Drømmen om en til i familien♡

Idag fikk vi det siste reinsdyret:rendeer Da har vi en reinsdyr- familie på 6 stk:happy:
Og har fått opp et nytt stort snøfnugg på husveggen som har glitre-effekt:santa
Legger med link til YouTube, for de som ønsker å se effekten:D

https://www.youtube.com/watch?v=laB1WDRzh1o&feature=emb_title

Er så fornøyd. På bygda kalles vi bare for de med "Julehuset" nå:hilarious:
20201124_160654.jpg

20201124_155954.jpg

Resized_20201124_163304.jpg

Resized_20201124_163255.jpg
 
Har to reinsdyr til som står foran 6 sukkerstenger/julestokker/Candy canes. Kan ta bilder i morgen og legge inn av de:rendeer
 
20201124_192644.jpg
Da var testen positiv igjen:hilarious: Tror EL er idag:joyful: Hadde SÅ ille eggløsningsmerter i sta:dead:
 
Last edited:
Helt ubestemmelig den kroppen din :') Nå må den bare slippe gullegget!
 
Helt ubestemmelig den kroppen din :') Nå må den bare slippe gullegget!

Ja, er helt koko denne pp:hilarious: La med bilde nå. Det glemte jeg seff:p Tror EL er idag, men ser det på tempen, heldigvis:)
 
Må være like i nærheten i alle fall :)

Jaaa:D Blir godt å endelig snart komme i dpoland:rolleyes:
Hvordan går det med deg da, frøken?:Heartred jeg er jaggu megvspent på dine vegen, og håper klinikken tar kontakt på fredag:happy119
 
Jaaa:D Blir godt å endelig snart komme i dpoland:rolleyes:
Hvordan går det med deg da, frøken?:Heartred jeg er jaggu megvspent på dine vegen, og håper klinikken tar kontakt på fredag:happy119

Mye venting i løpet av en syklus, gitt! :p først på EL, så hele dpo.. :p krysser fingrene for deg og gullegget ♥️

Joda, det går! Skal sende melding på Crypho torsdag kveld tenker jeg, så får jeg forhåpentligvis svar på fredag ♥️♥️ har jobb til da, så går egentlig greit. Dagene går fort nok. :)
 
Mye venting i løpet av en syklus, gitt! :p først på EL, så hele dpo.. :p krysser fingrene for deg og gullegget ♥️

Joda, det går! Skal sende melding på Crypho torsdag kveld tenker jeg, så får jeg forhåpentligvis svar på fredag ♥️♥️ har jobb til da, så går egentlig greit. Dagene går fort nok. :)

Vet at NÅ er EL. Har så smerter og knallpositive tester nå, slikt jeg er vant til:smiley-bounce015 Mhm, er omtrent bare venting i en PP:laughing002 Men er jo nervepirrende spennende til tider, og en stor tålmodighetsprøve- noe jeg er fryktelig dårlig på, er så utålmodig av meg:facepalm:

Takk, kjære du:Heartred Håper for deg også, og er helt sikker på at det blir 2 streker i januar:Heartred Nå er det deres tur, søte du:Heartred

Åååh, det er bra spennende angående fredagen:excited001 Er godt du har masse å gjøre i mellomtiden, så går tiden mye fortere, og man slipper den endeløse ventingen:happy119
 
Nå er jeg sikker i min sak- EL er nå:dance008:cool05:dance011på tide, si.
20201124_204343.jpg
 
Vet at NÅ er EL. Har så smerter og knallpositive tester nå, slikt jeg er vant til:smiley-bounce015 Mhm, er omtrent bare venting i en PP:laughing002 Men er jo nervepirrende spennende til tider, og en stor tålmodighetsprøve- noe jeg er fryktelig dårlig på, er så utålmodig av meg:facepalm:

Takk, kjære du:Heartred Håper for deg også, og er helt sikker på at det blir 2 streker i januar:Heartred Nå er det deres tur, søte du:Heartred

Åååh, det er bra spennende angående fredagen:excited001 Er godt du har masse å gjøre i mellomtiden, så går tiden mye fortere, og man slipper den endeløse ventingen:happy119

Det er bra ♥️

Ja, tiden går passe fort nå uansett så. :)
Bror har bursdag på torsdag. Dattera på fredag. Også har besta bursdag i neste uke (gaveidé til ei på 80???).. adventskalenderen må pakkes, den andre må broderes ferdig, pynt opp, julegaver....
Ææææh. Masse.
 
Det er bra ♥️

Ja, tiden går passe fort nå uansett så. :)
Bror har bursdag på torsdag. Dattera på fredag. Også har besta bursdag i neste uke (gaveidé til ei på 80???).. adventskalenderen må pakkes, den andre må broderes ferdig, pynt opp, julegaver....
Ææææh. Masse.

Ja, der sa du jaggu meg noe-jeg må også sette igang å få pakket inn de 96 stk med gaver til adventskalenderen. Har heldigvis gaveposer til dem, men de må stiftes med stiftemaskin og settes på snor, hver og en.

Her har mellemstesnupp også bursdag, på søndag. Hun ble født på selveste 1.søndag i advendt:santa Og ene nevøen min blir 3 år nå på lørdag:Heartred

Hmmm... hva liker gamla å gjøre? Hva med garn hvis hun strikker? Eller noe spiselig? En god eske sjokolade? Varme ullsokker, eller tøfler i deilig lammeskinn. Vet de har sånne gode på Eurosko:) De kjøpte jeg til min mormor i julegave i fjor. Ble en stor hit. Hun er 84 år.
 
Såååå koselig dere har gjort det! :woot: Jeg kjøpte faktisk girlander og har hengt over inngangsdøren (ble på Rusta, ville ikke ta sjansen på EBay).

Og hurra! for positiv eggløsningstest :smiley-bounce015
 
Såååå koselig dere har gjort det! :woot: Jeg kjøpte faktisk girlander og har hengt over inngangsdøren (ble på Rusta, ville ikke ta sjansen på EBay).

Og hurra! for positiv eggløsningstest :smiley-bounce015

Åååh, garlends er SÅ fint:D Julestemning på maks:greet008 Ja, hurra:happy093 Er så glad for å snart være i dpoland:dance011
 
Back
Topp