Drømmen om en til i familien♡

Kjenner nå bra med murringer, så vil da tro at EL er ila de neste dagene:rolleyes: Vært innmari hektisk i det siste, så nå kjenner jeg meg litt småsliten- håper på en god natts søvn:happy:

Går bedre :) Ryddet litt ute i kveld med gubben - kjente at kroppen egentlig ikke var heeelt med på det, men godt å faktisk gjøre noe likevel. :)

Kanskje litt tidlig å gjøre noe fysisk, men godt å sikkert gjøre litt også, og få tankene over på noe helt annet:Heartred

Kanskje litt tidlig å gjøre noe fysisk, men godt å sikkert gjøre litt også, og få tankene over på noe helt annet:Heartred

Ja, kjenner at jeg har gjort et inngrep :P men godt å gjøre noe. Jeg kjenner meg irritert og frustrert fordi det er så mye i huset jeg ikke får gjort noe med. Bor i et veldig lite hus med VELDIG begrenset plass. Så må liksom benytte all plass man har, og organisere veldig. Og jeg er så dårlig på å organisere..
Uansett - point was: når man går rundt og bare irriterer seg over slike små ting, så er det bare ekstra godt når NOE blir gjort :p

Ja, kjenner at jeg har gjort et inngrep :p men godt å gjøre noe. Jeg kjenner meg irritert og frustrert fordi det er så mye i huset jeg ikke får gjort noe med. Bor i et veldig lite hus med VELDIG begrenset plass. Så må liksom benytte all plass man har, og organisere veldig. Og jeg er så dårlig på å organisere..
Uansett - point was: når man går rundt og bare irriterer seg over slike små ting, så er det bare ekstra godt når NOE blir gjort :p

Ååh, jeg er stikk motsatt, jeg organiserer det meste å må ha det slik:hilarious: Er til å bli gal av, hvis det er for mange ting, og for liiiten plass:arghh::hilarious: Skjønner deg på en prikk:D:happy119

Ååh, jeg er stikk motsatt, jeg organiserer det meste å må ha det slik:hilarious: Er til å bli gal av, hvis det er for mange ting, og for liiiten plass:arghh::hilarious: Skjønner deg på en prikk:D:happy119

Kan få komme ta over :rolleyes:
Jeg elsker at ting ser ryddig ut, og ønsker at ALT skal ha sin egen plass.. Men er så utrolig dårlig på å arrangere det :p

Kan få komme ta over :rolleyes:
Jeg elsker at ting ser ryddig ut, og ønsker at ALT skal ha sin egen plass.. Men er så utrolig dårlig på å arrangere det :p

Ikke frist meg engang:hilarious:
Jeg liker det er system i alt, og er dessverre litt for hekta på ryddighet og system i ting:oops: klarer ikke å slappe av på kvelden før alt er rydd og klart til neste dag. Må være shina:nailbiting:

Ikke frist meg engang:hilarious:
Jeg liker det er system i alt, og er dessverre litt for hekta på ryddighet og system i ting:oops: klarer ikke å slappe av på kvelden før alt er rydd og klart til neste dag. Må være shina:nailbiting:

Prøver å få kjøpt inn litt kommoder og skap da. Hjelper litt ;) Få en plass å gjøre av ting :p

Prøver å få kjøpt inn litt kommoder og skap da. Hjelper litt ;) Få en plass å gjøre av ting :p

Kjøp gjerne skap som går helt opp til taket. Eller veggskap i gang og soverom. Det ser ryddig ut og masse lagringsplass:) kommoder og sjekker er også et must:happy:

Kjøp gjerne skap som går helt opp til taket. Eller veggskap i gang og soverom. Det ser ryddig ut og masse lagringsplass:) kommoder og sjekker er også et must:happy:

Ene veggen på soverommet er omtrent BARE kommoder..! Stilt oppå hverandre. Så.. tre i bredden og to i høyden. Hadde egentlig en krype-bod der, men blokkerte den til fordel for skapplass. Likevel, ikke nok... Gubben har jo mer klær enn meg, og da blir det smått om plassen... ><

Ene veggen på soverommet er omtrent BARE kommoder..! Stilt oppå hverandre. Så.. tre i bredden og to i høyden. Hadde egentlig en krype-bod der, men blokkerte den til fordel for skapplass. Likevel, ikke nok... Gubben har jo mer klær enn meg, og da blir det smått om plassen... ><

Ja, ser den, da blir det fort litt trangt om plassen:p

Da er det lagt inn aksjer og satser på EL imorgen:joyful:

Er nå på CD 16 og fortsatt sterk el-test, men ikke positiv:rolleyes: Jaja, får ikke gjort hverken fra eller til, så EL kommer når den kommer:hilarious: Venter på flere EL-tester i posten, har ennå litt i skapet:joyful: Monitor sier ennå høy for sjette dag på rad:shy:

Tempen gikk litt opp igjen idag, så da er EL idag utelukket:oops: Skjønner ingenting. For har mye el-slim med litt blod i også, og murringer og stikkinger:angelic:
La inn aksjer seint igår kveld:)

20201119_092059.jpg

20201119_091603.jpg

Har så innmari murringer i magen og stikking på venstre side i eggstokken:rolleyes: Hatt spotting i el-slim idag også:eek: Satser på positiv EL-test imorgen:joyful:

Back
Topp