Drømmen om en til i familien♡

Hvordan har det gått med testingen i dag?

Er nå på CD 16 og fortsatt sterk el-test, men ikke positiv:rolleyes: Jaja, får ikke gjort hverken fra eller til, så EL kommer når den kommer:hilarious: Venter på flere EL-tester i posten, har ennå litt i skapet:joyful: Monitor sier ennå høy for sjette dag på rad:shy:

Tempen gikk litt opp igjen idag, så da er EL idag utelukket:oops: Skjønner ingenting. For har mye el-slim med litt blod i også, og murringer og stikkinger:angelic:
La inn aksjer seint igår kveld:)

Vis vedlegget 341208
Vis vedlegget 341209
Har ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positiv :) uansett spennende å følge deg :D

Hvordan har det gått med testingen i dag?

Fortsatt ikke positiv, så da kommer EL ila de neste 8 dagene:hilarious: Fortsetter å teste:joyful: Er på CD 16 nå, og har fått EL så seint som på CD24 førhen. Så vi får nå se:rolleyes:

Har ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positiv :) uansett spennende å følge deg :D

Er ikke gravid, dessverre, så venter på EL ennå:rolleyes: Så hyggelig du vil følge med på veien videre:Heartred

Nå må det være EL på gang, for dæven døtte, det murrer bra i eggstokkene nå:eek: Auuuaaa

Merkelig nok at man skal, biologisk sett, få lyst til å hoppe til køys når det er auu i eggstokkene :p
Men jeg reagerer kraftig på det. Murring = ekstrem lyst til å hoppe til køys. :p

Er jo sånn vi er "lagd":p Når man kjenner man er fruktbar= økt sexlyst:D blir jaggu meg skuffa om det er negativ test igjen imorgen:shy:

Er jo sånn vi er "lagd":p Når man kjenner man er fruktbar= økt sexlyst:D blir jaggu meg skuffa om det er negativ test igjen imorgen:shy:

Pleier du ha positiv lenge? Jeg pleier noen ganger å kun få sterke tester (ikke helt positiv); og likevel ha hatt EL. Og noen ganger litt lengre topp, med 2-3 positive, men med en tydelig topp av dem.. :)

Pleier du ha positiv lenge? Jeg pleier noen ganger å kun få sterke tester (ikke helt positiv); og likevel ha hatt EL. Og noen ganger litt lengre topp, med 2-3 positive, men med en tydelig topp av dem.. :)

Pleier å ha VELDIG positive tester i halvannet til 2 døgn.. så EL kommer, har ikke vært ennå, 100% sikker:(

Er på CD 17 Ingen EL idag heller:confused005
Kun neeesten positiv test og tempen gikk ned igjen idag. Vi legger inn aksjer annenhver dag. Så prøver nå å stresse ned litt:happy119 Fikk en masse nye el-tester i posten, så fortsetter å teste. Monitor sier ennå høy, for syvende dag på rad. Jeg har vannete utflod med EL-slim, så skjønner ikke hvorfor ikke testen blir positiv snart, men får ikke gjort hverken fra eller til.. Tempen gikk ned igjen idag.

20201120_104229.jpg

20201120_103645.jpg

20201120_103956.jpg

Lagt inn baby-aksjer:rolleyes:

Nå trenger den ikke la seg vente på mer, nei! :)

Nei, fader altså:hilarious: Skikkelig luring denna gangen;) hatt nesten positive tester inn dager inntil nå:rolleyes: jaja, mulig jeg må bytte ikm-gruppe og:bookworm:

Hvordan var tempen i dag?

Idag gikk tempen opp igjen:confused004
Har ingen symptomer på EL lenger, så da drøyer det vel en stund før den kommer. På CD 18 idag, så:wacky:

Er nå kommet til CD 18, men ingen positiv test ennå:arghh: Blir en laaang syklus denne gang, si:oops: Pleier å få EL på dag 15 i jort syklus, i lang syklus alt fra dag 18- 24:wacky: Er lei og vil være i dpoland:shifty: Negativ EL-test og monitor sier ennå høy på åttende dagen på rado_O
Tempen steg idag, så da er iallefall EL utelukket for idag:( Og alle symptomer som el-slim, murringer og stikkinger er borte vekk, så da tar det vel fort minst noen dager før det skjer noe:angry7 Jeg er litt oppgitt nå kjenner jeg:smiley-angelic006

20201121_113810.jpg

20201121_114039.jpg

20201121_113952.jpg

Back
Topp