Drømmen om en til i familien♡

Les innlegget mitt over der igjen fra idag tidlig :angelic: :smiley-ashamed004:smiley-ashamed005
Ååh, sorry haha.. Trodde den siste oppdateringen var den, så ikke at det var en grundigere en der oppe. Haha, der var jo svaret på spørsmålet :knegg: Da blir det spennende å se hos deg fremover! Det gjør min ventetid litt kortere av å følge med på dette, så det passer fint :laughing002:D

Ååh, sorry haha.. Trodde den siste oppdateringen var den, så ikke at det var en grundigere en der oppe. Haha, der var jo svaret på spørsmålet :knegg: Da blir det spennende å se hos deg fremover! Det gjør min ventetid litt kortere av å følge med på dette, så det passer fint :laughing002:D

Haha, det skjønner jeg; ikke alltid like lett å få med seg alt:hilarious: Brått har jeg skrevet 3 innlegg på rappen og jeg:smiley-angelic006:laughing002 Glad i å skravle(med meg selv og) og å notere ned diverse tanker:happy090 Nåårh, er da koselig å høre❤️ Vanskelig med timing når syklusene ikke er like, men jaja, vi får nå se; mye som skal klaffe for at det blir spore også. Og med tanke på alderen min(blir 40 år om en mnd), så er det i realiteten kun 5% sjans for graviditet i hver pp:angelic:

Spent på om du evt får EL tidligere denne pp, siden du tok Letrozol forrige pp?:happy090 Har det noe å si? Fått svar på mailen ennå?❤️

Åååh, så fantastisk:love7:love017:Heartpink:love7 Hvordan har det gått med hyperemesis denne gangen?❤️ og vet dere kjønnet på miniskatten(jeg er nosy vettu:smiley-angelic006:smiley-ashamed004❤️)

Det har gått ganske greit. Har brukt full dose Xonvea hele veien og selvfølgelig vært sykmeldt helt fra start.
Har kastet opp en del, men denne gangen har jeg fått i meg mat og sluppet unna væskebehandling!

Det er en liten lillebror i magen :Heartblue
Så det blir skikkelig likestilling i heimen med to storesøstre og en storebror fra før :cool:

Det har gått ganske greit. Har brukt full dose Xonvea hele veien og selvfølgelig vært sykmeldt helt fra start.
Har kastet opp en del, men denne gangen har jeg fått i meg mat og sluppet unna væskebehandling!

Det er en liten lillebror i magen :Heartblue
Så det blir skikkelig likestilling i heimen med to storesøstre og en storebror fra før :cool:

Så deilig det har vært en forbedring denne gangen og at du har klart å spise og unngå væskebehandling denne gangen, kjære du❤️

Ååååh, gratulerer så mye med en liten lillebror i magen- herlig med 2 av hver:dummy1::dummy::cool05:dance008:dance011:gen014:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink:Heartred

CD17 og EL er idag, om jeg skal gå ut ifra tempen, den gikk ned idag. Hadde skikkelig el-smerter sent igår kveld:angel5

Har fullt opp med alle barna hjemme, målte tempem på 17-åringen igår(med pannetermometer) og den viste 41,4°. Alle barna er skikkelig dårlige, men heldigvis på bedringens vei. Hoster og hardere opp masse slim, stakkars:dead::( Satser på at dette blir friske over helgen, da de har vært hjemme hele uken:angelic:

Screenshot_20250130_114721_FF App.jpg
20250130_102521.jpg
Screenshot_20250130_114309_Premom.jpg

Da regner jeg med som i dpo-land med 1dpo idag :talk017 :gen014 :cool05:joyful: Så får vi se, har ikke store trua uansett, siden vi er syke og jeg har tatt Ibux og sånn, så:rolleyes:
Screenshot_20250131_122703_FF App.jpg

Tempen så lysner støtter jo eggløsning i går, så det er bra. Hva skjer gubben til overraskende eggløsning igjen? :knegg:

Ja, tempen steg idag, så ser sånn ut :)
Siden han kjente det forrige mnd når vi hadde sex(Han kjente det svei sånn så han måtte tisse og dusje etter sex, blir sånn hver gang jeg er gravid og jeg ikke trodde han:hilarious:) Så tenker jeg å vente å se til om det skjer igjen:laughing002 Og er det ikke spire, så er det ikke det:cool14 En liten, artig surprise:smiley-bounce012:binkybaby

2dpo og dagene snegler seg av gårde:hilarious: Dagene blir veldig lange når jeg har hatt syke barn hjemme 24/7 i 15 dager, men det går mot bedring, så jeg er fornøyd:p

Jeg promper og promper(det har gjerne vært et av tegnene mine som starter tidlig) men njaa, har ikke trua uansett og jeg spiste litt godteri igår kveld. Det lager gasteritis:laughing002 Så kan enkelt og greit være det og.

Skal hamstre Make Sure tester på torsdag, når jeg uansett skal forbi Meny. Har kun 20 MS-strimmeltester liggende(har 100+ med babyplan, da) og CB-tester og make sure stavtester. Og ja, jeg tester MYE; Selverklært testetøs deluxe som slippes fri helt uten hemninger:cool14:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce015

Ønsker dere alle en riktig fin lørdag- offisielt siste vintermåneden nå❄️☃️⛄
Screenshot_20250201_085643_FF App.jpg

3dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012
Kjenner bare jeg er oppblåst og promper mye, men det kan være pga jeg har spist litt godteri se siste 2 kveldene. Idag er det tilbake til sunt kosthold og 0 sukker:happy119 Må innrømme jeg ikke har den store trua uansett:angel5
Håper ungene er feberfrie idag:)
Ønsker dere alle en fredfull søndag:flower

Screenshot_20250202_083538_FF App.jpg

På søndager baker vi gjerne litt-
Idag ble det eplekake:joyful: Serveres med vispa krem, vaniljekesam eller vaniljesaus til:)
20250202_114945.jpg

4dpo og dagene snegler seg av gårde:whacky011Har ennå alle ungene hjemme, men satser på at de er friske nok til skole imorgen:blob9 Vært våken med en syk 1åring i hele natt til han sovnet 04.30ish:coffee og han startet dagen med en real load diaré:hungover: Han er syk og får 3 jeksler samtidig; hurra:bag:

Symptomer:
*Hadde ligamentstrekk på venstre side inatt når jeg skulle snu meg i sengen:nailbiting: Det var bigtime auuuch..

*Tungpustet

* Veldig kvalm idag, men det kan jeg være i dpo-land uansett spire eller ei.

De første testene ryker på fredag når jeg er 8dpo:smiley-bounce012:smiley-bounce015
Screenshot_20250203_090812_FF App.jpg

Last edited:
Så slitsomt med all den sykdommen!!
Håper de eldste er friske til i morgen og at minsten får opp tennene og blir frisk han også. Slitsomt for både mamma og barn med sykdom ❤️

Så spennende med symptomjakt :D venter i spenning på testen på fredag:joyful:

Så slitsomt med all den sykdommen!!
Håper de eldste er friske til i morgen og at minsten får opp tennene og blir frisk han også. Slitsomt for både mamma og barn med sykdom ❤️

Så spennende med symptomjakt :D venter i spenning på testen på fredag:joyful:

Haff ja, nå er jeg mildt sagt drittlei sykdom. Ungene blir resmittet i tillegg:arghh: Blir lissom aldri friske:bag:
Og enda en kjip natt. Denna ungen sover så lite og dårlig. Har han alltid gjort. Han har MPA, men kjører jo melkefritt kosthold til han. Noen barn sover bare mindre enn andre:-/

5dpo og har ingen symptomer nå overhodet(vet det er tidlig, altså):hilarious:

1-åringen sovnet først 01.30, og var igang igjen kl 03.15 og sovnet igjen kl 05 også var det opp 06.15 :sorry: Lei av at den ungen aldri sover, har han aldri gjort. og vet dagen blir hektisk uansett, for må få akutt-time hos legen til 17åringen så hun får legeattest til vgs... Lite søvn og en dag på farten(er 40min hver vei til legen)

Screenshot_20250204_070942_FF App.jpg

uff, det er så slitsomt med alle sykdommene som går nå. Vi har så vidt en uke pause for det er pån igjen. Gått i lungebetennelsen på hun mellomste og han minste, influensa, ørebetennelse, halsbetennelse, forkjølelse ja.. helle regla! Kjenner jeg bare gleder meg til vår og som er nå..

Masse god bedring til dere. Håper dere slipper mere nå :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp