Drømmen om en til i familien♡

Har en SÅ god følelse denne gangen, så får vi se om det er noe hold i det:rolleyes:

4 dpo og Ladycomp'n er enig med FF denna gangen:D Størst sjans for jente:dummy1: Vi får nå se:rolleyes:

20210128_070425.jpg

20210128_070645.jpg

Dette blir utrolig spennende å følge med på :) Har aldri sett at den beregner sannsynligheten for jente vs gutt - så det var litt gøy å se :) Spent på hva det blir hvis det viser seg at du er gravid :woot:

Dette blir utrolig spennende å følge med på :) Har aldri sett at den beregner sannsynligheten for jente vs gutt - så det var litt gøy å se :) Spent på hva det blir hvis det viser seg at du er gravid :woot:

Jeg er utrolig spent selv denne gangen, har en så utrolig god følelse:rolleyes:

Det er forskjellige versjoner Ladycomp'er, alt ettersom hva man skal bruke den til. Denne er den dyreste. Ladycomp 6B heter den, og angir den største sjansen for kjønnet:)

5 dpo idag og tempen har aldri vært høy før på denne dagen i syklusen, men det er den denne gang. Har alltid sunket på 5 dpo. Spent på neste ukens tester.. Første testen ryker på søndag:rolleyes:
20210129_085843.jpg

20210129_085859.jpg

Så morsom graf- den bare stiger og stiger jo! Spennende altså!!! :woot:

Ja, har aldri hatt en slik graf før:hilarious: Er bare så redd for å bli litt lurt av det, men har en god følelse:rolleyes: Kan nok hende det blir skuffelse, men det får det så bare bli:p Akkurat nå er jeg optimistisk:joyful:

Ja, har aldri hatt en slik graf før:hilarious: Er bare så redd for å bli litt lurt av det, men har en god følelse:rolleyes: Kan nok hende det blir skuffelse, men det får det så bare bli:p Akkurat nå er jeg optimistisk:joyful:
Jepp- jeg føler ikke det gjør noe å være positiv uansett utfall, for skuffet blir man jo hvis TR kommer uansett om man har vært negativ eller positiv i dpo-land:rolleyes: Men jeg har tros jeg altså du! Og siden du pleier å teste tidlig positiv, så trenger vi ikke vente altfor lenge på svar:hilarious: Wohoooo! Nå skal det bli bebis!:joyful:

Jepp- jeg føler ikke det gjør noe å være positiv uansett utfall, for skuffet blir man jo hvis TR kommer uansett om man har vært negativ eller positiv i dpo-land:rolleyes: Men jeg har tros jeg altså du! Og siden du pleier å teste tidlig positiv, så trenger vi ikke vente altfor lenge på svar:hilarious: Wohoooo! Nå skal det bli bebis!:joyful:

Nei, da er vi helt enige, for skuffet blir man uansett når TR kommer:oops: Eller siden jeg tester tidlig positivt, så blir jeg gjerne skuffa når jeg er 9 eller 10 dpo, for da veit jeg løpet er kjørt:sorry: Og må vente hele 6 eller 7 dager på mens:wacky: men, men. Enn så lenge så er jeg optimist, søta:joyful: NÅ skal det jaggu meg bli bebis:love7

5 dpo og symptomer så langt:

Ligamentstrekk da jeg reiste meg opp fra sofaen igår kveld

Vært kvalm av og på

Kjempe sulten

Tissetrengt

Ømme bryster

Mensensmerter har vært her i hele dag

Spent på de neste dagene framover:rolleyes: Tenk at om maks 4 dager, så vet jeg:excited001

Last edited:
Så spennende! Og ligamentstrekk jo! Wohooo!:joyful: Klarer du vente 4 dager da? Har du mange tester liggende?

Ja, jeg er nesten det jeg vil kalle nervøs:hilarious:

Nei, søta mi, første test ryker på søndag, altså om 2 dager:D Da er jeg 7 dpo, men om testen er negativ 9 dpo, så vet jeg at jeg ikke er gravid, så har svaret mitt om senest 4 dager:rolleyes:

Back
Topp