Drømmen om en til i familien♡

Har du noen gode tips til nettsider, Nuuni? :woot:

Jeg svarer her også:rolleyes:
En del fint på jem&fix, Jula og Rusta. Rusta har dog ikke nettbutikk, det har de andre to:) Har kjøpt på Ebay. En del av sotimentet kan du se på Wallmart, Home depot og Cosco:santa
 
Da var jeg kommet til CD7 og tiden flyr, noe jeg synes er veldig greit:hilarious: Noen PP så snegler tiden seg av gårde:shifty: Spottingen har gitt seg og da var TR dratt for denne gang, måtte hun holde seg borte de neste 9 mnd:smiley-angelic001

Vært ute å handlet inn snøfnugg med lys i, så de er satt opp på den ene husveggen:santa Skal ta bilder ikveld, å legge ut:thumleft Vært igang hele dagen å har fått ukeshandlet, ryddet stua og kjøkken, støvsugd i hele huset, vasket 3 maskiner med tøy, hengt opp, og satt på to tørketromler, ryddet soverommet(fullt av julestæsj, pakkekalendergaver til 4 barn, 4 haribokalendere, 3 små juletrær til rommene til unga+ pynt til de og julestjerner til vinduene dems, 16 kjøkkenruller fra lambi som er kjøpt på tilbud:hilarious: Så var godt å få system i alt og ryddet det meste inn i veggskapet:joyful:

Blir hjemmelaget pølsegryte med fløtesaus og pasta til middag, ungene digger den:happy: Kan legge ut oppskrift etterpå:)
20201110_141909.jpg
 
Jeg har sett på sprell.no, heifredag.no og hageland.no. Flying tiger har masse til en veldig billig penge!:woot: Har kun sett på juletrepynt, da.

Takk for tips:D
 
Gjør jeg?:hilarious: Jeg er nok en særing, med sans for en litt rar humor, kanskje:joyful: Haha:laughing002

Kjenner til den der med om man klarer å vente så lenge:nailbiting: Det skal godt gjøres, skal jeg si deg:hilarious: Huset blir så koselig når det er julepyntet inne:Heartred Høres ut som dere lager magisk julestemning for hele familien dere også:greet008 Vi blir bare kalt for "The Griswalds" av venner og familie:laughing021Åh jaa, julefilmer må til:gen014 B-filmer må til når det gjelder jul:happy093. Vi så julefilmer i hele går ettermiddag og kveld med unga vi også:santa

Jeg håper sånn for deg, søta:Heartred Grafen din ser bra optimistisk ut, for å si det slik:hello2:smiley-bounce015:Heartbigred Og håper jo skikkelig på at vi ender opp i samme terminforum:love7:smiley-angelic001
Ja:) Koselig at man har en heiagjeng spredt utover hele landet som man aldri har møtt, som kommer med gode råd, optimisme og trøst når man trenger det:Heartred

Jeg kløøøøøør i julepynte-fingrene nå! Er nok litt fordi jeg må ha noe annet å fokusere på nå mens jeg venter:hilarious: Prøver å spise sunt om dagen, så kan ikke starte på julebaking enda:rolleyes: Det ble en del trøste-spising ila de siste månedene med prøving, så har gått opp 3kg istede for ned etter ammeslutt, så nå er jeg ca.10kg fra målet istede for 7:hilarious: Tenkte å være superflink frem til positiv test eller til midten av desember hvis jeg ikke blir gravid før, så skal jeg kose meg i julen:) Så her går det i knekkebrød og rett-i koppen supper om dagen- ikke gløgg&pepperkaker:wacky: Men! Julete er også kos da:)

Jeg skrev en liste med de to eldste i stad, med koselige ting vi skal gjøre sammen etter skolen de neste ukene:) Koselig å få litt større barn, for det er så mye koselig man kan gjøre sammen! Og de elsker julen like mye som meg:joyful:

Nå tror jeg mannen må hente ned alle juleeskene mine etterpå altså! :hilarious:

Ha en flott dag videre, søte deg! :Heartred
 
Jeg svarer her også:rolleyes:
En del fint på jem&fix, Jula og Rusta. Rusta har dog ikke nettbutikk, det har de andre to:) Har kjøpt på Ebay. En del av sotimentet kan du se på Wallmart, Home depot og Cosco:santa
Jeg har sett på sprell.no, heifredag.no og hageland.no. Flying tiger har masse til en veldig billig penge!:woot: Har kun sett på juletrepynt, da.

Takk begge to :woot: Var ikke meningen å kuppe dagboken din med juleprat, altså :love7
 
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka:santa Vi er en skikkelig julefamilie:greet008 Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona:happy119 Er så hyggelig å kunne glede andre:Heartred Mange stopper opp på veien som går nedenfor huset å tar bilder:happy:

Mannen har bestilt 3 store ting til fra USA, til å pynte hagen med, som er på vei:joyful:
Dette blir en dagbok bestående av prøving og ting ellers nå i livet mitt:hilarious: Litt av hært, som vi sier:rolleyes:

Legger med litt bilder:rendeer

Vis vedlegget 340276
Vis vedlegget 340277
Vis vedlegget 340278
Vis vedlegget 340279
Vis vedlegget 340280
Vis vedlegget 340281
Vis vedlegget 340282
Vis vedlegget 340283
Vis vedlegget 340284

Åååh, så koselig ♥️♥️
 
Takk begge to :woot: Var ikke meningen å kuppe dagboken din med juleprat, altså :love7

Næsj, ikke tenk på det:Heartred Det går helt fint, og supert med tips til nye butikker med julepynt- jeg liker det:thumleft:santa:hello2
 
Takk, synes vi også det er:Heartred

Julepynt er så kos! Skal vente til desember selv, altså. Men gledes. Blir så mørkt om dagene nå, så veldig greit med en høytid som gir rom for å pynte med lys overalt! Skulle ønske jeg hadde tid til å pynte masse, men blir neppe så mye som jeg skulle ønske :p
 
Ja:) Koselig at man har en heiagjeng spredt utover hele landet som man aldri har møtt, som kommer med gode råd, optimisme og trøst når man trenger det:Heartred

Jeg kløøøøøør i julepynte-fingrene nå! Er nok litt fordi jeg må ha noe annet å fokusere på nå mens jeg venter:hilarious: Prøver å spise sunt om dagen, så kan ikke starte på julebaking enda:rolleyes: Det ble en del trøste-spising ila de siste månedene med prøving, så har gått opp 3kg istede for ned etter ammeslutt, så nå er jeg ca.10kg fra målet istede for 7:hilarious: Tenkte å være superflink frem til positiv test eller til midten av desember hvis jeg ikke blir gravid før, så skal jeg kose meg i julen:) Så her går det i knekkebrød og rett-i koppen supper om dagen- ikke gløgg&pepperkaker:wacky: Men! Julete er også kos da:)

Jeg skrev en liste med de to eldste i stad, med koselige ting vi skal gjøre sammen etter skolen de neste ukene:) Koselig å få litt større barn, for det er så mye koselig man kan gjøre sammen! Og de elsker julen like mye som meg:joyful:

Nå tror jeg mannen må hente ned alle juleeskene mine etterpå altså! :hilarious:

Ha en flott dag videre, søte deg! :Heartred

Ja, det er en helt fantastisk gjeng med herlige damer her inne:Heartred:happy119 Vært her siden februar 2007, da jeg gikk gravid med første bebis, og "blitt kjent" med så mange gode, fiine og herlige frøkner:Heartpink Har fortsatt god kontakt med ei fantastisk fin snuppe fra sep'12 gruppa:love7 Og den støtten gjør en ordentlig stor forskjell, er jo ikke alt mannen forstår seg på, eller interesserer seg for mht prøvingen:hilarious:

Jeg gleder meg sånn til å få se bilder fra julehjemnet deres:joyful:(jeg håper jeg får det?) kan jo sende PM om du heller vil det enn å legge ut bilder på åpent?:)

Det er kjempekos med store barn, man får jo en litt annen kontakt med dem, som de vokser å blir større, og kan være med på baking, pynting av huset og man generelt kan ha en ordentlig samtale med dem:Heartred Min favoritt er å sitte å prate over en god kopp varm kakao med masse krem:joyful:

Ho, ho- den der kjenner jeg godt til:oops: Blir så sulten når jeg ammer , og har da spist usunt i tillegg. Så jeg må ned 10 kg jeg også:sorry: Amma til mini var 16 mnd. Han blir 2 år denne mnd:Heartred Men når jeg er på slankern så holder jeg med unna brød, pasta, poteter og ris. Pleier da å ligge på 800 kalorier daglig. Akkurat nå, så er jeg ikke motivert:sorry:

Wee, ja, gjør det:D Ta fram julepynten:santa Heia julemagi:rendeer
 
Julepynt er så kos! Skal vente til desember selv, altså. Men gledes. Blir så mørkt om dagene nå, så veldig greit med en høytid som gir rom for å pynte med lys overalt! Skulle ønske jeg hadde tid til å pynte masse, men blir neppe så mye som jeg skulle ønske :p

De fleste venter vel med å pynte til jul i desember:) Er nok bare oss som er litt overivrige og veldig jule-entusiaster:D:greet008 Mhm, alt det fine lyset gjør så mye i vintermørket:Heartred Pynta ikke så mye før vi heller.
 
Litt mer julepynt:santa Har bestilt ett snøfnugg som er 80x80 cm, som skal være på midten av alle de andre. Det er ikke kommet ennå. Disse andre er kun 40x40.
20201110_170525.jpg

20201110_172700.jpg

20201110_172651.jpg

20201110_162945.jpg

20201110_162828.jpg
 
De fleste venter vel med å pynte til jul i desember:) Er nok bare oss som er litt overivrige og veldig jule-entusiaster:D:greet008 Mhm, alt det fine lyset gjør så mye i vintermørket:Heartred Pynta ikke så mye før vi heller.

Jeg skjønner den, altså! Er liiitt innafor nå som det er november, da ;) er så mørkt ute, så klager ikke på ekstra lys.
 
Ja, det er en helt fantastisk gjeng med herlige damer her inne:Heartred:happy119 Vært her siden februar 2007, da jeg gikk gravid med første bebis, og "blitt kjent" med så mange gode, fiine og herlige frøkner:Heartpink Har fortsatt god kontakt med ei fantastisk fin snuppe fra sep'12 gruppa:love7 Og den støtten gjør en ordentlig stor forskjell, er jo ikke alt mannen forstår seg på, eller interesserer seg for mht prøvingen:hilarious:

Jeg gleder meg sånn til å få se bilder fra julehjemnet deres:joyful:(jeg håper jeg får det?) kan jo sende PM om du heller vil det enn å legge ut bilder på åpent?:)

Det er kjempekos med store barn, man får jo en litt annen kontakt med dem, som de vokser å blir større, og kan være med på baking, pynting av huset og man generelt kan ha en ordentlig samtale med dem:Heartred Min favoritt er å sitte å prate over en god kopp varm kakao med masse krem:joyful:

Ho, ho- den der kjenner jeg godt til:oops: Blir så sulten når jeg ammer , og har da spist usunt i tillegg. Så jeg må ned 10 kg jeg også:sorry: Amma til mini var 16 mnd. Han blir 2 år denne mnd:Heartred Men når jeg er på slankern så holder jeg med unna brød, pasta, poteter og ris. Pleier da å ligge på 800 kalorier daglig. Akkurat nå, så er jeg ikke motivert:sorry:

Wee, ja, gjør det:D Ta fram julepynten:santa Heia julemagi:rendeer


Jeg har faktisk bare vært såvidt litt innom forumet når jeg har vært høygravid og hatt behov for å skrive/spørre om igangsettelse, fødselstegn etc etc! Visste ikke om denne store ‘verden’ her inne før denne gangen!:hilarious: Har jo heller ikke prøvd noe særlig før, bare blitt gravid rett etter vi har startet å prøve:) Denne gangen brukte kroppen en stund på å få EL igjen etter pilleslutt&ammeslutt, og har kommet til PP4 nå, så fikk plutselig behov for å ‘skravle litt’ med likesinnede:) Veldig koselig å bli kjent med dere her inne! :joyful:

Skal få sendt deg noen bilder jeg! Koselig å ha noen å dele juleinteressen- og det store familielivet med:joyful: :Heartred

Håper mannen gidder å hente ned alle eskene fra loftet etterpå så jeg kan pynte imorgen:rolleyes: Tror ikke jeg burde selv siden jeg sliter med bekkenet:hilarious:

Tar bilder når jeg har fått det opp jeg! :)
 
Jeg skjønner den, altså! Er liiitt innafor nå som det er november, da ;) er så mørkt ute, så klager ikke på ekstra lys.

Vi pynta ute i hagen den 1.november:laughing002
Men er glad for at vi kan glede andre i vintermørket( og i disse corona-tider):happy119 Mange som stopper opp nede ved veien og tar bilder:joyful:
 
Så mye fint! Sånt får man julestemning av:joyful:

Ja, synes det er SÅ koselig:happy: Og håper vi gleder en masse barn som kjører forbi:Heartred Vi bor rett ved en godt trafikkert fylkesvei. Mange som stopper opp å tar bilder:joyful:
 
Jeg har faktisk bare vært såvidt litt innom forumet når jeg har vært høygravid og hatt behov for å skrive/spørre om igangsettelse, fødselstegn etc etc! Visste ikke om denne store ‘verden’ her inne før denne gangen!:hilarious: Har jo heller ikke prøvd noe særlig før, bare blitt gravid rett etter vi har startet å prøve:) Denne gangen brukte kroppen en stund på å få EL igjen etter pilleslutt&ammeslutt, og har kommet til PP4 nå, så fikk plutselig behov for å ‘skravle litt’ med likesinnede:) Veldig koselig å bli kjent med dere her inne! :joyful:

Skal få sendt deg noen bilder jeg! Koselig å ha noen å dele juleinteressen- og det store familielivet med:joyful: :Heartred

Håper mannen gidder å hente ned alle eskene fra loftet etterpå så jeg kan pynte imorgen:rolleyes: Tror ikke jeg burde selv siden jeg sliter med bekkenet:hilarious:

Tar bilder når jeg har fått det opp jeg! :)

Jeg er glad for at du denne gang er en aktiv forumsbruker, for du er virkelig ei herlig dame å følge, og ikke minst "skravle" med:joyful:

Også er det jo hyggelig at du også har mange barn, og at vi ligger ganske likt, slikt sett:happy: Dog er mine litt eldre enn dine, men våre tre første fikk vi tettere, enn han attpåskatten vi fikk sist:hilarious: Og jaggu prøver vi på flere i gjengen igjen:laughing002 Det er så hyggelig med en stor ungeflokk, så spørs om jeg noengang føler meg ferdig:smiley-ashamed005

Har blitt fort gravid med de andre barna jeg også, men har hatt å stor glede av å være med i termingrupper, er så mange hyggelige damer å dele gleder, sørger, spørsmål osv med. Selvom det er over nettet, så blir man jo personlig kjent fordet om:Heartred Og herlig som du sier, med en hel heiagjeng:Heartpink

Jaaah, jeg takker og bukker for julebilder, snille du:santa
Uff, har du hatt et vondt bekken med alle dine små? Det er helt grusomt:shy: Hadde bekkenløsning med nr 2 og nr 3, men ingenting med nr 1 og nr 4.
Få mannen satt i jobb, si:laughing002 Så du får pynta til jul:greet008
 
Back
Topp