Majaflyfly
Glad i forumet
Begynt å pynte inne
Vis vedlegget 340441
Koselig at du har begynt å pynte inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynt å pynte inne
Vis vedlegget 340441
Jeg er kjempespent! Prøver å omstille meg selv på positive tanker nå
Koselig at dere var sammen med ham hver dag mens han levde, og skjønner at ungene savner bestefaren sin.
Ja den dumme kreften tar mange liv.
Koselig at du har vokst opp hos dine besteforeldre å har mange gode minner derfra.
Også krysser jeg fingrene for at spiren sitter i denne månden.
Koselig at du har begynt å pynte inne.
Så godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!Da er gelenderet ferdigpynta Det er så godt å ha noe annet å tenke på og noe som holder meg opptatt, nå mens vi venter på mannens prøvesvar
Vis vedlegget 340498
Vis vedlegget 340499
Så godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!
Vi mistet svigerfar for 6 år siden nå- han døde brått av hjerteinfarkt 57år gammel, og var slank, sprek og frisk! Var et sjokk og et stort tap, men er veldig glad han rakk å møte to av barnebarna sine iaf Famile er virkelig det viktigste i livet! Når sånne tragedier skjer blir man bare enda mer sikker på det
Så nydelig gelender! Her er vi full gang med pyntingen, så sender bilder når det er klart! Wohooo! Dagen har iaf gått fort uten å tenke for mye på symptomer egc, så det er bra Får besøk av tre gode venninner i kveld, så vipse er det i morgen! Ha en fin kveld kjære deg!
Da har mannen vært hos legen. Tarmkreft er utelukket Så nå har han tatt nye blodprøver som skal sjekke diverse andre ting og hemokromatose. De får vi svar på tirsdag neste uke, samme dag som han skal på UL. Håper det er hemokromatose For da er det en lett behandling som skal til, og ufarlig så lenge ferritin holdes nede ved blodtapping
I verste fall snakket legen om leukemi eller leverkreft, men at det er sjeldent å se hos så unge mennesker. Vi håper på det beste
Håper på det beste