Drømmen om en til i familien♡

Pynter den 29.november til vanlig vi også(bursdagen til mellemstesnupp:santa men i år ble det før, gitt:)Litt nytt må til noen år:happy:

Jeg prøvde en gang pynte tre 1 desember. For å prøve noe nytt. Men da ble jeg dessverre så drit lei av det før jul, at det forsvant i romjula :p
Haha.

Jeg prøvde en gang pynte tre 1 desember. For å prøve noe nytt. Men da ble jeg dessverre så drit lei av det før jul, at det forsvant i romjula :p
Haha.

Hahah:laughing021 Er ikke alle som orker jul over så lang tid:laughing002
Vi elsker dog julen, og er lei oss når den skal pakkes vekk 1.januar:(

Alle disse julebildene dine er faktisk med på å klare å opparbeide julestemning hos meg :P :P
Måtte finne frem litt pynt selv i dag :P Bare noen nisser og et lite mintre inne :P
Må vaske og stryke gardinene snart :P

Da var testen sterkere igjen og har så murringer og EL-smerter:wideyed:Hmmm...
20201115_195534.jpg

Alle disse julebildene dine er faktisk med på å klare å opparbeide julestemning hos meg :p :p
Måtte finne frem litt pynt selv i dag :p Bare noen nisser og et lite mintre inne :p
Må vaske og stryke gardinene snart :p

Så hyggelig å høre, det gjør meg SÅ glad:) Er ikke mye pynt som trengs for å lage litt julestemning:santa

Hehe, tror jeg skal snikpynte litt og litt hver dag :)
Nesten ferdig å pakke inn alle 24 adventsgavene til frøkna her også og godt i gang med julegavene :) :)

Så flink du er:hello2
jeg skal igang med å pakke inn 96 gaver til pakkekalenderen denne uka:hilarious: Fikk pakket inn 7 gaver før ikveld:D Herlig å endelig være igang:joyful:

Tips til hva pakkene skal inneholde? :)

Jepp. Jeg prøver gjerne handle ting de trenger litt fra før av, og ikke småting som blir kastet likevel. Men er altså _this close_ for å pakke inn 48 par sokker. :P

96 gaver gitt, tar av meg hatten :) :) :) :)
Jeg skal jo "bare" pakke inn 24 :p :p

Om du tar 7-8 hver dag er du jo ferdig før 1 des :) :)

Pakker de inn på 3 timer ila en kveld, som regel:) Bruker gaveposer;) Litt juks må være lov:hilarious:

Jepp. Jeg prøver gjerne handle ting de trenger litt fra før av, og ikke småting som blir kastet likevel. Men er altså _this close_ for å pakke inn 48 par sokker. :p

Alder som det skal kjøpes til?

Jepp. Jeg prøver gjerne handle ting de trenger litt fra før av, og ikke småting som blir kastet likevel. Men er altså _this close_ for å pakke inn 48 par sokker. :p
Hehe, la meg tenke,,,,,du har ei jente (som var gutt til ho kom ) :P på 3 år :)
Også har du ei jente på 10-11?
Mi jente på 7 får blandt annet: sokker :P truser, fargeblyanter, t-skjorte, godteri på lørdagspakkene, pepperkakeformer, oppskrift på lusekatter på luciadagen, LOL, lapp med filmkveld der hun velger film, tegneblokk, barbie, lapp med 10 ting jeg liker med henne, selvlysende stjerner til taket og mer. Har kombinert gratis ting i form av lapper og endel gaver i andre. Pluss lit søte tekstiler hun likevel trenger mer av :)

Auuuu... murrer så sykt i magen. Får så smerter.. blir nok EL imorgen, akkurat nå kjennes det slik ut:oops:

Hehe, la meg tenke,,,,,du har ei jente (som var gutt til ho kom ) :P på 3 år :)
Også har du ei jente på 10-11?
Mi jente på 7 får blandt annet: sokker :P truser, fargeblyanter, t-skjorte, godteri på lørdagspakkene, pepperkakeformer, oppskrift på lusekatter på luciadagen, LOL, lapp med filmkveld der hun velger film, tegneblokk, barbie, lapp med 10 ting jeg liker med henne, selvlysende stjerner til taket og mer. Har kombinert gratis ting i form av lapper og endel gaver i andre. Pluss lit søte tekstiler hun likevel trenger mer av :)

Ååhh, søte lapper..♥️♥️

Back
Topp