Drømmen om en til i familien♡

Er nå kommet til CD 18, men ingen positiv test ennå:arghh: Blir en laaang syklus denne gang, si:oops: Pleier å få EL på dag 15 i jort syklus, i lang syklus alt fra dag 18- 24:wacky: Er lei og vil være i dpoland:shifty: Negativ EL-test og monitor sier ennå høy på åttende dagen på rado_O
Tempen steg idag, så da er iallefall EL utelukket for idag:( Og alle symptomer som el-slim, murringer og stikkinger er borte vekk, så da tar det vel fort minst noen dager før det skjer noe:angry7 Jeg er litt oppgitt nå kjenner jeg:smiley-angelic006

Vis vedlegget 341413
Vis vedlegget 341414
Vis vedlegget 341415
Jeg synes det ser ut som du har hatt EL i går jeg? Da er det ikke rart tempen stiger i dag:) Hvis tempen holder seg høy de neste to dagene også så setter FF kryss og du har hatt el:):joyful:

Er nå kommet til CD 18, men ingen positiv test ennå:arghh: Blir en laaang syklus denne gang, si:oops: Pleier å få EL på dag 15 i jort syklus, i lang syklus alt fra dag 18- 24:wacky: Er lei og vil være i dpoland:shifty: Negativ EL-test og monitor sier ennå høy på åttende dagen på rado_O
Tempen steg idag, så da er iallefall EL utelukket for idag:( Og alle symptomer som el-slim, murringer og stikkinger er borte vekk, så da tar det vel fort minst noen dager før det skjer noe:angry7 Jeg er litt oppgitt nå kjenner jeg:smiley-angelic006

Vis vedlegget 341413
Vis vedlegget 341414
Vis vedlegget 341415
Og kroppen din kan godt være litt annerledes etter en kjemisk (for du hadde det sist?), så ikke så rart hvis ikke syklusen er helt som vanlig :)

Jeg synes det ser ut som du har hatt EL i går jeg? Da er det ikke rart tempen stiger i dag:) Hvis tempen holder seg høy de neste to dagene også så setter FF kryss og du har hatt el:):joyful:

Jeg hadde en kjemisk i pp 2, er nå i PP 5:)

Jeg pleier å ha positive el-tester i minst halvannen dag, så synes det er rart om EL har vært?:wacky: siden jeg ikke har fått en ordentlig positiv test ennå, så tror jeg dessverre ikke EL har vært:( Ser tempen steg idag, men tviler på at jeg er i dpoland, men hadde jo selvsagt vært glad for det:joyful: Forsetter å legge inn aksjer annenhver dag:D

Og kroppen din kan godt være litt annerledes etter en kjemisk (for du hadde det sist?), så ikke så rart hvis ikke syklusen er helt som vanlig :)

Hadde en kjemisk i PP 2, men er i PP 5 nå, så tror ikke det har noen innvirkning nå lenger?!:bookworm: Virker som om jeg er begynt å få EL på dag 15 annenhver gang. Hadde det forrige pp, og nå er det en laaang syklus igjen:wacky:

Nesten fått pynta den ferdig:santa
20201121_213820.jpg

Hadde en kjemisk i PP 2, men er i PP 5 nå, så tror ikke det har noen innvirkning nå lenger?!:bookworm: Virker som om jeg er begynt å få EL på dag 15 annenhver gang. Hadde det forrige pp, og nå er det en laaang syklus igjen:wacky:
Aha, da burde det vel ikke ha innvirkning lenger nei.. Hm- ikke godt å si da? Men spent på tempen din de neste dagene- du kan jo ha hatt EL! :joyful: Ellers er det iaf masse julefilmer, og julekos og hygge seg med fremover:) Lagde supergode sunne pepperkaker, og koser meg veldig med dem&julete om dagen- og klementiner! :joyful: Ha en fin helg videre, kjære deg!:Heartred

Aha, da burde det vel ikke ha innvirkning lenger nei.. Hm- ikke godt å si da? Men spent på tempen din de neste dagene- du kan jo ha hatt EL! :joyful: Ellers er det iaf masse julefilmer, og julekos og hygge seg med fremover:) Lagde supergode sunne pepperkaker, og koser meg veldig med dem&julete om dagen- og klementiner! :joyful: Ha en fin helg videre, kjære deg!:Heartred

Mmmmm, de pepperkakene hørtes gode ut:D Link til oppskrift? Har jule-te i skapet, så kanskje jeg også skal lage meg litt:joyful: Tempen sank igjen idag, så EL har ikke vært, nei:shy: Er så utålmodig og det hjelper jo ikke akkurat på heller:hilarious:

CD 19 og iiiingen EL enda:arghh:
Høy på monitor for niende dag på rad, og negativ EL-test:oops: EL kommer vel med tiden:rolleyes:
Kjenner jeg er bra utålmodig nå:shy:
20201122_103545.jpg

20201122_103434.jpg

20201122_101008.jpg

Jeg fant et par oppskrifter på nett, og endret litt så det ble slik:

Sunne pepperkaker:

Ingredienser:
160 g soft flora blå (eller annet smør)
60g fibersirup gold
60 g kokosblomstsukker
200g byggmel (eller speltmel)
140g havremel
1ts bakepulver
4ts kanel (eller mer hvis du liker dem litt mørkere)
2-3ts kardemomme
1ts ingefær
1ts malt nellik
1dl melk

1. Smelt smør med fibrasirup og kokosblomstsukker.
2. Tilsett det tørre litt av gangen til du får en passe deig. Pakk inn i plast/boks og la stå noen timer i kjøleskap (evt over natta).
3. Stekes i ovnen på 180 grader i ca. 8-10min.

Kan pyntes med feks sukrinmelis eller spises uten

Jeg fant et par oppskrifter på nett, og endret litt så det ble slik:

Sunne pepperkaker:

Ingredienser:
160 g soft flora blå (eller annet smør)
60g fibersirup gold
60 g kokosblomstsukker
200g byggmel (eller speltmel)
140g havremel
1ts bakepulver
4ts kanel (eller mer hvis du liker dem litt mørkere)
2-3ts kardemomme
1ts ingefær
1ts malt nellik
1dl melk

1. Smelt smør med fibrasirup og kokosblomstsukker.
2. Tilsett det tørre litt av gangen til du får en passe deig. Pakk inn i plast/boks og la stå noen timer i kjøleskap (evt over natta).
3. Stekes i ovnen på 180 grader i ca. 8-10min.

Kan pyntes med feks sukrinmelis eller spises uten

Takk, søta:Heartred:wav:cool05

Da er julekortbilder tatt, fått laget julekort og bestilt:santa

Da er jeg kommet til CD 20. Dag 10 med høy på monitor, el-tester er også negative, men har bra med murringer og El-slim igjen, så får vi se hva det blir ut av det:joyful: Tempen gikk opp idag, så håper EL kommer imorgen:D Nå er jeg tydeligvis blitt så lei av å vente på EL at jeg har avfunnet meg at sånn er det bare:hilarious:

20201123_100944.jpg

Da er jeg kommet til CD 20. Dag 10 med høy på monitor, el-tester er også negative, men har bra med murringer og El-slim igjen, så får vi se hva det blir ut av det:joyful: Tempen gikk opp idag, så håper EL kommer imorgen:D Nå er jeg tydeligvis blitt så lei av å vente på EL at jeg har avfunnet meg at sånn er det bare:hilarious:

Vis vedlegget 341576

Makan til venting! Kan bli gal av mindre:hilarious: Håper for deg!!:smiley-angelic001

Heia EL, Heia EL...!

Tror du det hjelper om vi heier litt? :P

Har murringer, el-slim og sterkere el-tester igjen- nå håper jeg:smiley-angelic001
20201123_152336.jpg

Hehe, jeg blir frustrert på dine vegne over at EL ikke kommer :) Sender over masse "KOM NÅ EL STØV :P

Håper EL dukker opp innen neste gang jeg logger inn :)

Back
Topp