Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Åhh!! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis så mye igjen, kjære deg Er virkelig sååååå glad på dine vegne!
Dette går veien vettu! Weeeeeeeee!
Åhh!! Gratulerer
Oioi, gratulerer så mye!
Takk, søta Tenk at vi endte opp i samme terminforum
Detta må bare gå bra, nå er det virkelig vår tur, kjære du
Satser på at spirene sitter til mål nå
Da har jeg satt meg selv på gravid inne på ikm-gruppa mi Fikk disse her på kveldsurin
Vis vedlegget 347859
Vis vedlegget 347860
Ååå, se på dette daDa har jeg satt meg selv på gravid inne på ikm-gruppa mi Fikk disse her på kveldsurin
Vis vedlegget 347859
Vis vedlegget 347860
Ååh glad på dine vegne
Ååå, se på dette da
GratulererDa har jeg satt meg selv på gravid inne på ikm-gruppa mi Fikk disse her på kveldsurin
Vis vedlegget 347859
Vis vedlegget 347860
Tusen takk, søta Endelig var det jaggu meg vår tur Er SÅ glad på dine vegne også Venter spent på morgendagens oppdatering
Jeg gruer sånn, helt ærlig. Jeg vil ha svar, men vil ikke ha negativt svar og gruer enda mer til å kanskje få et tvetydig svar, og må gå usikker gjennom helga. :/
Men, håper på det beste.
Åh, kjære du. Forstår deg så godt Satt med de samme følelsene selv sist med mini når jeg blødde. Var sikker på at det var en spontan abort, så ble jo slikt sett positivt overrasket. Men det er tøft å gå å ikke vite samtidig med man vil vite, så vil man jo ikke ha mista Synes det er veldig positivt du ikke blør lenger Så jeg har en god følelse for deg, jeg har det Håper du greier å få seg litt søvn i natt iallefall. Jeg hadde så tankespinn i natt, så sov 4,5 time
Ååå, herlighet!! Nå hadde jeg høylytt reaksjon! GRATULERER!! Jeg gråter for deg altså!! ❤❤ HURRA!! Klamre deg fast nå lille spire!!