Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Wow, veldig positive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, veldig positive
Det gjør jo ingenting? Ingen tvil om at testene var positive iaf! El i morgen eller dagen etter da! Wohooo! Tidlig el!Hæ? Nå er testene allerede negative igjen!? Pleier å være positive minst ett døgn..
Vis vedlegget 346840
Det gjør jo ingenting? Ingen tvil om at testene var positive iaf! El i morgen eller dagen etter da! Wohooo! Tidlig el!
Så bra at det funker for deg! Aner ikke om det har hatt noe å si her- ikke noe stor endring iaf Men alt funker jo ikke for alle, sånn er det jo bare Drikker det nok videre hvis det blir fler pp uansett daHar bare aldri hatt så kort LH-topp noen gang, iallefall ikke mens jeg har testet etter EL, og det er noen år Jaaah, jeg er så glad for at jeg ble tipset om salvie-te av dere jentene her inne- vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere? Salvie-te har gjort underverker for meg og mine sykluser Yes, snart i dpoland
Her var det noen dager siden jeg hadde vært innom! Så gøy med kortere syklus og el allerede! På samme dag vi, faktisk Masse lykke til med aksjer og alt, nå skal det bli bebis på oss alle! Oktober here we come
Så bra at det funker for deg! Aner ikke om det har hatt noe å si her- ikke noe stor endring iaf Men alt funker jo ikke for alle, sånn er det jo bare Drikker det nok videre hvis det blir fler pp uansett da
Jeg hadde også en toppet t-skje 2 ganger pr dag denne gangen (forrig pp kun 1 kopp pr dag). Men jeg har troa jeg! Jeg har jo alltid hatt lange sykluser med sen EL, så ikke så rart hvis min kropp er ‘vanskeligere å påvirke’ sånn sett Er for såvidt greit det, så lenge spiren sitter! Håååååper positiv test snart!Hadde ikke noen som helt tro på at salvie-teen, men jaggu hjalp den Hvor mye har du i din tesil? Jeg bruker en stor, velfylt teskje 2 x daglig Nei, du! Nå håper jeg virkelig det er vår tur og det blir oktoberspirer på oss, så du skal ikke ha noen flere PP
Jeg hadde også en toppet t-skje 2 ganger pr dag denne gangen (forrig pp kun 1 kopp pr dag). Men jeg har troa jeg! Jeg har jo alltid hatt lange sykluser med sen EL, så ikke så rart hvis min kropp er ‘vanskeligere å påvirke’ sånn sett Er for såvidt greit det, så lenge spiren sitter! Håååååper positiv test snart!
Heie på egget
Kult Hvor er disse fra?
Kult Hvor er disse fra?
Synd alle vet kjønnet her allerede, hadde digget disse til å dele detSuperkul.no
Synd alle vet kjønnet her allerede, hadde digget disse til å dele det