Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positiv uansett spennende å følge degEr nå på CD 16 og fortsatt sterk el-test, men ikke positiv Jaja, får ikke gjort hverken fra eller til, så EL kommer når den kommer Venter på flere EL-tester i posten, har ennå litt i skapet Monitor sier ennå høy for sjette dag på rad
Tempen gikk litt opp igjen idag, så da er EL idag utelukket Skjønner ingenting. For har mye el-slim med litt blod i også, og murringer og stikkinger
La inn aksjer seint igår kveld
Vis vedlegget 341208
Vis vedlegget 341209
Hvordan har det gått med testingen i dag?
Har ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positiv uansett spennende å følge deg
Nå må det være EL på gang, for dæven døtte, det murrer bra i eggstokkene nå Auuuaaa
Yay! Happy humping!
ThankU
Merkelig nok at man skal, biologisk sett, få lyst til å hoppe til køys når det er auu i eggstokkene
Men jeg reagerer kraftig på det. Murring = ekstrem lyst til å hoppe til køys.
Er jo sånn vi er "lagd" Når man kjenner man er fruktbar= økt sexlyst blir jaggu meg skuffa om det er negativ test igjen imorgen
Pleier du ha positiv lenge? Jeg pleier noen ganger å kun få sterke tester (ikke helt positiv); og likevel ha hatt EL. Og noen ganger litt lengre topp, med 2-3 positive, men med en tydelig topp av dem..
Lagt inn baby-aksjer
Heia egget og babyfrøet! :') haha.
Ja, nå håper jeg mildt sagt at EL får ræva i gir
Nå trenger den ikke la seg vente på mer, nei!
Hvordan var tempen i dag?Nei, fader altså Skikkelig luring denna gangen hatt nesten positive tester inn dager inntil nå jaja, mulig jeg må bytte ikm-gruppe og
Hvordan var tempen i dag?