Jeg scroller daglig gjennom nettsteder som selger juletrepynt, så planleggingen er iallefall i gang
Har du noen gode tips til nettsider, Nuuni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg scroller daglig gjennom nettsteder som selger juletrepynt, så planleggingen er iallefall i gang
Har du noen gode tips til nettsider, Nuuni?
Jeg har sett på sprell.no, heifredag.no og hageland.no. Flying tiger har masse til en veldig billig penge! Har kun sett på juletrepynt, da.Har du noen gode tips til nettsider, Nuuni?
Jeg har sett på sprell.no, heifredag.no og hageland.no. Flying tiger har masse til en veldig billig penge! Har kun sett på juletrepynt, da.
Ja Koselig at man har en heiagjeng spredt utover hele landet som man aldri har møtt, som kommer med gode råd, optimisme og trøst når man trenger detGjør jeg? Jeg er nok en særing, med sans for en litt rar humor, kanskje Haha
Kjenner til den der med om man klarer å vente så lenge Det skal godt gjøres, skal jeg si deg Huset blir så koselig når det er julepyntet inne Høres ut som dere lager magisk julestemning for hele familien dere også Vi blir bare kalt for "The Griswalds" av venner og familieÅh jaa, julefilmer må til B-filmer må til når det gjelder jul Vi så julefilmer i hele går ettermiddag og kveld med unga vi også
Jeg håper sånn for deg, søta Grafen din ser bra optimistisk ut, for å si det slik Og håper jo skikkelig på at vi ender opp i samme terminforum
Jeg svarer her også
En del fint på jem&fix, Jula og Rusta. Rusta har dog ikke nettbutikk, det har de andre to Har kjøpt på Ebay. En del av sotimentet kan du se på Wallmart, Home depot og Cosco
Jeg har sett på sprell.no, heifredag.no og hageland.no. Flying tiger har masse til en veldig billig penge! Har kun sett på juletrepynt, da.
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka Vi er en skikkelig julefamilie Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona Er så hyggelig å kunne glede andre Mange stopper opp på veien som går nedenfor huset å tar bilder
Mannen har bestilt 3 store ting til fra USA, til å pynte hagen med, som er på vei
Dette blir en dagbok bestående av prøving og ting ellers nå i livet mitt Litt av hært, som vi sier
Legger med litt bilder
Vis vedlegget 340276
Vis vedlegget 340277
Vis vedlegget 340278
Vis vedlegget 340279
Vis vedlegget 340280
Vis vedlegget 340281
Vis vedlegget 340282
Vis vedlegget 340283
Vis vedlegget 340284
Takk begge to Var ikke meningen å kuppe dagboken din med juleprat, altså
Åååh, så koselig
Takk, synes vi også det er
Ja Koselig at man har en heiagjeng spredt utover hele landet som man aldri har møtt, som kommer med gode råd, optimisme og trøst når man trenger det
Jeg kløøøøøør i julepynte-fingrene nå! Er nok litt fordi jeg må ha noe annet å fokusere på nå mens jeg venter Prøver å spise sunt om dagen, så kan ikke starte på julebaking enda Det ble en del trøste-spising ila de siste månedene med prøving, så har gått opp 3kg istede for ned etter ammeslutt, så nå er jeg ca.10kg fra målet istede for 7 Tenkte å være superflink frem til positiv test eller til midten av desember hvis jeg ikke blir gravid før, så skal jeg kose meg i julen Så her går det i knekkebrød og rett-i koppen supper om dagen- ikke gløgg&pepperkaker Men! Julete er også kos da
Jeg skrev en liste med de to eldste i stad, med koselige ting vi skal gjøre sammen etter skolen de neste ukene Koselig å få litt større barn, for det er så mye koselig man kan gjøre sammen! Og de elsker julen like mye som meg
Nå tror jeg mannen må hente ned alle juleeskene mine etterpå altså!
Ha en flott dag videre, søte deg!
Julepynt er så kos! Skal vente til desember selv, altså. Men gledes. Blir så mørkt om dagene nå, så veldig greit med en høytid som gir rom for å pynte med lys overalt! Skulle ønske jeg hadde tid til å pynte masse, men blir neppe så mye som jeg skulle ønske
De fleste venter vel med å pynte til jul i desember Er nok bare oss som er litt overivrige og veldig jule-entusiaster Mhm, alt det fine lyset gjør så mye i vintermørket Pynta ikke så mye før vi heller.
Ja, det er en helt fantastisk gjeng med herlige damer her inne Vært her siden februar 2007, da jeg gikk gravid med første bebis, og "blitt kjent" med så mange gode, fiine og herlige frøkner Har fortsatt god kontakt med ei fantastisk fin snuppe fra sep'12 gruppa Og den støtten gjør en ordentlig stor forskjell, er jo ikke alt mannen forstår seg på, eller interesserer seg for mht prøvingen
Jeg gleder meg sånn til å få se bilder fra julehjemnet deres(jeg håper jeg får det?) kan jo sende PM om du heller vil det enn å legge ut bilder på åpent?
Det er kjempekos med store barn, man får jo en litt annen kontakt med dem, som de vokser å blir større, og kan være med på baking, pynting av huset og man generelt kan ha en ordentlig samtale med dem Min favoritt er å sitte å prate over en god kopp varm kakao med masse krem
Ho, ho- den der kjenner jeg godt til Blir så sulten når jeg ammer , og har da spist usunt i tillegg. Så jeg må ned 10 kg jeg også Amma til mini var 16 mnd. Han blir 2 år denne mnd Men når jeg er på slankern så holder jeg med unna brød, pasta, poteter og ris. Pleier da å ligge på 800 kalorier daglig. Akkurat nå, så er jeg ikke motivert
Wee, ja, gjør det Ta fram julepynten Heia julemagi
Så mye fint! Sånt får man julestemning avLitt mer julepynt Har bestilt ett snøfnugg som er 80x80 cm, som skal være på midten av alle de andre. Det er ikke kommet ennå. Disse andre er kun 40x40.
Vis vedlegget 340332
Vis vedlegget 340333
Vis vedlegget 340334
Vis vedlegget 340335
Vis vedlegget 340337
Jeg skjønner den, altså! Er liiitt innafor nå som det er november, da er så mørkt ute, så klager ikke på ekstra lys.
Så mye fint! Sånt får man julestemning av
Jeg har faktisk bare vært såvidt litt innom forumet når jeg har vært høygravid og hatt behov for å skrive/spørre om igangsettelse, fødselstegn etc etc! Visste ikke om denne store ‘verden’ her inne før denne gangen! Har jo heller ikke prøvd noe særlig før, bare blitt gravid rett etter vi har startet å prøve Denne gangen brukte kroppen en stund på å få EL igjen etter pilleslutt&ammeslutt, og har kommet til PP4 nå, så fikk plutselig behov for å ‘skravle litt’ med likesinnede Veldig koselig å bli kjent med dere her inne!
Skal få sendt deg noen bilder jeg! Koselig å ha noen å dele juleinteressen- og det store familielivet med
Håper mannen gidder å hente ned alle eskene fra loftet etterpå så jeg kan pynte imorgen Tror ikke jeg burde selv siden jeg sliter med bekkenet
Tar bilder når jeg har fått det opp jeg!