Drømmen om en til i familien♡

Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka:santa Vi er en skikkelig julefamilie:greet008 Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona:happy119 Er så hyggelig å kunne glede andre:Heartred Mange stopper opp på veien som går nedenfor huset å tar bilder:happy:

Mannen har bestilt 3 store ting til fra USA, til å pynte hagen med, som er på vei:joyful:
Dette blir en dagbok bestående av prøving og ting ellers nå i livet mitt:hilarious: Litt av hært, som vi sier:rolleyes:

Legger med litt bilder:rendeer

Vis vedlegget 340276
Vis vedlegget 340277
Vis vedlegget 340278
Vis vedlegget 340279
Vis vedlegget 340280
Vis vedlegget 340281
Vis vedlegget 340282
Vis vedlegget 340283
Vis vedlegget 340284
Så utrolig koselig! :):Heartred Eeeeeelsker julen selv, og har haugevis med julepynt inne, men lite ute enda siden vi flyttet til stort hus ifjor, men nå ble jeg inspirert!:joyful:
 
Så utrolig koselig! :):Heartred Eeeeeelsker julen selv, og har haugevis med julepynt inne, men lite ute enda siden vi flyttet til stort hus ifjor, men nå ble jeg inspirert!:joyful:

så koselig dere også er en skikkelig julefamilie:greet008
Julepynten inne kommer opp på mellemstesnupp sin bursdag, den 29.november. det er fast tradisjon, det:happy119 Hun ble født på selveste første søndag i advent:santa Lille snøprinsessa mi:Heartred Jeg elsker snø, og rett etter hun var født, så begynte den første snøen å dale ned:rolleyes: Mams blir sentimental nå, kjenner jeg:sad002:laughing002
Blir moro for dere å pynte til jul i hagen:joyful: Og for Guds skyld, kvinne- legg ut bilder:Heartred:hilarious:
 
så koselig dere også er en skikkelig julefamilie:greet008
Julepynten inne kommer opp på mellemstesnupp sin bursdag, den 29.november. det er fast tradisjon, det:happy119 Hun ble født på selveste første søndag i advent:santa Lille snøprinsessa mi:Heartred Jeg elsker snø, og rett etter hun var født, så begynte den første snøen å dale ned:rolleyes: Mams blir sentimental nå, kjenner jeg:sad002:laughing002
Blir moro for dere å pynte til jul i hagen:joyful: Og for Guds skyld, kvinne- legg ut bilder:Heartred:hilarious:
Haha, du skriver så morsomt:hilarious::Heartred Jeg har ikke pyntet enda- pleier å gjøre det i midten av november så planen er på søndag om jeg klarer å vente til da:rolleyes: Kjøper litt mer hvert år, så er vel oppi 10 store ikea-kasser med julepynt nå:hilarious: Her blir det julegardiner i alle rom, jule sengetøy, julekopper/asjetter og servise til alle måltider, og pynt i alle kriker og kroker:) Juletreet pleier vi pynte ca.1.desember (er plast, men ser ekte ut). Elsker jul! Liker ikke vinteren noe særlig ellers, men julen er en koselig tid synes jeg:joyful: Bor du på Østlandet? Her er det mildt om dagen iaf, så hvit jul blir det sjelden, men kan jo håpe! :) Koser meg med julefilmer på tv/netlix for tiden jeg- selv om det er skikkelig b-filmer er det såååå koselig! :joyful:

Tenk om vi får klaff nå før jul begge to! Det hadde vært tidenes julegave det:):Heartred Jeg er 8dpo i dag og hååååper så inderlig!:Heartred
 
Hurra for dagbok! Denne skal jeg følge :happy:

håper dette er syklusen spiren sitter og at du får en nydelig august-baby :happy:
 
Så gøy med dagbok! Og FOR en julepynt:love7 Får nesten tårer i øyene av å se hvor flott det var:p Nå fikk jeg skikkelig lyst til å pynte selv!
 
Haha, du skriver så morsomt:hilarious::Heartred Jeg har ikke pyntet enda- pleier å gjøre det i midten av november så planen er på søndag om jeg klarer å vente til da:rolleyes: Kjøper litt mer hvert år, så er vel oppi 10 store ikea-kasser med julepynt nå:hilarious: Her blir det julegardiner i alle rom, jule sengetøy, julekopper/asjetter og servise til alle måltider, og pynt i alle kriker og kroker:) Juletreet pleier vi pynte ca.1.desember (er plast, men ser ekte ut). Elsker jul! Liker ikke vinteren noe særlig ellers, men julen er en koselig tid synes jeg:joyful: Bor du på Østlandet? Her er det mildt om dagen iaf, så hvit jul blir det sjelden, men kan jo håpe! :) Koser meg med julefilmer på tv/netlix for tiden jeg- selv om det er skikkelig b-filmer er det såååå koselig! :joyful:

Tenk om vi får klaff nå før jul begge to! Det hadde vært tidenes julegave det:):Heartred Jeg er 8dpo i dag og hååååper så inderlig!:Heartred

Gjør jeg?:hilarious: Jeg er nok en særing, med sans for en litt rar humor, kanskje:joyful: Haha:laughing002

Kjenner til den der med om man klarer å vente så lenge:nailbiting: Det skal godt gjøres, skal jeg si deg:hilarious: Huset blir så koselig når det er julepyntet inne:Heartred Høres ut som dere lager magisk julestemning for hele familien dere også:greet008 Vi blir bare kalt for "The Griswalds" av venner og familie:laughing021Åh jaa, julefilmer må til:gen014 B-filmer må til når det gjelder jul:happy093. Vi så julefilmer i hele går ettermiddag og kveld med unga vi også:santa

Jeg håper sånn for deg, søta:Heartred Grafen din ser bra optimistisk ut, for å si det slik:hello2:smiley-bounce015:Heartbigred Og håper jo skikkelig på at vi ender opp i samme terminforum:love7:smiley-angelic001
 
Hurra for dagbok! Denne skal jeg følge :happy:

håper dette er syklusen spiren sitter og at du får en nydelig august-baby :happy:

Åårh, så koselig du vil følge dagboken min:smiley-angelic003Tusen takk:Heartred Håper også snart lille sitter igjen:rolleyes:
 
Så gøy med dagbok! Og FOR en julepynt:love7 Får nesten tårer i øyene av å se hvor flott det var:p Nå fikk jeg skikkelig lyst til å pynte selv!

Takk for fiiine ord:Heartbigred
Jula er en magisk tid, og nå med alt dette med covid-19, så trenger vi alle litt lyspunkter, omtanke og varme i hverdagen:happy119 Pynt i vei, ingen lov som forbyr å pynte litt tidligere til jul:happy::hilarious::santa
 
Takk for fiiine ord:Heartbigred
Jula er en magisk tid, og nå med alt dette med covid-19, så trenger vi alle litt lyspunkter, omtanke og varme i hverdagen:happy119 Pynt i vei, ingen lov som forbyr å pynte litt tidligere til jul:happy::hilarious::santa
Jeg scroller daglig gjennom nettsteder som selger juletrepynt, så planleggingen er iallefall i gang :D
 
Jeg scroller daglig gjennom nettsteder som selger juletrepynt, så planleggingen er iallefall i gang :D

Ja, se der vettu:greet008:hello2 Da blir det julestemning i heimen:Heartred
 
Back
Topp