Drømmen om en til i familien♡

Ååå det er så fantastisk med de hjerteslagene ❤️❤️❤️

Da har jeg vært på TUL:joyful: Lille ligger der den skal og fikk høre hjerteslagene:love7 Ligger på 153 slag i minuttet:love017 Er 7+4, som ventet:happy119 Skal tilbake for ny TUL i uke 9+2, også tar de også blodprøvene til nipt-testen for meg:) Så 12 dager igjen til neste TUL:rolleyes:

Jeg har spottet bittelitt noen dager, men ikke vært bekymret egentlig, men han så en liten blodansamling under livmor, og det var nok derfor. Lille lå trygt og fin i livmoren, så han sa jeg ikke måtte bekymre meg om jeg blødde litt. Glad jeg snart har TUL igjen:joyful: Det er veldig betryggende:angel5

Vis vedlegget 350599
Så koselig :) gratulerer igjen!

Er idag 9+0 uker på vei og i min tiende uke:Heartred Dessverre så er formen ganske så dårlig. Vært sengeliggende i 4 uker nå, og begynner å bli motløs:( Kaster opp daglig nå, og medisinene hjelper ikke like godt lenger:( Kvalmen er intenst til stede hele døgnet. Gleder meg til det er over og jeg er meg selv igjen. Savner å være en deltakende mamma, klemme på ungene, være sammen med dem, lage middag, vaske og rydde- å leve rett å slett. Akkurat nå kjennes det ut som jeg er levende dødo_O
Jeg og mannen har bestemt oss for å ikke ta nipt-test likevel, så blir ikke en ny ultralyd før jeg er 12+4:rolleyes: Jeg spotter litt av og på, men er ikke bekymret, da gynekologen nevnte blødningen ved siden av livmoren og at jeg ikke måtte bli urolig ved spotting eller litt blødning.

Er idag 9+0 uker på vei og i min tiende uke:Heartred Dessverre så er formen ganske så dårlig. Vært sengeliggende i 4 uker nå, og begynner å bli motløs:( Kaster opp daglig nå, og medisinene hjelper ikke like godt lenger:( Kvalmen er intenst til stede hele døgnet. Gleder meg til det er over og jeg er meg selv igjen. Savner å være en deltakende mamma, klemme på ungene, være sammen med dem, lage middag, vaske og rydde- å leve rett å slett. Akkurat nå kjennes det ut som jeg er levende dødo_O
Jeg og mannen har bestemt oss for å ikke ta nipt-test likevel, så blir ikke en ny ultralyd før jeg er 12+4:rolleyes: Jeg spotter litt av og på, men er ikke bekymret, da gynekologen nevnte blødningen ved siden av livmoren og at jeg ikke måtte bli urolig ved spotting eller litt blødning.
Grattis med 9+0! :joyful: Skjønner det er tungt for tiden, og kjipt medisinen ikke virker noe særlig lenger! Er det noe mer du kan prøve? Evt øke dosen el? Håper formen bedrer seg snart! Føler veldig med deg:Heartred

Godt at du var hos gyn og fikk sjekket, for da var du jo forberedt på spottingen:Heartred Forstår avgjørelsen ang nipt som vi har skrevet om- er jo enig selv også:) Spennende med neste ul om 3 uker da! :joyful: Tenk, da er du over den magiske grensen! Tiden går alltid for på sidelinjen:) Håper du får en så fin dag du orker i dag, kjære deg! God bedring!:Heartred

Grattis med 9+0! :joyful: Skjønner det er tungt for tiden, og kjipt medisinen ikke virker noe særlig lenger! Er det noe mer du kan prøve? Evt øke dosen el? Håper formen bedrer seg snart! Føler veldig med deg:Heartred

Godt at du var hos gyn og fikk sjekket, for da var du jo forberedt på spottingen:Heartred Forstår avgjørelsen ang nipt som vi har skrevet om- er jo enig selv også:) Spennende med neste ul om 3 uker da! :joyful: Tenk, da er du over den magiske grensen! Tiden går alltid for på sidelinjen:) Håper du får en så fin dag du orker i dag, kjære deg! God bedring!:Heartred

Nei, responderer ikke på de andre medisinene, kun Zofran, men nå virker ikke det heller lenger:oops: hCG er på sitt høyeste nå, nok derfor jeg kjenner det såpass og kaster opp daglig nå:( Gleder meg bare til å passere uke 12+0:rolleyes: Er 3 laaange uker igjen.. Tiden går SÅ sakte når man er sengeliggende og dårlig:arghh: Takk, kjære du:Heartred

Grattis med 9+0! Håper formen din kommer seg raskt nå.

Begynner å komme et stykke på vei, nå! :)
Håper du er heldig slik at kvalmen slipper taket før heller enn siden denne gang.. Er ikke noe spesielt godt å bli sengeliggende, verken mentalt eller fysisk..

Grattis med 9+0! Håper formen din kommer seg raskt nå.

Takk:Heartred Er blitt så sår I spiserøret etter å ha kastet så mye opp at jeg blør litt. Så nå håper jeg snart at det snur og kvalmen letter. Lov å håpe:angel5

Begynner å komme et stykke på vei, nå! :)
Håper du er heldig slik at kvalmen slipper taket før heller enn siden denne gang.. Er ikke noe spesielt godt å bli sengeliggende, verken mentalt eller fysisk..

Takk, søta:Heartred

Ja, begynner å ta på veldig nå at jeg er sengeliggende å ikke får deltatt i hverdagen med barna. Savner dem sånn og de savner selvsagt mammaen sin:sad010 Håper kvalmen snart gir seg, lov å håpe iallefall:angel5

Huff, stakkars:( Finnes det noe bra lindring for det? Håper tiden flyr til kvalmen avtar! :Heartred

Jeg vet faktisk ikke? Det svir veldig nå... håper også at den drittkvalmen blir borte snart:( Takk, søta:Heartred

Sender deg en klem og krysser fingrene for at kvalmen snart slipper taket ❤️❤️ Her husker jeg at den var på det verste rundt uke 10, for så gradvis trekke seg tilbake og helt borte i uke 13 :)
Har du vært like dårlig i alle svangerskapene? :)

Back
Topp