mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har en SÅ god følelse denne gangen, så får vi se om det er noe hold i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, spennende!
Spennende. Krysser fingrene mine for at magefølelsen din har rett.
Dette blir utrolig spennende å følge med på Har aldri sett at den beregner sannsynligheten for jente vs gutt - så det var litt gøy å se Spent på hva det blir hvis det viser seg at du er gravid
Så morsom graf- den bare stiger og stiger jo! Spennende altså!!!5 dpo idag og tempen har aldri vært høy før på denne dagen i syklusen, men det er den denne gang. Har alltid sunket på 5 dpo. Spent på neste ukens tester.. Første testen ryker på søndag
Vis vedlegget 347308
Vis vedlegget 347309
Så morsom graf- den bare stiger og stiger jo! Spennende altså!!!
Jepp- jeg føler ikke det gjør noe å være positiv uansett utfall, for skuffet blir man jo hvis TR kommer uansett om man har vært negativ eller positiv i dpo-land Men jeg har tros jeg altså du! Og siden du pleier å teste tidlig positiv, så trenger vi ikke vente altfor lenge på svar Wohoooo! Nå skal det bli bebis!Ja, har aldri hatt en slik graf før Er bare så redd for å bli litt lurt av det, men har en god følelse Kan nok hende det blir skuffelse, men det får det så bare bli Akkurat nå er jeg optimistisk
Jepp- jeg føler ikke det gjør noe å være positiv uansett utfall, for skuffet blir man jo hvis TR kommer uansett om man har vært negativ eller positiv i dpo-land Men jeg har tros jeg altså du! Og siden du pleier å teste tidlig positiv, så trenger vi ikke vente altfor lenge på svar Wohoooo! Nå skal det bli bebis!
Så spennende! Og ligamentstrekk jo! Wohooo! Klarer du vente 4 dager da? Har du mange tester liggende?5 dpo og symptomer så langt:
Ligamentstrekk da jeg reiste meg opp fra sofaen igår kveld
Vært kvalm av og på
Kjempe sulten
Tissetrengt
Ømme bryster
Spent på de neste dagene framover Tenk at om maks 4 dager, så vet jeg
Så spennende! Og ligamentstrekk jo! Wohooo! Klarer du vente 4 dager da? Har du mange tester liggende?
2 dager! Åh, jeg er såååå spent! Krysser fingrene her!Ja, jeg er nesten det jeg vil kalle nervøs
Nei, søta mi, første test ryker på søndag, altså om 2 dager Da er jeg 7 dpo, men om testen er negativ 9 dpo, så vet jeg at jeg ikke er gravid, så har svaret mitt om senest 4 dager
2 dager! Åh, jeg er såååå spent! Krysser fingrene her!
Blir spennende å se om et par dager