jeg fiser på lik linje med en elefant, DA må det være noe
Vis vedlegget 347775
Vis vedlegget 347776
Vis vedlegget 347777
Vis vedlegget 347778
Vis vedlegget 347779
Da sto jeg til slutt opp å testa 11 dpo idag. Aldri testet positivt senere enn 9 dpo. Fikk første positive test seint igår kveld
Vis vedlegget 347775
Vis vedlegget 347776
Vis vedlegget 347777
Vis vedlegget 347778
Vis vedlegget 347779
Juhu!!
Gratulerer så mye du hadde kanskje bare en festedip for noen dager siden
Wow så stas!! Gratulerer!!
Gratulerer!
Hmmm jeg er ikke så god på det, men da jeg ble gravid hadde jeg en dip, men har aldri gått under coverline.Jeg vet ikke? Tempen gikk litt ned, men gikk ikke under coverline, skal den ikke det, hvis det er festedipp? Tusen takk
Hmmm jeg er ikke så god på det, men da jeg ble gravid hadde jeg en dip, men har aldri gått under coverline.