Drømmen om en til i familien♡

Denne er vel positiv?:D Bare å hoppe i høyet nå:joyful:

Ja, venter å ser om streken er sterkere imorgen ellers tviler jeg sterkt på at egget har greid å slippe:joyful: Men blir aksjeinnlegg:hilarious:

Og, kan godt hende du får en tidlig eggløsning denne gang? Er jo ikke uvanlig det heller :D
I så fall lurer jeg på hva du har gjort for å få det til? :')

Men i alle dager? Hvorfor skal jeg få SÅ tidlig EL denne gang?:wideyed: Jeg skjønner det ikke?:confused013 Har vært opptatt med en del andre ting, så ikke tenkt så mye på prøvingen, kanskje det er derfor?:rolleyes::hilarious: men kan ikke skjønne at det skal være grunnen heller. Kroppen er rar:joyful:

Men i alle dager? Hvorfor skal jeg få SÅ tidlig EL denne gang?:wideyed: Jeg skjønner det ikke?:confused013 Har vært opptatt med en del andre ting, så ikke tenkt så mye på prøvingen, kanskje det er derfor?:rolleyes::hilarious: men kan ikke skjønne at det skal være grunnen heller. Kroppen er rar:joyful:

Rare kroppen :P haha

Da er jeg på CD 11 og monitor sier høy ennå(heldigvis). Og el-test er negativ. Så egget prøvde å slippe, men gikk ikke. Håper EL ikke er før CD14 på tirsdag, for da skal mannen på UL å får svar på blodprøvene og om han har Hemokromatose. Kommer EL før det, så blir det prøvepause denne mnd, i tilfelle det i verste fall er kreft. Jeg har gått ut ifra EL på onsdag, da er jeg på CD 15(noe som er tidlig EL for meg). Har ikke noen murringer eller noe nå, så håper EL venter litt til:signs003

Typisk om EL kommer før denne gang, akkurat denne gangen man virkelig ikke vil det:hilarious:

20201114_103858.jpg

20201114_112018.jpg

El-testen ser sterkere ut ikveld igjen, og kjenner også murringer nå igjen:oops:
20201114_222314.jpg

Av-og-på EL på deg denne gang :p

Ja, jeg skjønner rent lite nå altså:confused004 Kjenner ganske så murringer, men vi får nå se om det blir EL eller ikke imorgen:hilarious:

CD 12 og El-testen er heldigvis ikke positiv ennå:joyful: Håper den først blir positiv tidligst tirsdag, helst onsdag når jeg venter den:rolleyes: Skal ikke forundre meg det brått blir en lang syklus denne gang:hilarious: Virker som kroppen prøver, men ikke får til. Har en del murringer:oops: Har ikke noe el-slim ennå, så krysser fingrene:signs003

Vi har fått pynta til jul igår:santa SÅ koselig med juletre og alt framme:greet008

Og idag blir det baking:D Skal bake farmor sine jule-småkaker:smiley-bounce016

Ha en riktig fin søndag, alle sammen:happy:
20201115_114030.jpg
20201115_114152.jpg

Har pynta til jul, men er ikke heelt ferdig ennå, så legger ut mer bilder når alt er ferdigpyntet:happy:

Stua

20201114_181759.jpg

20201114_181835.jpg

Vinterstua

20201114_181939.jpg

20201114_182012.jpg

20201114_182008.jpg

20201114_182019.jpg

20201114_182052.jpg

Kjøkken
20201114_182121.jpg

Stue igjen
20201114_182146.jpg

Jeg bare elsker denne dagboken din, og all juleglede her inne :D:rendeer
Elsker julen, men pleier å vente til 1.søndag i advent med å pynte.. Vurderer sterkt om jeg skal finne frem noen lys på forskudd i år :joyful:

Spennende med El testene dine, satser på at den bli positiv om et par dager :woot:

Jeg bare elsker denne dagboken din, og all juleglede her inne :D:rendeer
Elsker julen, men pleier å vente til 1.søndag i advent med å pynte.. Vurderer sterkt om jeg skal finne frem noen lys på forskudd i år :joyful:

Spennende med El testene dine, satser på at den bli positiv om et par dager :woot:

Takk for at du følger med på min vei:happy: Hyggelig å høre du liker dagboken min:) Legger inn litt diverse, ikke alt er om baby, men fra hverdagen på veien mot en baby:joyful:

Jaaah, litt juleglede og varme trengs i denne kjipe og mørke tiden med Covid-19:yuck: Så her ønsket ungene vi pyntet litt før i år, så ble 14 dager før tia:hilarious: Men SÅ koselig det ble her hjemme:santa
Og nå er man jo ekstra mye hjemme også, så go for it, sier nå jeg:rendeer

Altså, nå er EL-testen omtrent helt blenda igjen, og har nå rosa utflod- det har offisielt klikka for kroppen min:eek: Jaja.. håper kroppen selv stanser EL:hilarious: Så satser jeg på EL om 3 dagers tid:D:D:D Har nå fått bakt farmor småkaker og WOW, de er så syyykt gode:smiley-bounce012før baking

20201115_141907.jpg

Etter baking.
20201115_141843.jpg

Jeg har ikke fått satt opp noen ting. Men pleier uansett vente til bursdagen til eldste (27. Nov). Må ha noe nye gardiner og sånt nå, dog.

Pynter den 29.november til vanlig vi også(bursdagen til mellemstesnupp:santa men i år ble det før, gitt:)Litt nytt må til noen år:happy:

Back
Topp