Drømmen om en til i familien♡

Ser kanskje på avstand. Men min første strek (9dpo) kom på kvelden, og ville aldri i verden blitt synlig på noe bilde, jeg så den ikke selv i normalt lys liksom. Kanskje...! Håper for deg!

Var nok bare en skygge:angel5 Takk for at du håper:Heartred

Jeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester:( Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i april:joyful:Kommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause:) Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid...

Screenshot_20210201-093359_FF App.jpg

Screenshot_20210201-093417_FF App.jpg

20210201_092438.jpg

Er det bildet som spiller et puss, eller er det skygge på testen i midten? :s
Uansett, jeg forstår at du ser mørkt på det ♥️ Håper enda for deg, dog..!

Er det bildet som spiller et puss, eller er det skygge på testen i midten? :s
Uansett, jeg forstår at du ser mørkt på det ♥️ Håper enda for deg, dog..!

Kommer skygger hele tiden, føler jeg. Så ikke noe annet enn skygge.

Jeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester:( Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i april:joyful:Kommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause:) Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid...

Vis vedlegget 347537
Vis vedlegget 347538
Vis vedlegget 347539
Egget bruker vel vanligvis å feste seg på disse tider? Kanskje litt tidlig å teste enda. :bag: Ser du har fått positive tidligere, men tenker at det enda er håp :Heartred klems

Egget bruker vel vanligvis å feste seg på disse tider? Kanskje litt tidlig å teste enda. :bag: Ser du har fått positive tidligere, men tenker at det enda er håp :Heartred klems

Har alltid testa tidlig positivt, seneste dagen har vært 9 dpo, men kjenner på kroppen at det ikke er noen spire:arghh: Kjipt, men sånn er det...

Det gikk ikke veien for oss denne gangen heller:( 9 dpo og blenda tester. Nå blir det prøvepause noen mnd, og skal kontakte gynekologen å få en full sjekk med hormon nivåer, sjekk med UL og kontrastundersøkelse av egglederne. Noe må det være, når jeg alltid førhen har blitt gravid bare mannen så på meg:rolleyes:

Hadde en episode i oktober da jeg var 6 dpo med helt syke, ille smerter hele natten, var like før jeg ringte ambulansen. Trodde det var en cyste som sprakk, og etter hva jeg har skjønt, så kan det tette egglederne!? Så yup, bare må få en full sjekk for å beholde my insanity:hilarious::joyful:

Ble så lei meg igår, så endte opp i full gråt:sad010 Ble veldig nedfor:sad002 men det må bare gå, og nå får jeg prøve å ha fokus på litt andre ting i livet noen mnd. Skal bli litt godt det og:happy:

Håper jeg ikke møter igjen noen av dere innpå her, og at dere alle er gått videre inn i terminforum:love7:Heartbigred:smiley-angelic001

Det gikk ikke veien for oss denne gangen heller:( 9 dpo og blenda tester. Nå blir det prøvepause noen mnd, og skal kontakte gynekologen å få en full sjekk med hormon nivåer, sjekk med UL og kontrastundersøkelse av egglederne. Noe må det være, når jeg alltid førhen har blitt gravid bare mannen så på meg:rolleyes:

Hadde en episode i oktober da jeg var 6 dpo med helt syke, ille smerter hele natten, var like før jeg ringte ambulansen. Trodde det var en cyste som sprakk, og etter hva jeg har skjønt, så kan det tette egglederne!? Så yup, bare må få en full sjekk for å beholde my insanity:hilarious::joyful:

Ble så lei meg igår, så endte opp i full gråt:sad010 Ble veldig nedfor:sad002 men det må bare gå, og nå får jeg prøve å ha fokus på litt andre ting i livet noen mnd. Skal bli litt godt det og:happy:

Håper jeg ikke møter igjen noen av dere innpå her, og at dere alle er gått videre inn i terminforum:love7:Heartbigred:smiley-angelic001
Lykke til med utredning og pause:Heartred Med deres historikk er nok spiren ikke langt unna:love7 Men forstår godt følelsen av å ikke forstå hvorfor det ikke går! Stor klem til deg:Heartpink

Lykke til med sjekk og pause, er ikke dumt å ta et skritt tilbake noen ganger. Den kan bli litt altoppslukende denne prøvingen:Heartred

Lykke til med pause og utredning:) her blir det også hormon-pause, så begynner vi opp igjen med medisiner i april:)

Tusen takk for til dere alle for de gode ordene:smiley-angelic003:Heartpink Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere?:Heartred Den støtten dere gir oppi alt dette er uerstattelig:Heartbigred

Yes, har lyst til å skrike det ut- time den 18.februar hos gynekologen for full sjekk og kontrastundersøkelse av egglederne(kun sånn man kan sjekke om de er tette og det kan åpne opp) Er så lettet! Også selvom de ikke var tette, så ble man gjerne gravid i pp etterpå, da egglederne hadde fått seg en "rens". Så ble anbefalt å ikke utsette prøvingen:rolleyes: Så blir visst ikke en prøvepause likevel. Så blir jeg gravid neste mnd, så blir det det tredje novemberbarnet i huset:hilarious: Og vil ikke utsette undersøkelsen noen mnd heller, for holder på å bli koko av å ikke vite hva som er galt:schocked028 Han nevnte dog at det var positivt med tanke på den kjemiske i august- så nå er jeg full av håp:angel5

Nå til denne pp. 10 dpo og negative tester og tempen går ned(men våknet med åpen munn, og tørr var den og:hilarious:)
Screenshot_20210203-101657_FF App.jpg

Screenshot_20210203-101702_FF App.jpg

Last edited:
Hei! Spennende å lese her!
Rensing av eggledere hørtes skikkelig skummel ut, om jeg får være ærlig.. :o Men er jo fantastisk at det får an!

Jeg følger med og heier!

Back
Topp