Drømmen om en til i familien♡

Hehe, jeg blir frustrert på dine vegne over at EL ikke kommer :) Sender over masse "KOM NÅ EL STØV :p

Håper EL dukker opp innen neste gang jeg logger inn :)

Taaakk:wav:Heartpink
Ja, fader altså. For noen dager siden var jeg skikkelig irritert, men nå er jeg bare oppgitt og har godtatt at EL kommer når den gidder:hilarious:

Følger spent med da :) :) Man kunne tenkt at den mulig har vært, men da skulle jo tempen endret seg også :)
Blir spennende og se når den endelig dukker opp da :)

Klemmer

Jeg vet ifra før at jeg får veldig positive EL- tester, så ingen av de har vært i nærheten av det, men er glad jeg temper i tillegg, for jeg har EL samme dag som første positive test(har gjerne positive tester i 2 dager). For tempen synker samme dag:D
Mhm, EL har ikke vært ennå, men kommer vel... en eller annen gang:hilarious:

Takk for klemmene:smiley-angelic003

Hadde masse el-slim før jeg la meg, sorry for tmi:hilarious:
Og fikk lagt inn baby-aksjer:love7 Nå håper jeg EL kommer idag( kl er 00.51):smiley-angelic001 bruker conceive+ glidemiddel, lov å håpe:p

Da er jeg kommet til CD 21 og testene er nå blitt betydelig sterkere:smiley-angelic005 Og tempen sank idag, og nå kjenner virkelig et håp for positiv test utover dagen, men er redd for å bli skuffet:oops: Monitor sa høy igjen, men det gjorde den forrige pp, da fikk jeg positiv test etter noen timer på strimmeltester fra babyplan:joyful: La inn baby-aksjer i natt:rolleyes: Har el-slim og murringer, så EL, kom igjen a:D

20201124_091925.jpg

20201124_091439.jpg

20201124_091843.jpg

Da tror jeg at EL er på plass ila dagen:joyful: Har mye murringer nederst i magen og korsryggen:rolleyes: og fikk positive tester da jeg kom hjem fra handletur:angel5 Ikke så sterke som jeg er vant med å få, men fortsatt positive:happy: Har ut ifra UL og Temping funnet ut av at jeg har EL samme dag som første positive test. Har gjerne positive tester i 2 dager.

20201124_130101.jpg

20201124_130115.jpg

Da venter jeg spent på tempen imorgen og de neste 3 dagene:joyful:

Da er den lagt inn i premom også:D
20201124_131453.jpg

Nå er testen negativ igjen:wideyed::confused004

Sa har vel EL vært da! Spennende med tempen imorgen og de neste dagene!:joyful:

Aner virkelig ikke, for pleier aldri å ha kort EL-topp:wacky: Men testene var nå positive i sta:joyful: Så spent på hva tempingen viser de neste dagene jeg også:rolleyes:

Ja, da var testene negative igjen:wideyed::wacky: Skjønner ingenting jeg altså.. jeg får se ann tempen de neste dagene:joyful:

20201124_142646.jpg

Nå murrer det bra i magen:rolleyes:

Har markante el-smerter nå:D

Back
Topp