Denne er vel positiv? Bare å hoppe i høyet nåTok en til Og den ble sånn. Er vel omtrent positiv? vant med sterkere teststrek enn dette, så kanskje den er sterkere imorgen tidlig
Vis vedlegget 340644
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er vel positiv? Bare å hoppe i høyet nåTok en til Og den ble sånn. Er vel omtrent positiv? vant med sterkere teststrek enn dette, så kanskje den er sterkere imorgen tidlig
Vis vedlegget 340644
Denne er vel positiv? Bare å hoppe i høyet nå
Og, kan godt hende du får en tidlig eggløsning denne gang? Er jo ikke uvanlig det heller
I så fall lurer jeg på hva du har gjort for å få det til? :')
Men i alle dager? Hvorfor skal jeg få SÅ tidlig EL denne gang? Jeg skjønner det ikke? Har vært opptatt med en del andre ting, så ikke tenkt så mye på prøvingen, kanskje det er derfor? men kan ikke skjønne at det skal være grunnen heller. Kroppen er rar
Rare kroppen haha
El-testen ser sterkere ut ikveld igjen, og kjenner også murringer nå igjen
Vis vedlegget 340757
Av-og-på EL på deg denne gang
Jeg bare elsker denne dagboken din, og all juleglede her inne
Elsker julen, men pleier å vente til 1.søndag i advent med å pynte.. Vurderer sterkt om jeg skal finne frem noen lys på forskudd i år
Spennende med El testene dine, satser på at den bli positiv om et par dager
Så fint det blir
For et flott juletre! Skikkelig DisneyHar pynta til jul, men er ikke heelt ferdig ennå, så legger ut mer bilder når alt er ferdigpyntet
Stua
Vis vedlegget 340814
Vis vedlegget 340815
Vinterstua
Vis vedlegget 340816
Vis vedlegget 340817
Vis vedlegget 340818
Vis vedlegget 340821
Vis vedlegget 340822
Kjøkken
Vis vedlegget 340823
Stue igjen
Vis vedlegget 340824
Takk, søta
Skal pynte litt til, så er ikke helt ferdig
For et flott juletre! Skikkelig Disney
Jeg har ikke fått satt opp noen ting. Men pleier uansett vente til bursdagen til eldste (27. Nov). Må ha noe nye gardiner og sånt nå, dog.