Majaflyfly
Glad i forumet
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka /QUOTE]
Hva pleier du å bake til jul ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka /QUOTE]
Hva pleier du å bake til jul ?
Herregud, det må være litt av et syn, både deg og maskina Du er sånn , maskina er sånn sorry jeg ler, men
Nei, han likte det ikke, og jeg trodde det skulle være midt i blinken for han. Hallo! Vi digger ringenes herre, har ikke tall på hvor mange ganger vi har sett de filmene+ hobbbiten(dog ikke like bra). Og Harry potter-filmene, da koser vi oss men nei, spillet var ikke helt han, hva enn det betyr!?
Høres ut som det er spillet for deg og noe du koser deg glugg med Skulle ønske jeg også likte gaming og fant glede i det
Her er også Minecraft populært hos 8-åringen, han synes det er så gøy Bygd masse fint. Tilogmed en grav i en verden til bestefar. Min svigerfar døde i juli av kreft 61 år gammel, kun, dessverre. Så gaming kan i stor grad trøste også.
Wow, det var skikkelig lurt Og høres jo mye bedre ut enn at de skal stikke av gjennom et vanlig gjerde og inn i hager
Ehm, nei, det er direkte utrivelig å må ta livet av de små stakkarne
Oh, om det har vært utelatt førhen, så er instinkter nok intakte selv min som kun har vært innekatt og hun kun er 7 mnd, hun tar pipp-pippen.
Åååh, er etter midnatt, så offisielt på cd8 nå Nei, nå er det god kveld, gitt
Mayaflyfly-fikk ikke til å quote deg Se svaret mitt over her
Jeg er glad for at du denne gang er en aktiv forumsbruker, for du er virkelig ei herlig dame å følge, og ikke minst "skravle" med
Også er det jo hyggelig at du også har mange barn, og at vi ligger ganske likt, slikt sett Dog er mine litt eldre enn dine, men våre tre første fikk vi tettere, enn han attpåskatten vi fikk sist Og jaggu prøver vi på flere i gjengen igjen Det er så hyggelig med en stor ungeflokk, så spørs om jeg noengang føler meg ferdig
Har blitt fort gravid med de andre barna jeg også, men har hatt å stor glede av å være med i termingrupper, er så mange hyggelige damer å dele gleder, sørger, spørsmål osv med. Selvom det er over nettet, så blir man jo personlig kjent fordet om Og herlig som du sier, med en hel heiagjeng
Jaaah, jeg takker og bukker for julebilder, snille du
Uff, har du hatt et vondt bekken med alle dine små? Det er helt grusomt Hadde bekkenløsning med nr 2 og nr 3, men ingenting med nr 1 og nr 4.
Få mannen satt i jobb, si Så du får pynta til jul
Sånn et det her også- jeg gjør ‘alt’ av juleforberedelser Men heldigvis elsker jeg det! Og tror de eldste barna blir med på en del i år- skal lage litt gaver&pynt sammen, bake og pynte! Gleder megBlir så rørt over og glad for at andre tydeligvis også setter pris på at vi har julepynta hagen Haha ja, snart er det JUL, og koselig blir det meeeen blir en del jobb før jeg kan senke julefreden 1.desember(jeg gjør alt av gaver, julevask og det meste av julebakst ferdig i nov). Har pakkekalendergaver klare, de skal dog pakkes inn og er til 4 unger.. så det blir 96 stk, det Haha, så litt jeg må sette igang med. Koser meg dog veldig med det. Så neste uke skal jeg få ordnet det
Haha, nesten i alle fall! Jeg pleier bli mest -_- sånn. (Skulle ønske jeg fikk opp hele emoji-utvalget på telefon, men.. akk. )
HP og Lotr ..!
Skulle jo tro det var midt i blinken. neinei. Masse jeg ikke finner passende for meg, selv om jeg ikke synes det er direkte dårlige spill.
Fint å høre at spill kunne brukes sånn og Spill er MYE mer enn å bare sitte klistret foran en skjerm. I psykisk helse; mange som bruker spill (og gjerne sosial gaming) for å føle seg bedre. Minsker gjerne ensomhet; samt, man kan dele ting med online-venner som er vanskelig å si irl. Jeg spiller et mobilspill, f.eks. og.. det handler ikke om spillet i seg selv, men at jeg er i en 'gruppe' med mange flotte mennesker fra hele verden, som jeg kan chatte med.
Er helt genialt!
Haha, uff.. katter er morsomme dyr, men det jaktinstinktet.. Også er det noe med hunnkatter; de later til å være eksepsjonelle jegere. Nå er sikkert hele gjengen gode jegere om de må. Men de fleste kattene har lært seg at de får mat inne. De eldste kommer i alle fall sjeldent inn med sånt.
Så mye koselig dere baker til jul. Ja det er masse god mat man spiser til jul.
Er du foresten dansk ? Siden du har en del oppskrift fra Danmark.
Veldig koselig! Fikk bekkenproblemer i første svangerskap, ble litt bedre etter, men verre i andre svangerskap. Etter det har det verken blitt bedre eller verre, men holdt seg jevnt over dårlig både som gravid og ugravid Menmen- går jevnlig til behandling hos en flink fysio (har prøvde mange forskjellige før henne), og gjør øvelser etc. Det antas at jeg vil bli bedre 2-3år etter siste fødsel (når enn det blir), men for nå har jeg lært meg å leve med smertene og tilrettelegge dagene mine mest mulig- så godt det går Prøver å se muligheter istede for begrensinger, for hvis ikke blir man bare trist
Mannen har ikke bært ned julepynten enda- håper han gjør det ila dagen! Jeg er KLAR for å si det sånn!
Er stuptrett for tiden, og har de villeste drømmene, så øyner et lite håp her.. Tok en test imorges 9dpo, men selvsagt blenda Har fått positiv 12dpo en gang med CB+, ellers rundt 14dpo, så er enda tidlig da. Bare håååååper så inderlig!! Får bare smøre meg med mer tålmodighet her, på slutten av verdens lengste syklus noensinne (CD45 i dag).. Hvis det blir flere pp håper jeg virkelig at de er normale i lengden!
Ha en flott dag, skjønne deg!
Sånn et det her også- jeg gjør ‘alt’ av juleforberedelser Men heldigvis elsker jeg det! Og tror de eldste barna blir med på en del i år- skal lage litt gaver&pynt sammen, bake og pynte! Gleder meg
Jeg har kun hatt hunnkatter, og de er meget ivrige og bra jegere. Hun ene katten som vi har nå(som er utekatt) tar heldigvis mange mus, fint nå som det er skikkelig museår Hun tar heldigvis ikke med seg maten inn.
Vi har også to katter; en hunnkatt og en hankatt. Hunnkatten er helt ram på å jage mus! Hannkatten får ikke fanget noen ting, han er så stor og tung Morsomt å lese at hunnkatter ofte er bedre på jakt enn hannkattene.
Merker jeg får julestemning av å lese her inne - så her kommer jeg til å følge med