Drømmen om en til i familien♡

Så bra! Det var gode nyheter :joyful:

Ja, veldig bra:dance011:cool05
Nå trenger vi bare svar på blodprøvene, og de var ikke klare ennå:happy118 Smøre oss med den tålmodigheten vi ikke har:hilarious:

Jeg vil ha EL:hilarious: Irriterende å gå å vente sånn, når jeg vil den skal komme:joyful: Vet den ikke har vært ordentlig positiv ennå:shifty: kanskje synge en eggløsningssang:laughing002 Istedenfor sol, sol kom igjen, kan jeg synge EL kom igjen, EL er min bestevenn:laughing005 Lov å håpe, sant?:smiley-angelic002

20201117_153018.jpg

Last edited:
Håper EL-sangen funka:cool14 Fikk denne nå og har murringer:smiley-angelic001
20201117_193117.jpg

Da fikk vi svar fra legekontoret, og blodprøvesvar er ennå ikke kommet:oops: Han tok blodprøver forrige torsdag, så mulig de er inne imorgen:smiley-angelic001
Krysser fingre! Og godt at det ser fint ut så langt! Du vet kanskje om det, men man kan sjekke blodprøvesvar på Furst pasient. Hender det tar litt tid før svarene kommer til legen. Lykke til ❤️

Krysser fingre! Og godt at det ser fint ut så langt! Du vet kanskje om det, men man kan sjekke blodprøvesvar på Furst pasient. Hender det tar litt tid før svarene kommer til legen. Lykke til ❤️

Er det alltid furst legekontor bruker?:) takk for info:joyful:

Yes, masse el-slim:happy093.

Vel, fortsatt ingen EL og er nå på CD 15:shifty: Så blir en laang syklus denne gang:( skjønner ikke hvorfor jeg får nesten positive tester. Hatt det i 5 dager nå. CBFM sier fortsatt høy, for femte dagen på rad:yuck:

20201118_090006.jpg

20201118_085855.jpg

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom! Krysser fingrene for at det går bra med mannen, det må være tøft å stå i en så uavklart situasjon over flere uker:sorry: Og så utrolig til og fra de testene var da! Håper på snarlig el og at det er gullegget som ligger og gjør seg klar:angel8 El-slim er jo et veldig godt tegn!

Vel, fortsatt ingen EL og er nå på CD 15:shifty: Så blir en laang syklus denne gang:( skjønner ikke hvorfor jeg får nesten positive tester. Hatt det i 5 dager nå. CBFM sier fortsatt høy, for femte dagen på rad:yuck:

Vis vedlegget 341123
Vis vedlegget 341124
Nå gikk jo tempen din gikk ned i dag, så kanskje du får positiv test senere i dag, og EL samme dag (for det pleier du vel?) Skjønner det er slitsomt med nesten positive tester så lenge! Men dessverre ganske vanlig at kroppen er litt i ulage sånn:):Heartred Håper for deg at EL er rett rundt hjørnet! :joyful: Her er jeg CD6 i dag, og skal begynne med aksjelegging annenhver dag fra i kveld igjen- selv om det er tidlig for meg som har EL sent! Vet jo aldri liksom, kanskje salvie-teen gjør underverker liksom? Vil jo ikke misse sjansen, så bedre å ha babydans jevnlig for sikkerhetsskyld:happy:

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom! Krysser fingrene for at det går bra med mannen, det må være tøft å stå i en så uavklart situasjon over flere uker:sorry: Og så utrolig til og fra de testene var da! Håper på snarlig el og at det er gullegget som ligger og gjør seg klar:angel8 El-slim er jo et veldig godt tegn!

Ja, håper vi snart kan få endelig svar og en avklaring, så vi kan senke skuldrene igjen:rolleyes: Takk for omtanken:Heartred

Ja, nå er testen helt negativ igjen, så nå gidder jeg ikke teste mer idag:sour: og el-slimet har tørka opp igjen:arghh: Så får jeg håpe EL kommer ila uka:p

Nå gikk jo tempen din gikk ned i dag, så kanskje du får positiv test senere i dag, og EL samme dag (for det pleier du vel?) Skjønner det er slitsomt med nesten positive tester så lenge! Men dessverre ganske vanlig at kroppen er litt i ulage sånn:):Heartred Håper for deg at EL er rett rundt hjørnet! :joyful: Her er jeg CD6 i dag, og skal begynne med aksjelegging annenhver dag fra i kveld igjen- selv om det er tidlig for meg som har EL sent! Vet jo aldri liksom, kanskje salvie-teen gjør underverker liksom? Vil jo ikke misse sjansen, så bedre å ha babydans jevnlig for sikkerhetsskyld:happy:

Ja, tempen gikk ned idag, og trodde jeg skulle få positiv el-test, men nå har jeg testa flere ganger idag, og tror ikke jeg gidder teste mer idag:hilarious: Blir så oppgitto_O Vet det kan ta tid før egget slipper, og jeg er jo vant til det. Holdt på slik her i pp 3, da jeg fikk nesten positive tester fra CD 7 av og fikk først EL på CD24:hungover: Så er ikke annet å gjøre enn å fortsette å teste.

Jeg håper salvie-teen gjør susen for deg jeg, søta:joyful: Og at EL kommer før denne gang:signs003 Følger spent med:Heartred

La testen inn i premom, og den mener den var positiv:wideyed: hnmm...
20201118_114608.jpg

Da har vi vært på utviklingssamtale for de to mellemste:) Det gikk meget bra, så jeg er så fornøyd:smiley-angelic005

Imorgen, så har jeg en 2-åring i huset:cool05:dance008:dance011:excited001:gen014:talk017:love7:Heartred
20201118_194920.jpg

Da har han vært på UL, ingen kreft i testikkelen overhodet, men etter han hadde bitestikkelbetennelse for noen år siden, så var det kommet litt arrdannelse, og er det som har gitt litt smerter/ubehag:oops: Så nå er vi SÅ lettet:notworthy:angel5 Nå venter vi bare på blodprøvesvar:smiley-angelic001

Gode nyheter! :D

Back
Topp