Drømmen om en til i familien♡

Da var EL-testen sterkere igjen:rolleyes:
20201116_195252.jpg

Da er jeg kommet til CD 14 og monitor sier ennå høy, og EL-testen er snaaart positiv:rolleyes: Det har den i grunn vært av og på de siste 4 dagene:hilarious:

20201117_083129.jpg

20201117_083813.jpg

Nesten! Blir vel straks EL nå :)

Hahah, med denna kroppen, så får vi nå se:hilarious: Men nå kan EL bare komme, men spørs om den da drøyer og at det blir lang syklus:hilarious: Masse lykke til idag, søta:Heartred

Har skrevet en full update i dagboken min :)
Men, jeg er veldig skjelven, som ettervirkning av å ha hatt ganske vondt... Tror de fikk ut 14 ish egg.

Gikk rett inn å leste:happy:
Er nok ikke så rart du er skjelven en liten stund og kanskje utover dagen. Du har vel fått litt sterke medisiner, også har de jo faktisk vært inne i kroppen din:oops: Håper på at alle er gode og brukbare egg:Heartred

Gikk rett inn å leste:happy:
Er nok ikke så rart du er skjelven en liten stund og kanskje utover dagen. Du har vel fått litt sterke medisiner, også har de jo faktisk vært inne i kroppen din:oops: Håper på at alle er gode og brukbare egg:Heartred

Er visst forventet trøtthet og smerter ila dagen. Akkurat nå er jeg trøtt, skjelven - men bare milde 'mensmurringer', så føler meg for det meste i fin form :)

Er visst forventet trøtthet og smerter ila dagen. Akkurat nå er jeg trøtt, skjelven - men bare milde 'mensmurringer', så føler meg for det meste i fin form :)

Håper mensenmurringene forholder seg på det nivået de er eller blir helt borte:Heartred Godt det er overstått, men er jo en stund å vente til svar:rolleyes:

Skal teste når jeg kommer hjem igjen:rolleyes:
20201117_095758.jpg

Håper mensenmurringene forholder seg på det nivået de er eller blir helt borte:Heartred Godt det er overstått, men er jo en stund å vente til svar:rolleyes:

Jepp. Men det er jo fordi de må dyrkes til dag 5-6, før frysing. Og først da vet de jo hvor mange som blir liggende på frys.

Håper dog på en liten oppdatering etterhvert.

Jepp. Men det er jo fordi de må dyrkes til dag 5-6, før frysing. Og først da vet de jo hvor mange som blir liggende på frys.

Håper dog på en liten oppdatering etterhvert.

Håper jeg også du får:Heartred

Da har han vært på UL, ingen kreft i testikkelen overhodet, men etter han hadde bitestikkelbetennelse for noen år siden, så var det kommet litt arrdannelse, og er det som har gitt litt smerter/ubehag:oops: Så nå er vi SÅ lettet:notworthy:angel5 Nå venter vi bare på blodprøvesvar:smiley-angelic001

Da var El-testen heelt negativ å svak igjeno_O Virker som det blir laaang syklus jeg må belage meg på denne gang:hilarious::shifty:

20201117_131700.jpg

Da var El-testen heelt negativ å svak igjeno_O Virker som det blir laaang syklus jeg må belage meg på denne gang:hilarious::shifty:

Vis vedlegget 341064
Tror du ikke du har hatt EL da? Siden du hadde så sterke tester før de ble svakere igjen? Kan jo hende du gikk glipp av selve toppen, eller at testene ikke blir like sterke denne gangen (for de var jo veldig sterke!) Blir spennende å følge med på tempen de neste dagene da!:joyful:

Tror du ikke du har hatt EL da? Siden du hadde så sterke tester før de ble svakere igjen? Kan jo hende du gikk glipp av selve toppen, eller at testene ikke blir like sterke denne gangen (for de var jo veldig sterke!) Blir spennende å følge med på tempen de neste dagene da!:joyful:

Nei, tror ikke EL har vært oga lite murringer og at el-testen ikke ble sterk nok, for pleier å sterke-sterke tester, samt positive tester over flere dager, men er jo gull å tempe, så jeg ser det svart på hvitt:joyful:

Da fikk vi svar fra legekontoret, og blodprøvesvar er ennå ikke kommet:oops: Han tok blodprøver forrige torsdag, så mulig de er inne imorgen:smiley-angelic001

Back
Topp