Drømmen om en til i familien♡

Jeg har hatt en god følelse denne gang, men dessverre begynner den å forsvinne:oops: Aner ikke hvorfor!?:confused013 Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk:eek:

Screenshot_20210130-094809_FF App.jpg
Screenshot_20210130-094827_FF App.jpg

Er det ikke bare nervene som har fått den til å forsvinne?
Grafen ser i alle fall veldig bra ut enda:). Jeg er optimistisk på dine vegne :happy:

Takk, kjære du:Heartred Kan tenkes det er redselen for å bli skuffet, men har dessverre ikke de symptomene jeg har pleid å hatt de andre gangene jeg har vært gravid:oops:

Ser jo bra ut dette da! Skikkelig stigning dag for dag her jo! Spennende graf:joyful: Gleder meg til testing imorgen! :)

Joa, grafen ser fin ut, men jeg har ikke de symptomene som jeg alltid har pleid å hatt. Ingen ligamentstrekk eller andre symptomer. Hadde en så god følelse, men det ble borte vekk idag idag. Første test ryker imorgen uansett og tester hver dag fram til 10 dpo:happy119

Joa, grafen ser fin ut, men jeg har ikke de symptomene som jeg alltid har pleid å hatt. Ingen ligamentstrekk eller andre symptomer. Hadde en så god følelse, men det ble borte vekk idag idag. Første test ryker imorgen uansett og tester hver dag fram til 10 dpo:happy119

Håper på en overraskelsesstrek! :D

7dpo idag og kjenner litt stikkinger i venstre side, men eller kjenner jeg lite, annet enn promp:hilarious:

Negative tester:) Kom skygger, men tar det for skygger:p Nye tester imorgen:D
Screenshot_20210131-100742_FF App.jpg

Screenshot_20210131-100735_FF App.jpg

Hatt leamus i øyet 3 ganger idag:rolleyes: Nå kjenner jeg at jeg virkelig HÅPER:angel5

Kveldstest 7 dpo:rolleyes: Kom en skygge:hilarious:
20210131_192346.jpg

Last edited:
Back
Topp