Drømmen om en til i familien♡

Jeg er kjempespent! Prøver å omstille meg selv på positive tanker nå :p

Ja, jeg synes det er viktig å holde seg positiv og optimistisk, så får man heller bli lei seg og skuffa om det ikke skulle bli sånn:Heartred

Krysser fingrene for for innsett i desember:signs003

Koselig at dere var sammen med ham hver dag mens han levde, og skjønner at ungene savner bestefaren sin.
Ja den dumme kreften tar mange liv.

Koselig at du har vokst opp hos dine besteforeldre å har mange gode minner derfra.

Også krysser jeg fingrene for at spiren sitter i denne månden.

Han flytta til bygda vår to år før han døde, så jeg er så takknemlig for at unga fikk oppleve å ha en bestefar som var en stor del av livet dems i de årene:Heartred

Ja, den kreften tar mange liv, unge som gamle- utrolig urettferdig:(

Mhm, har vært så velsignet med fantastiske besteforeldre, og hatt en fin barndom når jeg var hos dem:Heartred

Da var jeg kommet til CD 9 allerede:)
Jeg begynte igår å kjenne godt med murringer, men el-testen er langtfra positiv, men vi er nå begynt å legge inn aksjer:joyful:
Bruker denne mnd conceive+, det brukte jeg da jeg ble gravid med mini også i 2018:rolleyes:

Som jeg håper på spire, men da kan jeg faktisk ligge rett ut med hyperemesis på julekvelden, men akkurat det, det er det verdt:Heartred

20201112_091732.jpg

Litt info om conceive+:)

Screenshot_20201112-094338_SOL.jpg

Da har mannen vært hos legen. Tarmkreft er utelukket:) Så nå har han tatt nye blodprøver som skal sjekke diverse andre ting og hemokromatose. De får vi svar på tirsdag neste uke, samme dag som han skal på UL. Håper det er hemokromatose:smiley-angelic001 For da er det en lett behandling som skal til, og ufarlig så lenge ferritin holdes nede ved blodtapping:)

I verste fall snakket legen om leukemi eller leverkreft, men at det er sjeldent å se hos så unge mennesker. Vi håper på det beste:angel5

Da er gelenderet ferdigpynta:greet008 Det er så godt å ha noe annet å tenke på og noe som holder meg opptatt, nå mens vi venter på mannens prøvesvar:rolleyes:
20201112_161054.jpg

20201112_161057.jpg

Da er gelenderet ferdigpynta:greet008 Det er så godt å ha noe annet å tenke på og noe som holder meg opptatt, nå mens vi venter på mannens prøvesvar:rolleyes:
Vis vedlegget 340498
Vis vedlegget 340499
Så godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!:Heartred

Vi mistet svigerfar for 6 år siden nå- han døde brått av hjerteinfarkt 57år gammel, og var slank, sprek og frisk! Var et sjokk og et stort tap, men er veldig glad han rakk å møte to av barnebarna sine iaf:love2 Famile er virkelig det viktigste i livet! Når sånne tragedier skjer blir man bare enda mer sikker på det:Heartred

Så nydelig gelender! Her er vi full gang med pyntingen, så sender bilder når det er klart! Wohooo! Dagen har iaf gått fort uten å tenke for mye på symptomer egc, så det er bra:) Får besøk av tre gode venninner i kveld, så vipse er det i morgen! :joyful: Ha en fin kveld kjære deg!:Heartred

Så godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!:Heartred

Vi mistet svigerfar for 6 år siden nå- han døde brått av hjerteinfarkt 57år gammel, og var slank, sprek og frisk! Var et sjokk og et stort tap, men er veldig glad han rakk å møte to av barnebarna sine iaf:love2 Famile er virkelig det viktigste i livet! Når sånne tragedier skjer blir man bare enda mer sikker på det:Heartred

Så nydelig gelender! Her er vi full gang med pyntingen, så sender bilder når det er klart! Wohooo! Dagen har iaf gått fort uten å tenke for mye på symptomer egc, så det er bra:) Får besøk av tre gode venninner i kveld, så vipse er det i morgen! :joyful: Ha en fin kveld kjære deg!:Heartred

Tusen takk, snille du:smiley-angelic003

Ja, jeg er glad vi nå kan begynne å utelukke diverse sykdommer. Er så nervøs, og kommer ikke til å roe meg før vi vet hvilken sykdom det eventuelt dreier seg om:nailbiting:
Så blir litt lange dager. Derfor jeg nå begynner å pynte inne, for må rett og slett ha noe annet å drive med, for å få tankene over på noe annet:oops: Og ungene er så gira på å pynte inne. Så da setter vi igang nå i helga:joyful:

Åneeei, det gjør meg vondt å høre han døde brått og uventet- også ung a, gitt:( Det gjør så forferdelig vondt å miste en nær i familien. Blir et stort sjokk, og for et savn:( Vi mista min svigerfar til kreften nå i juli, ti uker før var alt som vanlig, så boom, fikk vi beskjed om at han hadde fått kreft. Er så utrolig urettferdig:arghh: Ja, du sa det så bra, det er virkelig ds man merker hvor viktig familien er:Heartred

Er så redd barna våre skal miste pappaen sin, og håper bare ikke det er kreft. Vi prøver å være optimistiske, inntil det motsatte er bevist:happy119

Jaaaah, gleder meg masse til å se bilder:gen014
Det har jeg virkelig sett fram til å flere dager nå:joyful:
Har fått opp litt til i stua, er ikke ferdig med den ennå da, men.
20201112_195251.jpg

Har en del murringer nå. Så bra spent på når EL kommer denne gang:rolleyes: Kan jo gå sånn i flere uker, så ikke sikkert det blir kort syklus av den grunn:angelic: Om jeg har kort syklus, så kommer EL på onsdag:smiley-bounce012

Den el-testen var ikke mye å skryte av:hilarious: Er kun på CD9, så er jo ikke så rart:p
20201112_223818.jpg

Da er jeg på CD10 og østrogenøkning funnet på monitoren:joyful: Ser også økning på el-tester nå:happy: Håper på kort syklus denne gang også:rolleyes: Og lady-comp sier sjans for gutt nå??o_O hmmm.. Synes tempen er så høy nå før EL denne gang også!?:wacky:

20201113_074952.jpg

20201113_080939.jpg

20201113_075001.jpg

20201113_082741.jpg

Last edited:
El-testen er blitt sterkere:D Mon tro om EL kommer før denne gang?:rolleyes:
20201113_162529.jpg

Wæææh, nesten positiv test nå:wideyed: Det er så ulikt alt jeg er vant med:nailbiting: Er kun på CD 10 og pleier tidlig å få positiv test på CD 15:wideyed: Har så ille murringer og smerter så jeg måtte legge meg ut på sofaen, for det stikker så innmari. Tenkte at da får jeg teste én gang til, da. Og ble nesten positiv:wtf
20201113_183637.jpg

Sånn nå, kan ikke ha el nå snart, vel?:eek:
20201113_184954.jpg

Altså, jeg skjønner det ikke?:wacky: dess mer jeg tenker på det, dess mindre forstår jeg egentlig- for jeg har ikke EL så tidlig som imorgen på CD 11. Må være lureri fra kroppens sid, kan hende kroppen prøver å slippe egget, men tviler på at EL er før tidligst onsdag:confused004 Føler meg litt sånn nå, egentlig:schocked028

Da har mannen vært hos legen. Tarmkreft er utelukket:) Så nå har han tatt nye blodprøver som skal sjekke diverse andre ting og hemokromatose. De får vi svar på tirsdag neste uke, samme dag som han skal på UL. Håper det er hemokromatose:smiley-angelic001 For da er det en lett behandling som skal til, og ufarlig så lenge ferritin holdes nede ved blodtapping:)

I verste fall snakket legen om leukemi eller leverkreft, men at det er sjeldent å se hos så unge mennesker. Vi håper på det beste:angel5

Håper på det beste ♥️♥️

Og, kan godt hende du får en tidlig eggløsning denne gang? Er jo ikke uvanlig det heller :D
I så fall lurer jeg på hva du har gjort for å få det til? :')

Tok en til:hilarious: Og den ble sånn. Er vel omtrent positiv?:wideyed: vant med sterkere teststrek enn dette, så kanskje den er sterkere imorgen tidlig:rolleyes:

20201113_205116.jpg

Back
Topp