mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gode nyheter!
Absolutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode nyheter!
Hurra for toåring (straks) i hus! : D
Da har han vært på UL, ingen kreft i testikkelen overhodet, men etter han hadde bitestikkelbetennelse for noen år siden, så var det kommet litt arrdannelse, og er det som har gitt litt smerter/ubehag Så nå er vi SÅ lettet Nå venter vi bare på blodprøvesvar
Takk Hvordan går det med deg?
Det var gode nyheter å høre
Går bedre Ryddet litt ute i kveld med gubben - kjente at kroppen egentlig ikke var heeelt med på det, men godt å faktisk gjøre noe likevel.
Kanskje litt tidlig å gjøre noe fysisk, men godt å sikkert gjøre litt også, og få tankene over på noe helt annet
Ja, kjenner at jeg har gjort et inngrep men godt å gjøre noe. Jeg kjenner meg irritert og frustrert fordi det er så mye i huset jeg ikke får gjort noe med. Bor i et veldig lite hus med VELDIG begrenset plass. Så må liksom benytte all plass man har, og organisere veldig. Og jeg er så dårlig på å organisere..
Uansett - point was: når man går rundt og bare irriterer seg over slike små ting, så er det bare ekstra godt når NOE blir gjort
Ååh, jeg er stikk motsatt, jeg organiserer det meste å må ha det slik Er til å bli gal av, hvis det er for mange ting, og for liiiten plass Skjønner deg på en prikk
Kan få komme ta over
Jeg elsker at ting ser ryddig ut, og ønsker at ALT skal ha sin egen plass.. Men er så utrolig dårlig på å arrangere det
Ikke frist meg engang
Jeg liker det er system i alt, og er dessverre litt for hekta på ryddighet og system i ting klarer ikke å slappe av på kvelden før alt er rydd og klart til neste dag. Må være shina
Prøver å få kjøpt inn litt kommoder og skap da. Hjelper litt Få en plass å gjøre av ting
Kjøp gjerne skap som går helt opp til taket. Eller veggskap i gang og soverom. Det ser ryddig ut og masse lagringsplass kommoder og sjekker er også et must
Ene veggen på soverommet er omtrent BARE kommoder..! Stilt oppå hverandre. Så.. tre i bredden og to i høyden. Hadde egentlig en krype-bod der, men blokkerte den til fordel for skapplass. Likevel, ikke nok... Gubben har jo mer klær enn meg, og da blir det smått om plassen... ><
Hipp hurra for 2 åringen som fyller år