Ååh, sorry haha.. Trodde den siste oppdateringen var den, så ikke at det var en grundigere en der oppe. Haha, der var jo svaret på spørsmåletLes innlegget mitt over der igjen fra idag tidlig![]()
![]()
![laughing7 :knegg: :knegg:](/styles/default/xenforo/laughing7.gif)
![laughing002 :laughing002 :laughing002](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-laughing002.gif)
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, sorry haha.. Trodde den siste oppdateringen var den, så ikke at det var en grundigere en der oppe. Haha, der var jo svaret på spørsmåletLes innlegget mitt over der igjen fra idag tidlig![]()
![]()
Ååh, sorry haha.. Trodde den siste oppdateringen var den, så ikke at det var en grundigere en der oppe. Haha, der var jo svaret på spørsmåletDa blir det spennende å se hos deg fremover! Det gjør min ventetid litt kortere av å følge med på dette, så det passer fint
![]()
Åååh, så fantastiskHvordan har det gått med hyperemesis denne gangen?
og vet dere kjønnet på miniskatten(jeg er nosy vettu
)
Det har gått ganske greit. Har brukt full dose Xonvea hele veien og selvfølgelig vært sykmeldt helt fra start.
Har kastet opp en del, men denne gangen har jeg fått i meg mat og sluppet unna væskebehandling!
Det er en liten lillebror i magen
Så det blir skikkelig likestilling i heimen med to storesøstre og en storebror fra før![]()
Tempen så lysner støtter jo eggløsning i går, så det er bra. Hva skjer gubben til overraskende eggløsning igjen?Da regner jeg med som i dpo-land med 1dpo idag![]()
![]()
Så får vi se, har ikke store trua uansett, siden vi er syke og jeg har tatt Ibux og sånn, så
Vis vedlegget 453813
Tempen så lysner støtter jo eggløsning i går, så det er bra. Hva skjer gubben til overraskende eggløsning igjen?![]()
Den så veldig god utfor en fin tradisjon å gjøre sammen med familien
kos dere masse!
Koselig søndagstradisjon dere har![]()
Så slitsomt med all den sykdommen!!
Håper de eldste er friske til i morgen og at minsten får opp tennene og blir frisk han også. Slitsomt for både mamma og barn med sykdom
Så spennende med symptomjaktventer i spenning på testen på fredag
![]()