Drømmen om en til i familien♡

Grattis så mye igjen, kjære deg:joyful: Er virkelig sååååå glad på dine vegne! :hug007:talk017:hello2:bounce:Heartbigred

Dette går veien vettu! Weeeeeeeee!:joyful:

Ikke få meg til å hylgrine nå, kjenner tårene presser seg på:sad010 Du er så god, du:smiley-angelic003 Jeg vil ha deg med inn til oktober, så krysser alt jeg har for at det blir spire i magen din med termin i november, siden du blir igangsatt før, så kan du henge inne på oktobergruppa også:smiley-angelic001 Yes, jeg har planene klare:Heartred Sender deg masse gravidstøv*************❤

Da har jeg satt meg selv på gravid inne på ikm-gruppa mi:wav Fikk disse her på kveldsurin:smiley-bounce016:cool05:dance011:dance008:dance018:gen014:happy093
20210204_195246.jpg

20210204_195531.jpg

Ååh glad på dine vegne ♥️♥️

Tusen takk, søta:Heartred Endelig var det jaggu meg vår tur:wav Er SÅ glad på dine vegne også:Heartbigred Venter spent på morgendagens oppdatering:Heartred

Tusen takk, søta:Heartred Endelig var det jaggu meg vår tur:wav Er SÅ glad på dine vegne også:Heartbigred Venter spent på morgendagens oppdatering:Heartred

Jeg gruer sånn, helt ærlig. Jeg vil ha svar, men vil ikke ha negativt svar o.O og gruer enda mer til å kanskje få et tvetydig svar, og må gå usikker gjennom helga. :/
Men, håper på det beste.

Jeg gruer sånn, helt ærlig. Jeg vil ha svar, men vil ikke ha negativt svar o_O og gruer enda mer til å kanskje få et tvetydig svar, og må gå usikker gjennom helga. :/
Men, håper på det beste.

Åh, kjære du. Forstår deg så godt:oops: Satt med de samme følelsene selv sist med mini når jeg blødde. Var sikker på at det var en spontan abort, så ble jo slikt sett positivt overrasket. Men det er tøft å gå å ikke vite samtidig med man vil vite, så vil man jo ikke ha mista:shy: Synes det er veldig positivt du ikke blør lenger:angel5 Så jeg har en god følelse for deg, jeg har det:Heartred Håper du greier å få seg litt søvn i natt iallefall. Jeg hadde så tankespinn i natt, så sov 4,5 time:schocked028

Ååå, herlighet!! Nå hadde jeg høylytt reaksjon! :hilarious: GRATULERER!! Jeg gråter for deg altså!! ❤❤ HURRA!! Klamre deg fast nå lille spire!! :joyful:

Åh, kjære du. Forstår deg så godt:oops: Satt med de samme følelsene selv sist med mini når jeg blødde. Var sikker på at det var en spontan abort, så ble jo slikt sett positivt overrasket. Men det er tøft å gå å ikke vite samtidig med man vil vite, så vil man jo ikke ha mista:shy: Synes det er veldig positivt du ikke blør lenger:angel5 Så jeg har en god følelse for deg, jeg har det:Heartred Håper du greier å få seg litt søvn i natt iallefall. Jeg hadde så tankespinn i natt, så sov 4,5 time:schocked028

Skal HELDIGVIS ikke opp før kvart over sju ish, så kan sove LITT. Også fri fra jobb, så når jeg kommer hjem kan jeg bare slappe av. :)
Sov nok ca like mye i natt. Sovna litt over ett, måtte opp 5.30. ><

Ååå, herlighet!! Nå hadde jeg høylytt reaksjon! :hilarious: GRATULERER!! Jeg gråter for deg altså!! ❤❤ HURRA!! Klamre deg fast nå lille spire!! :joyful:

Åååh, takk, snille du:Heartred
Jeg er overlykkelig også innmari overrasket:excited001 Jaaah, håper sånn at dette går bra:smiley-angelic001

Back
Topp