Drømmen om en til i familien♡

Ei på 11 og ei på 3 :)
Blir nok noe sokker i alle fall, for det TRENGER dem. Men noe annet og.

Til mine jenter på 13 år og snart 11 år(hun fyller år den 29.nov:joyful:) har jeg kjøpt:

Ankelsokker i kule farger, mønstre og figurer
Truser/hipstere også i litt knæsje farger
Ringer(5pakning fra H&M)
Sånne runde tyggis-kule pakker
En tåteflaskeleke med runde godterikuler i.
Flere pakker med sånn godteri som "popper" i munnen
En morsom lipgloss
Sånne armbånd-godteri
Små parfymer fra normal( kosta 22 kr pr stk)

Til mine jenter på 13 år og snart 11 år(hun fyller år den 29.nov:joyful:) har jeg kjøpt:

Ankelsokker i kule farger, mønstre og figurer
Truser/hipstere også i litt knæsje farger
Ringer(5pakning fra H&M)
Sånne runde tyggis-kule pakker
En tåteflaskeleke med runde godterikuler i.
Flere pakker med sånn godteri som "popper" i munnen
En morsom lipgloss
Sånne armbånd-godteri
Små parfymer fra normal( kosta 22 kr pr stk)

Jeg kjøpte en del sånne småparfymer og deodoranter i fjor til henne, rett og slett fordi hun har påbegynt puberteten og trengte det :P Så det har hun mye av. Og ikke er hun egentlig veldig interessert i sminke heller. Får gå for små såper eller noe :p

Jeg kjøpte en del sånne småparfymer og deodoranter i fjor til henne, rett og slett fordi hun har påbegynt puberteten og trengte det :p Så det har hun mye av. Og ikke er hun egentlig veldig interessert i sminke heller. Får gå for små såper eller noe :p

Til mini på 3 år:

Perlebrett med perler med julemotiv som snøfnugg julenisse etc(vet de har på rusta)

Play-doh bokser og leker til det(kjøpe et stort sett så dele utover 14 dager evt)

Duplo-sett å dele utover 24 dager? Det har jeg kjøpt til 2 åringen:joyful:

Til mini på 3 år:

Perlebrett med perler med julemotiv som snøfnugg julenisse etc(vet de har på rusta)

Play-doh bokser og leker til det(kjøpe et stort sett så dele utover 14 dager evt)

Duplo-sett å dele utover 24 dager? Det har jeg kjøpt til 2 åringen:joyful:

Dele et duplo, var ikke dumt! Takk! : D

Testen var heldigvis laaangt fra positiv nå:smiley-angelic001 Bare 48timer til nå, så kan EL komme:angel5 Og da SKAL det være gullegget som slipper:rolleyes:

CD 13 og heldigvis ingen EL idag:wav Tempen har dog gått opp idag, men vet at EL ikke var igår, for fikk ingen positiv test da heller;)

Monitor sier ennå høy og El-testen er ikke positiv den heller:D

Krangler litt med mannen idag:( Kjenner det å gå 3 uker å vite at mannen er syk, men ikke hva i alle verden det gjelder, det tærer mye på en og forholdet:( håper på en ny, bedre dag imorgen. Og øsepøseregn hjelper ikke akkurat på humøret det heller, nå er jeg lei regn:mad: Tenk på all den fiiine snøen som kunne vært istedet:happy:

20201116_094659.jpg

20201116_094538.jpg

CD 13 og heldigvis ingen EL idag:wav Tempen har dog gått opp idag, men vet at EL ikke var igår, for fikk ingen positiv test da heller;)

Monitor sier ennå høy og El-testen er ikke positiv den heller:D

Krangler litt med mannen idag:( Kjenner det å gå 3 uker å vite at mannen er syk, men ikke hva i alle verden det gjelder, det tærer mye på en og forholdet:( håper på en ny, bedre dag imorgen. Og øsepøseregn hjelper ikke akkurat på humøret det heller, nå er jeg lei regn:mad: Tenk på all den fiiine snøen som kunne vært istedet:happy:

Vis vedlegget 340953
Vis vedlegget 340954

Sender gode tanker til deg og gubben ♥️ Kan ikke være lett å gå med det gryende i bakgrunnen hele tiden.. fått noe mer svar..?

Sender gode tanker til deg og gubben ♥️ Kan ikke være lett å gå med det gryende i bakgrunnen hele tiden.. fått noe mer svar..?

Får ikke noen flere svar før imorgen, tidligst! Han skal ta ultralyd på Ahus, også skal fastlegen ringe med blodprøvesvar.
Det kan være hemokromatose, det er arvelig og hanbhar det i familien på farssiden. Alle blodprøvesvar er gode, unntatt ferritin, den er meget forhøyet på 700. Normal er alt fra 40-300.
Så syk er han, på en eller annen måte. I verste fall kreft- leukemi eller leverkreft. Vi håper på hemokromatose, da det er det beste utfallet vi kan håpe på. Og om så tilfelle, så er det kun årelating som skal til å fikse problemet, om han ikke er gått med det for lenge, så det er gått på organene hans. Å gå med alt for mye jern i kroppen, er svært skadelig for indre organer, om det har pågått over lang tid, da kroppen ikke greier slev å kvitte seg med jern, og det da blir lagret i alle kroppens indre organer. Er så ekkelt å gå å ikke vite hva det er? Prøver dog å ikke krisemaksimere:)

Får ikke noen flere svar før imorgen, tidligst! Han skal ta ultralyd på Ahus, også skal fastlegen ringe med blodprøvesvar.
Det kan være hemokromatose, det er arvelig og hanbhar det i familien på farssiden. Alle blodprøvesvar er gode, unntatt ferritin, den er meget forhøyet på 700. Normal er alt fra 40-300.
Så syk er han, på en eller annen måte. I verste fall kreft- leukemi eller leverkreft. Vi håper på hemokromatose, da det er det beste utfallet vi kan håpe på. Og om så tilfelle, så er det kun årelating som skal til å fikse problemet, om han ikke er gått med det for lenge, så det er gått på organene hans. Å gå med alt for mye jern i kroppen, er svært skadelig for indre organer, om det har pågått over lang tid, da kroppen ikke greier slev å kvitte seg med jern, og det da blir lagret i alle kroppens indre organer. Er så ekkelt å gå å ikke vite hva det er? Prøver dog å ikke krisemaksimere:)

Vi får håpe at, uansett hva det er, så er det i et tidlig stadie, så man får gjort mest mulig. Dersom hemokromatose ligger i slekten, så er det vel mer sannsynlig i alle fall - så vi får håpe på det. Krysser fingrene for gode svar i morgen ♥️♥️

Vi får håpe at, uansett hva det er, så er det i et tidlig stadie, så man får gjort mest mulig. Dersom hemokromatose ligger i slekten, så er det vel mer sannsynlig i alle fall - så vi får håpe på det. Krysser fingrene for gode svar i morgen ♥️♥️

Tusen takk for gode ord:Heartbigred

Det er absolutt det vi tror og håper på, ja, men er så vanskelig å slappe av og slå oss til ro med det før vi VET at det er det:)

Håper så inderlig for dere at dette ikke er noe alvorlig! Skjønner det er vanskelig å gå å vente sånn i uvisshet! Sender dere masse gode tanker iaf, og håper dere får avklaring og positiv beskjed snart:):Heartred

Håper så inderlig for dere at dette ikke er noe alvorlig! Skjønner det er vanskelig å gå å vente sånn i uvisshet! Sender dere masse gode tanker iaf, og håper dere får avklaring og positiv beskjed snart:):Heartred

Takk for omtanke og gode tanker, søte du:Heartred Jeg har nettopp bakt litt mer småkaker og nynnet på julemusikk:rolleyes: Det hjalp veldig på humøret:D Satser på det er hemokromatose, en del tyder på det, siden han ellers har fine blodprøver, utenom ferritin:smiley-angelic001

Back
Topp